Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Alueen säännöt
Tänne kaikki ostoilmoitukset sekä vuokra-hakemukset liittyen kalastukseen, retkeilyyn tai veneilyyn. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
:!: Myyjän Opas + Ostajan Opas :!:
Torres
Viestit: 211
Liittynyt: 17:57:33 16.04.2006

Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Viesti Kirjoittaja Torres »

Jos nurkista löytyy tämä Daniel Lungvistin signeeraama 8-jalkainen hyrrävapa, niin saa tarjota yv:llä. Myös pelkkä kärkiosa kelpaa.
Torres
Viestit: 211
Liittynyt: 17:57:33 16.04.2006

Re: Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Viesti Kirjoittaja Torres »

.
Avatar
hannur
Viestit: 373
Liittynyt: 10:03:38 22.10.2008
Paikkakunta: Littoinen

Re: Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Viesti Kirjoittaja hannur »

Multa löytyy myös ehjä tyviosa, jos tarviit niin saat, mutta suosittelen kuitenkin katselemaan vastaavantyyppiseksi kepiksi jotain muuta vapaa :).
Torres
Viestit: 211
Liittynyt: 17:57:33 16.04.2006

Re: Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Viesti Kirjoittaja Torres »

Jep.

Tyviosia löytyy varastosta itseltäkin useampi, kun noita kärkiä on matkan varrella jokunen katkennut.

Ei vaan tahdo markkinoilta löytyä vastaavilla ominaisuuksilla vapaa, missä olisi yhtä pitkä takakahva kuin Signa Pikessä..
Avatar
hannur
Viestit: 373
Liittynyt: 10:03:38 22.10.2008
Paikkakunta: Littoinen

Re: Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Viesti Kirjoittaja hannur »

Mä tykkäsin myös Signa Pikestä niin kauan kuin se kesti, kevyt ja nopea aihio, mutta heikko. Välissä mulla on ollut Mp Pro, joka kestää, aihio ei ole kevyt eikä nopea, väsytyksessä todella maukas. Ens kaudelle vaihtuu Croixeihin, on keveitä ja pitäis olla myös nopeita.
Jarmoj
Viestit: 417
Liittynyt: 21:06:21 08.04.2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Viesti Kirjoittaja Jarmoj »

Korkiaskosken uistimen myymälässä Riihimäellä näytti olevan jopa alennuksessa kyseinen keppi.
Kysäisepäs sieltä.
mfroberg
Viestit: 255
Liittynyt: 11:54:46 13.04.2012

Re: Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Viesti Kirjoittaja mfroberg »

Kun itse noita hain viime keväänä niin silloin vinkattiin että Paraisten kalavälinekaupassa olisi _silloin_ ollut yksi hyllyssä. Itse ostin Keravan Honkkarin kaksi viimeistä juurikin viime keväänä, nyt on kolme jäljellä joista 2 käyttämätöntä ja yksi lokakuussa käyttöön otettu. Parempaa vapaa käyttöominaisuuksiltaan saa hakea, mutta itsekin olen noita(kärkiosia) kolme katkonut vajaan kymmenen vuoden aikana. Maahantuojalta ei löydy noita enää myöskään.

Ensi kaudella kokeillaan myöskin Croixeja tuossa rinnalla, mutta niiden takakahvat tahtovat olla hieman lyhyenpuoleisia omaan makuuni jonka Signan takakahva taas täyttää täydellisesti. Jotain lienee kuitenkin keksittävä Signaa korvaamaan, tuskin nuo omanikaan riittävät kalastuksesta eläköitymiseeni saakka. Ihmettelen kuitenkin jos jos joku omistaan haluaa luopua, olisi itsekin pitänyt hamstrata niitä enemmän silloin kun markkinat oli niitä vielä pullollaan ja hinnatkin pyörivät tuolloin jopa 60-70€ haarukassa.
Torres
Viestit: 211
Liittynyt: 17:57:33 16.04.2006

Re: Bergley Signa Pike, 8´heavy casting, 40-100g

Viesti Kirjoittaja Torres »

Hamstrattu on, mutta nyt katkesi kolmas kärki..
Korkiakoskelta ei näitä saa.

St.Croixit on nyt muodissa ja niille on selkeää kysyntää. Niiden ongelma on kuitenkin liian lyhyt takakahva, kuten jenkkien ja japsien vavoissa yleensäkin.
Lisäksi näitä Croixeja ei pääse missään heiluttelemaan, eikä kauppiaiden videoiden perusteella viitsisi vapoja ostella, kun kaikilla on näissä asioissa kuitenkin omat mieltymykset.
(No, W-kauppaan on kuulemma muutama yksilö tulossa. Joskus..)
Vastaa Viestiin