Kalastustarvike.netille pikku risut...

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
pikeye
DR. Philli
Viestit: 1372
Liittynyt: 22:55:26 21.08.2006
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Kalastustarvike.netille pikku risut...

Viesti Kirjoittaja pikeye »

Eräänä kesäisenä viikonloppuna löydän haeskelemani hyrrävavan Kalastustarvike.netistä. Vapaa on jäljellä enää yksi kappale, joten pistän tilausta sisään samantien.

Maanantaina saan liikkeestä mailin, jossa mainitaan lyhyesti tilaustani voitavan käsitellä vasta loppuviikosta. Soitan perään ja myyjä kertoo, ettei löydä ko. vapayksilöä mistään. Hän arvelee vavan olevan ehkä omistajan jonnekin sivuun laittama, ja nyt pitää vain odotella torstaihin, jotta omistaja palaa lomalta hoitamaan asiaa.

Torstaina saan mailia siitä, ettei kyseistä hyrrävapaa ole heillä ollenkaan, vaan verkkokaupassa oli väärä tuote. Kyseessä onkin saman valmistajan eri malli, ja mikäli tämä vapa kelpaa minulle, saan 20 euron alennuksen. Vapa sattuu vain olemaan haspelivapa, ei hyrrä- jota haettiin, joten ei jää muuta vaihtoehtoja kuin perua kauppa. Haluttu hyrrävapa löytyy sitten lopulta naapurimaan verkkokaupasta.

Kaikkiaan vei siis neljä päivää saada selville, että liike myy verkkokaupassaan väärää vapaa. Oli nyt omalla kohdallani ensimmäinen kerta, kun Kalastustarvike.net hutiloi, joten menee kai yksittäistapauksena? Vai onko muilla ollut ongelmia liikkeen kanssa?

--pikeye
stequ78
Viestit: 172
Liittynyt: 04:54:19 22.10.2013
Paikkakunta: Bjöörnebori

Re: Kalastustarvike.netille pikku risut...

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

Oon asioinut kivijalka putiikissa mutta mitään valittamista ei omalle kohalle ole sattunut, palvelu on asiantuntevaa ja hyvää, valitettavaa tietty jos noin on käynyt kun sulla mutta väittäisin että tuolta uskaltaa hyvillä mielin ostaa tavaraa jatkossakin.
''Till the fucking wheels come off baby..''
Avatar
pikeye
DR. Philli
Viestit: 1372
Liittynyt: 22:55:26 21.08.2006
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kalastustarvike.netille pikku risut...

Viesti Kirjoittaja pikeye »

Kyllä mullakin on itse liikkeestä edelleen ihan hyvä kuva. Tympäisi vain kyseisen myyjän menettelytavat... Alkuun sain selvitystä tilauksen viivästymiselle vasta erikseen kysymällä, ja lopuksi myyjä tarjoaa hyrrävavan ostajalle korvaavaksi tuotteeksi haspelivapaa. Mutta parempaa tuuria seuraavalla kerralla...

--pikeye
Jaki_86
Viestit: 185
Liittynyt: 19:17:31 26.07.2007

Re: Kalastustarvike.netille pikku risut...

Viesti Kirjoittaja Jaki_86 »

Kerran tuli pakottava tarve hakee spigotti kyseisestä liikkeestä, niin oli aika työn ja tuskan takana... äijä vänkäs että tilaa netistä, ja hae huomenna.... :mulko: Ilmoitin että kun ovesta lähden, ja jos työkalua ei ole, niin haen muualta... No sit se käveli kellariin ja haki sellasen... ja maksoin pois... szeko

Toisen kerran, ku kävin kysyy 6-kolmihaarakoukkuja (joita ei ollut)... Niin kesäpoika olis myynyt mulle koukkuja käytetyistä uistimista jotka roikku seinällä.... :bigboss:
jenisei
Viestit: 396
Liittynyt: 18:02:35 24.04.2005
Paikkakunta: Tampere

Re: Kalastustarvike.netille pikku risut...

Viesti Kirjoittaja jenisei »

Mä olen puolenkymmentä kertaa käynyt jotain kyselemässä, ja aina on sama vastaus : tilaa nettikaupasta, tavarat on kellarissa enkä viitsi hakea.
No vitut tilaan, menen suosiolla motonettiin.
stequ78
Viestit: 172
Liittynyt: 04:54:19 22.10.2013
Paikkakunta: Bjöörnebori

Re: Kalastustarvike.netille pikku risut...

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

Toi on kyllä totta mitä Jenisei kirjotit, omistaja on hivenen vähätöinen ja joskus jopa haluton myymään/palvelemaan asiakasta, mikä on kyllä sääli koska yrittäjästä itsestään on kyse, ilmeisesti nettikaupalla elää paremmin ja sit ei turhat kulkijat tuo hiekkaa lattialle.
''Till the fucking wheels come off baby..''
Vastaa Viestiin