Risuja Valssi1

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
kokki2
Viestit: 79
Liittynyt: 17:22:55 22.01.2010
Paikkakunta: turku

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja kokki2 »

kyllä pärree nolottaa.?
Patalaiska
Viestit: 124
Liittynyt: 23:02:16 12.02.2013
Paikkakunta: Isomäki

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Patalaiska »

Vähän ihmetyttää,ettei viimiseen viestiini mitään vastannut.Vaihtokaupat tehtiin n 2kk sitten ja mun Zaltti piti vaihtua Hilariukseen...Eipä ole näkynyt..Niinkuin viimisessä YV:ssä jo ko. kaiffarille sanoin mulla nyt on periaatteessa yks v:n maku tuleeko uistin vai ei,mut olis voinu edes jotain vastata..Onhan täs sitten kyllä Itellakin välissä,mut ajattelin nyt kirjottaa tänkin viestin kun sattumalta tän ketjun näin..Semmosta..
Keraha
Viestit: 65
Liittynyt: 19:32:25 16.01.2008
Paikkakunta: Oulu

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Keraha »

Huutiksessa jäi parit vaappu kaupat kesken tämän santerin kanssa (yht:70€)
Innokkaasti kaveri sotkee huutokauppaa jopa laittamalla kohteisiin korotusautomaatin, maksun aika kun koittaa niin sit ollaankin tätä mikki hiiri osastoa!!
Avatar
silis
Viestit: 1905
Liittynyt: 13:30:33 07.03.2010
Paikkakunta: Vantaa

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja silis »

Valssille pääsykielto koko myyntipalstalle!!
Mä ainakaan en enää kauppaa kyseisen henkilön kanssa tee,
vaikka omalta osalta kaupat on kyseisen henkilön kanssa aina onnistunutkin hyvin.
Periaate juttuja, ei noin paljon yks henkilö voi häslätä ja hämmentää. herää pahvi
Avatar
silis
Viestit: 1905
Liittynyt: 13:30:33 07.03.2010
Paikkakunta: Vantaa

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja silis »

Sen verran pakko lisätä, että oma mitta tuli kyseisen ihmisen kanssa täyteen, kun eilen muhun otti yhteyttä palstalainen kenen kanssa yritin hieroa kauppoja yhestä kapulasta ja Valssi ilmoitti sen sillon ostavansa.
Nyt siitä on menny kuukaus ja Valssi ei kyseisen ihmisen viesteihin noteeraa.
Oma kiinnostus tosin kapulaan meni jo, mutta taas se meni kuitenkin sössimään yhet kaupat.
Paska meininki!!

Joku pieni varoitus vaikka avatarin päälle ois paikallaan. ;)
Papu
Viestit: 399
Liittynyt: 19:51:50 20.04.2006

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Papu »

Eikö porukat ole jo ottanu opikseen kys kaverista? Moneskohan kerta kun porukan hommat kusee pahasti herran kanssa ja silti vielä kauppaa hierotaan. Kaupat saattaa hetken aikaa toimia hyvinkin, mutta kyllä näitä on jo niin useasti sattunu että sopii itse kunkin kattoa peiliin jos kauppoja vielä hieroo kaverin kanssa....
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7637
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Tänää ja eillen ainaki täällä kauppoja tehny...
Janottaa nii että suu pölisöö...
Avatar
silis
Viestit: 1905
Liittynyt: 13:30:33 07.03.2010
Paikkakunta: Vantaa

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja silis »

Toi päivä kun mä tähän avauduin, oli kyseinen herra piikkipaikalla jokaisella kaupallisella palstalla.
Kannattais varmaan hoitaa edelliset kaupat kunnialla loppuun, ennen kun alkaa lisää haalimaan.
Tällä foorumilla saa ilmeisesti höntyillä niin kun huvittaa ja ylläpito katsoo vaan muualle. :roll:
Keraha
Viestit: 65
Liittynyt: 19:32:25 16.01.2008
Paikkakunta: Oulu

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Keraha »

...
Viimeksi muokannut Keraha, 10:19:41 07.01.2014. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
valssi1
Kaupankäynti tämän herran kanssa omalla vastuulla
Viestit: 2255
Liittynyt: 16:35:30 08.02.2008
Paikkakunta: Turku

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja valssi1 »

viimeinen kuukausi mennyt vaihtelevalla menestyksellä sairaalan ja kodin väliä, mutta nyt elämä näyttää jälleen kerran voittavan. Pahoittelen aiheuttamani mielipahan kanssakaupustelijoille ja -ostajille. Mistään henkeä uhkaavasta ei enää ole kyse vaan lääkkeet hoitaa asian.
Sorry, kaikille tasapuolisesti!
"En juo tippaakaan alkoholia uskonnollisista syistä- juon sitä täysin muista syistä"

"Oluessa on vapautta, viinissä terveyttä, konjakissa voimaa ja vedessä bakteereita"
Avatar
silis
Viestit: 1905
Liittynyt: 13:30:33 07.03.2010
Paikkakunta: Vantaa

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja silis »

:juu:
Avatar
mauser
Viestit: 259
Liittynyt: 22:16:40 13.03.2011

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja mauser »

Luulen että kyseessä on joko kehitysvammainen kaveri tai sitten täys/tuurijuoppo, joten turha haukkuminen kantsii jättää pois, kaupantekokielto esim. vois olla ratkaisu, kun kyseinen kaveri ei näemmä ihan pysty hoitamaan asioita niinkuin pitäs, ja näinollen suututtaa monet...
itselläkin "kaupankäynti" kesken valssin kanssa, ja ymmärrän monien vitutuksen. Luulen että tämmöinen toiminta kyseisen kaverin puolesta on kuitenkin täysin tahatonta, henk. koht. ongelmien ollessa toiminnan esteenä/sekoilun aiheuttajana.

peace and love

Arto
Herring
Viestit: 190
Liittynyt: 22:27:48 17.09.2011
Paikkakunta: Kehä Ykkösen sisältä
Viesti:

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Herring »

En ole mitään ostanut vielä kaverilta mutta myynyt useamman Buster Jerkin jokunen vuosi sitten ja rahat sain kuten sovittu. Ainakin toinen siirtosuunta oli kunnossa.
jaslehto
Viestit: 193
Liittynyt: 18:00:36 28.09.2005
Paikkakunta: pirkanmaa

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja jaslehto »

Vituttaa saatana, 2005 vuodesta asti kauppoja täälä ja nyt ensimmäinen kusettaja osu kohdalle, 2vkoo odotellut Jion kapulaa josta maksoin vielä ylihinnan! Vituttaa tommoset kusipäät saatana, helvetti etten ole huomannut tätä ketjua aiemmin ni olis jäänyt "kaupat" tekemättä..Tää kaveri käy päivittän palstalle, muttei vastaile, vitun mulkku perkele!

ÄLKÄÄ KUKAAN TEHKÖ TON NIMIMERKIN KANSSA KAUPPOJA!!!!!
ESQ
Viestit: 30
Liittynyt: 13:09:16 05.01.2012

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja ESQ »

Tiedän tunteen jaslehto... :x

Samasta ilmosta ostettiin ja ylläri ylläri munkin jerkki tulematta.

Tän tyypin touhuihin vois puuttua jo sivuston ylläpitokin. Säästyis monelta rahat ja hermot.

T. Esa
Vastaisku
Viestit: 185
Liittynyt: 15:56:46 08.08.2008
Paikkakunta: Nokia

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Vastaisku »

Valssilta ostamani jerkki kolahti postilaatikkoon lähes kuukausi maksun jälkeen.
Jerkki tuli kuitenkin lopulta perille ja oli hienossa kunnossa.
Avatar
Hämppy
Viestit: 1422
Liittynyt: 09:19:02 03.10.2009
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Hämppy »

Mulla oli aikoinaan kaupankäyntiongelmia ko. nimim. kanssa nimenomaan niinpäin, että minä maksoin ja Turkusest päin piti tavaran lähteä minulle. Usean venyneen kaupan jälkeen, päätin pitää pienen tauon (1-2v?) osto/myyntiliikenteessä tuohon suuntaan. Ajattelin antaa aikaa, jos henkilöllä oli jotain ongelmia tms.

Viime syksynä aloitin kaupankäynnin jälleen uudestaan ja tavara on liikkunut pieniä viivästyksiä huolimatta ihan hyvin. Kaikki tavara on saapunut perille. Kannattaa sopia/tiedustella toimitusaikataulusta ennen maksun suorittamista. Jos ette sovi mitään aikataulua, niin Valssi1:n toimitukset voivat venyä aika tavalla. Saattaa johtua siitä, että hän vie tavaraa paljon kerralla postiin, mutta harvemmin. Myy paljon kerralla.

Älkää huoliko, uskon että tavaranne saapuu - maltti on valttia - asiallista muistutusviestiä vaan matkaan, jos alkaa itseä häiritsemään.

"Jäitä poltellessa..."
Avatar
Aavikkosammakko
PaMu "the Hand" Henry
Viestit: 3524
Liittynyt: 18:10:19 13.12.2005
Paikkakunta: Mansesteri
Viesti:

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Aavikkosammakko »

Hämppy kirjoitti:Kannattaa sopia/tiedustella toimitusaikataulusta ennen maksun suorittamista. Jos ette sovi mitään aikataulua, niin Valssi1:n toimitukset voivat venyä aika tavalla. Saattaa johtua siitä, että hän vie tavaraa paljon kerralla postiin, mutta harvemmin. Myy paljon kerralla.
Höpö höpö. Millä erikoisoikeudella muka täällä joku saa touhuta miten tykkää? Kyllä se on niin, että jos jotain täällä myy, niin ostajan pitää pystyä luottamaan siihen, että tavara tulee kohtuullisessa ajassa perille, ja yhtälailla myyjän on lupa odottaa maksua suht ripeästi. Se on eri asia, jos vaikka ilmoittaa ilmoituksessa, että "toimitan miten huvittaa". Sitten voi jokainen ostaja miettiä kannattaako hommaan lähteä.

Itse katsoisin, että kohtuullinen kauppa lähetyksineen kestää peruspostituskamalle 1-1,5vk. Eli maanantaina kun jotain myyt, niin odottaisin myyjänä rahojen näkyvän tilillä ti-ke, torstaina nyt viimeistään. Varmaan keskimäärin kuitenkin maksu näkyisi keskiviikkona, jolloin tavaran saisi postiin to-pe. Tavara asiakkaalla näin ollen alkuviikosta. Vaikka maksu ja lähetys viivästyisi molemmilta osapuolilta hieman, niin kyllä parin viikon sisään homman pitää olla kunnossa...

Kyllä täällä moni muukin myy paljon ja kerralla, ja homma toimii silti! Mun mielestä ko. herrasta on täällä sen verran paljon ja tasaiseen ollut valitusta, että ylläpito voisi surutta heittää bänniä ainakin myyntipuolelle. Jos vuodesta toiseen on tyyliin kuukauden viiveitä toimituksessa niin en ymmärrä kuka jää tällaista kaipaamaan?
** Näsijärven Lohikalayhdistys **
http://www.nasijarvi.fi/
Avatar
DC
Vertikaali Jigaaja
Viestit: 6416
Liittynyt: 19:43:17 20.04.2005
Paikkakunta: ääpnaaknaK

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja DC »

Viestittelin Valssille ja hän vastasi olevansa jossain korvessa juuri ja lupasi maanantaina laittaa postiin 13.2. maksamani vaapun.

Pahoitteli viivästystä.

- eero -
xpasix
Viestit: 902
Liittynyt: 00:26:25 15.08.2011
Paikkakunta: LAHTI

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja xpasix »

Reilu kuukausi sitten myin ison kasan uistimia.
Valssi1 ilmoitti ketjuun ostavansa: " 7 tänne " hintaa tälle tuli posteineen 11,50€
Lähetin hänelle normaaliin tapaan maksutiedot.
Maksussa kesti viikon verran ja heti hänen maksettuaan sain häneltä vihaisen viestin: " maksa ylimääräinen raha takaisin "
Ihmettelin ja kyselin, että mikä ylimääräinen raha?
Pari päivää tästä, hän ilmoitti saaneensa väärän vaapun minulta, koska oli halunnut 7€ vaapun eikä nro 7 vaappua. Ja tämä oli minun vikaani, kun en ollut sitä tajunnut tuosta " 7 tänne "... just!

Sovittiin sitten että hän lähettää vaapun takas minulle ja minä oikean vaapun hänelle. 2viikkoa kesti saada vaappu takaisin. Päätin lopulta pääseväni kaikkein helpoimmalla palauttamalla koko rahasumman hänelle takaisin. noh tappiota tuli 1euron verran, mutta vituttihan tollanen sekoilu.
Vielä kun tosiaan äänensävy oli sellainen, että syy oli vain minussa.

Vois kyllä valssi1 antaa pannia myyntipuolelle kokonaan.
Avatar
Jamo81
Matkanjohtaja
Viestit: 1448
Liittynyt: 19:09:17 02.04.2009
Paikkakunta: Kokkola

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Jamo81 »

Kyllä tämä on aika naurettavaa.. kerrasta toiseen.
Nyt taas odottelemme postausta tähän ketjuun ---> http://www.kalamies.com/kalastus-keskus ... ?start=775
Työ haittaa harrastusta!Vai oliko se toisinpäin??
ESQ
Viestit: 30
Liittynyt: 13:09:16 05.01.2012

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja ESQ »

Kusettaja ja paskanjauhaja se on.

Tyyliin "Vien heti huomenna postiin" ja paskanmarjat

Luotan kyllä postiin 1000 kertaa enemmän kuin tähän lieroon

T.Esa
Papu
Viestit: 399
Liittynyt: 19:51:50 20.04.2006

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Papu »

Eikö täällä koskaan opita tästä kaverista? On jo ties kuinka mones kerta kun isolle porukalle tulee ongelmia kaupankäynnissä kys. herran kanssa ja silti vaan väännetään suu maireena kauppaa kerrasta toiseen. Jokainen "kusetettu" voi katsoa myös peiliin, koska niin monta kertaa tästä kaverista on täällä jauhettu ja homma ei miksikään näytä muuttuvan, vaikka kuinka pahoittelee joka kerran jälkeen. Tää viesti ei koske aiheen uudelleen nostanutta nimimerkkiä, joka ei tätä ketjua ollu lukenu ennen kauppoja.
sushi
Viestit: 341
Liittynyt: 00:54:54 07.01.2007
Paikkakunta: St.Elsewhere

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja sushi »

Enpä minäkään tätä ketjua lukenut. Ostin vaapun 12.2. Just pistin yvtä Valssille. Eka kerta kun kaupat ei toiminu kalamiehessä. No,jospa korjaa asian. Onneksi ei ollu isot oppirahat,5€.
Chase is better than the catch
Jkr
Viestit: 75
Liittynyt: 14:35:32 20.08.2009

Re: Risuja Valssi1

Viesti Kirjoittaja Jkr »

2 kauppaa tehty Valssi1:n kanssa - ekalla kerralla kesti jo pitempään kuin odotin. Toisella kerralla emmin jo ostamista, mutta päädyin sittenkin tekemään kauppoja arvellen, että kaupat hoituu taas speksein "itse maksan +- päivän sisällä ja jerkki tulee sitten viikkojen/kuukauden päästä". Hämpyn ehdotukselle kannatukseni, olisi pitänyt itsekin tiedustella suoraan toimitusaikataulua.
Vastaa Viestiin