Ruusuja ja Risuja Wobbleri Oy: lle

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Ruusuja ja Risuja Wobbleri Oy: lle

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Loviisan laardipallot kävivät tänään tutustumassa kyseiseen liikkeeseen. Valitettavasti ei pääse sanomaan pahaa sanaa oikein mistään. Tavaraa oli tarjolla kiitettävästi ja selväksi tuli, että jos ei ole, niin hankitaan. Henkilökunnan asiantuntemus saa arvosanan 10 ja innostus asiaan 10+. Jopa legendaarinen Woblerin kahvi oli niin pahaa, kuin oli ennakkoon odotettukin, joten siinäkään ei tullut pettymystä :lol: Hintojakaan ei oltu "valettu betoniin", vaan niistä saattoi tuloksekkaasti keskustella ilman otsien rypistelyä. Kaikkenaan koko käynnistä jäi varsin hyvä fiilis.

Jos jotain negatiivistä täytyy sanoa, niin emme me sinne vieläkään ilman alkuasukasopasta löytäisi, kuten emme löytäneet nytkään. Kiitoksia vain Herr Kallelille uhrautuvasta opastuksesta :wink:
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
seafisher
Viestit: 93
Liittynyt: 00:16:44 05.07.2005
Paikkakunta: Suomenlahti

Wobbler

Viesti Kirjoittaja seafisher »

Joo, samat on fiilikset täällä. Hienoa käydä paikassa missä valikoimaa riittää ja henkilökunta on asiaansa vihkiytynyttä, ystävällistä sekä samalla aaltopituudella.
Kiitokset Kallelille myös minun puolestani kaikesta vieraanvaraisuudestaan. Oli mukava päivä.

Mielestäni kahvi oli ihan hyvää, tehokasta ja riittoisaa, kupillinen sai kummasti "koneet käymään" koko päivän. 8)
" Kyllä meressä kalaa on, se pitää vaan osata sieltä ottaa"
Avatar
Walto
X - filée
Viestit: 810
Liittynyt: 14:25:47 30.12.2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Walto »

Mihinkäs aikaa olitte Tyrä Wobblerissa, ihan kuin olisin nähnyt vilauksen kun poikkesin siellä aamupäivällä?
Ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa!
Avatar
Poju
Suomen Sievin siittiö
Viestit: 1798
Liittynyt: 04:17:52 25.11.2005
Paikkakunta: Siävi

Viesti Kirjoittaja Poju »

Walto kirjoitti:Mihinkäs aikaa olitte Tyrä Wobblerissa, ihan kuin olisin nähnyt vilauksen kun poikkesin siellä aamupäivällä?
Ei Tyrästä voi nähdä vaan vilausta, jote joku toinen lienee kyseessä :lol:
"The Reel is beautiful and has a neat abu garcia emblem that shines brightly."
Avatar
Walto
X - filée
Viestit: 810
Liittynyt: 14:25:47 30.12.2005
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Walto »

Poju kirjoitti:
Walto kirjoitti:Mihinkäs aikaa olitte Tyrä Wobblerissa, ihan kuin olisin nähnyt vilauksen kun poikkesin siellä aamupäivällä?
Ei Tyrästä voi nähdä vaan vilausta, jote joku toinen lienee kyseessä :lol:
Ei saa sanoa niin suoraan! :lol: :lol:
Ilman lihaskramppeja en saisi yhtään liikuntaa!
Avatar
ahex
Viestit: 197
Liittynyt: 18:25:36 09.07.2006
Paikkakunta: Joutseno

Viesti Kirjoittaja ahex »

Jos se on se kauppa siinä keskustapuolueen kantakuppilan vieressä, punavuoressa, niin itsellä ei niin hirveen palvelualtista porukkaa sattunut aikoinaan. tosin on siitä jo aikaa, kun siellä pikaisesti vierailin, joten saattaapi olla eri poppoo ruorissa ny. näyttääpi kuvien mukaan vaihtaneen paikkaakin. tosin enää ei sisko siellä suunnalla asu, joten ei ole tullut niillä nurkilla pyörittyä. (ei ole tarvetta tullut siinä yömajassakaan yöpyä).

Kenties yksi syy vältellä putiikkia on ollut sen tavaran paljous ja omien rahojen vähyys. kumpikin osapuoli olisi kuitenkin tapaamiseen pettynyt.
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Walto kirjoitti:
Poju kirjoitti:
Walto kirjoitti:Mihinkäs aikaa olitte Tyrä Wobblerissa, ihan kuin olisin nähnyt vilauksen kun poikkesin siellä aamupäivällä?
Ei Tyrästä voi nähdä vaan vilausta, jote joku toinen lienee kyseessä :lol:
Ei saa sanoa niin suoraan! :lol: :lol:
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :lol: Ja suoraankin saa sanoa, jos ei ole vittuilutarkoitus (ja komeita ne on nuo ankeriaatkin):wink: En muista aikaa jolloin siellä oltiin, mutta aamupäivää se oli.
Kuva
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kunnon pönö. Puol ukkoa veressä vai olet sä käyny kiljupöntöllä ja vähän läikkyny paidalle?
Avatar
Hoffi
Viestit: 601
Liittynyt: 00:35:17 27.12.2005
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Hoffi »

Tässä muutama viikko sitte käväsin tuolla Loviisan puolessa ja siellä paikallisessa Siwassa. Pihalla istu sinisessä rellussa mies jossa oli jotain tuttua, en vaan millään saanut päähäni että kuka tuo karvainen mies mustissa aurinkolaseissaan oli. NYT VASTA SAATANA HOKASIN :shock:
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Hoffi kirjoitti:Tässä muutama viikko sitte käväsin tuolla Loviisan puolessa ja siellä paikallisessa Siwassa. Pihalla istu sinisessä rellussa mies jossa oli jotain tuttua, en vaan millään saanut päähäni että kuka tuo karvainen mies mustissa aurinkolaseissaan oli. NYT VASTA SAATANA HOKASIN :shock:
No hemmetti, olisit tullut kysymään, niin asia olisi selvinnyt :lol:
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Jani kirjoitti:Kunnon pönö. Puol ukkoa veressä vai olet sä käyny kiljupöntöllä ja vähän läikkyny paidalle?
Ankeriaiden tappaminen on raakaa toimintaa, joten kiljun väärinkäytöstä ei ole kyse :wink:
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jani »

Ahaa...Tuli hiukan mieleen Leatherface :-).
Liitteet
mm1_leatherface_photo_01_dp.jpg
mm1_leatherface_photo_01_dp.jpg (22.12 KiB) Katsottu 12637 kertaa
Jani Mäkeläinen
Viestit: 1
Liittynyt: 23:01:05 20.08.2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani Mäkeläinen »

Täytyy täältäkin ojentaa erittäin iso kiitos Wobblerin kavereille, kummallekin.

Aluksi jäi kaksi slideria käteen, kunnes pojan vaippaan oli tullut jotakin muuta myyjän nähtyään. Siitähän kummastuneena oli siis aika lähteä kotiin vaipan vaihtoon, kunnes myyjä viittoili lähinpään helpotus hotelliin pojan vaipan vaihtoon. Pitkähköjen jutustelujen jälkeen olikin kassalla jo Sliderien lisäksi koukkuja ja yksi Foxi sekä pojalla ilmainen Wobblerin mainos rämisijä mukana. Pieni asia, mutta iso pojalle ja hajuton kotimatka isälle. Kiitos ja varmasti tavataan ja täältä perhoheitto liikkeestä virppa asiakkaat jatkossakin ohjataan sinne päin.

Ystävällisin terveisin:
jani Mäkeläinen
"Ensin kalastetaan ja vasta sitten kahlataan"
Avatar
JiiHoo
HaggiMatti tahtoo naista, heh
Viestit: 3299
Liittynyt: 19:08:14 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

Juu, sen verran pannukarkeita naamoja on sielläkin, että näin isommallakin on joskus kakkaa housuissa siellä. :lol:
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Ai se pötkö lattialla olikin sinun Jiihoo. Noh, ajattelin, että löytäjä saa pitää.
Avatar
JiiHoo
HaggiMatti tahtoo naista, heh
Viestit: 3299
Liittynyt: 19:08:14 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

:lol: :lol:
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
Avatar
Stickan
RantaruÅttalainen ojaharppi
Viestit: 8114
Liittynyt: 19:53:03 21.04.2005
Viesti:

Kiitokset Wobblerille!

Viesti Kirjoittaja Stickan »

Jaskalle iso kiitos hyvin hoidetusta asiakaspalvelusta. :juu:
Huomisen jigisatsia odottaessa kaivelen vapoja jo esiin...

-Stickan
Avatar
Jedda
Viestit: 66
Liittynyt: 16:49:49 19.07.2008
Paikkakunta: Horsehead Nebula

Re: Kiitokset Wobblerille!

Viesti Kirjoittaja Jedda »

Stickan kirjoitti:Jaskalle iso kiitos hyvin hoidetusta asiakaspalvelusta. :juu:
Huomisen jigisatsia odottaessa kaivelen vapoja jo esiin...

-Stickan
Juu, on kyllä asiantuntevaa palvelua Wobblerissa, täytyy sanoa. Jigejä olin myöskin ostamassa ja sain hyviä vinkkejä ja tuntuvan alennuksen kaupan päälle. Sellaista se on kun on innostunut ja tietää asiastaan.
The handmade blade, the child's balloon
Eclipses both, the sun and moon
To understand, you know too soon
There is no sense in trying.
Wilhelm
Viestit: 641
Liittynyt: 12:39:37 20.09.2006
Paikkakunta: Kunta Aurajoen Sylissä

Viesti Kirjoittaja Wilhelm »

Päänsilityksiä myös täältä! Tuntui, että tilaushetkestä kului jotain kolme varttia, kun busterit rysähtivät ovelle!
On Nii Hikiki
Avatar
RiWeHe
Muumiopönömies
Viestit: 969
Liittynyt: 19:25:20 09.10.2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja RiWeHe »

Pelkkiä ruusuja Wobblerille myös täältä!!
Avatar
liberte
haspeliheiton opettaja
Viestit: 454
Liittynyt: 14:14:06 27.12.2007
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja liberte »

Vai ruusuja! Nehän vie kaikki mun rahat :D :D
Avatar
Haukikoira
Lohikissa
Viestit: 1477
Liittynyt: 17:12:39 04.05.2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haukikoira »

Kiitoksia myös ymmärtämisestäni (tai ainakin sen näyttelemisestä), sekä Perheen puolesta kiitokset viimekeväisestä osallistumisesta. Pyrin kostamaan teillen parhaaksi katsomallani tavalla 8) 8)

ps. Liberte, jostain olen kuullut "huhuja", ettei sinua tarvitse aivan väkisin tuonne raahata rahojasi "sijoittamaan" D)
Avatar
liberte
haspeliheiton opettaja
Viestit: 454
Liittynyt: 14:14:06 27.12.2007
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja liberte »

Mä olen Antti ja mä olen kalastusvermenisti..........................
Avatar
Rankaisija
Viestit: 507
Liittynyt: 16:56:49 26.03.2006

Viesti Kirjoittaja Rankaisija »

Viimeksi muokannut Rankaisija, 13:30:21 04.12.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Sviddu mitä palvelua :shock: :lol: :lol: kiitosta täältäkin ja yritän kiertää kaukaa...
Vastaa Viestiin