M: Raskasta arsenaalia hauenkalastukseen

Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
:!: Myyjän Opas + Ostajan Opas :!:
Avatar
KHI
Viestit: 139
Liittynyt: 19:03:40 15.08.2016

Re: M: Raskasta arsenaalia hauenkalastukseen

Viesti Kirjoittaja KHI »

No hitto, mä olen kaksi kertaa tehnyt JTRn kanssa kauppoja, tosin nouto ja maksu räpylään. Tavara on ollut priimaa kuten ilmoituksissa on kuvattu. Toivottavasti kaverilla on kaikki hyvin ja kaupat tehneet saavat kelat/vavat sovitusti.
----Huonokin päivä kalassa on kuitenkin parempi kuin normipäivä duunissa----
lore
Viestit: 1203
Liittynyt: 20:19:28 15.05.2014

Re: M: Raskasta arsenaalia hauenkalastukseen

Viesti Kirjoittaja lore »

redeyetuna kirjoitti:Sain kaveriin yhteyden. Asiat pitäisi järjestyä ensiviikon aikana.
Hieno juttu!


Avatar
Åbo_
Vantaan soppamies
Viestit: 2012
Liittynyt: 13:32:22 14.06.2005
Paikkakunta: Vanda

Re: M: Raskasta arsenaalia hauenkalastukseen

Viesti Kirjoittaja Åbo_ »

Jokos ostajat saaneet rahoille vastinetta??

-Åbo-
..Pike Performance...Hauen kalastusta jo yli 30-vuotta..
JTR
Viestit: 86
Liittynyt: 15:43:50 21.09.2016

Re: M: Raskasta arsenaalia hauenkalastukseen

Viesti Kirjoittaja JTR »

Moi,

kaikkien kanssa jotka joutui jännittämään maksut jo suoritettuina oon pahoitellut ja avannut vähän miksi. Ei liity puolitosissaan laitettuun "akuuttiin rahatilanteeseen" millään tavalla enkä koe mukavaksi kertoa ihan forumilla asiasta mutta asianomaisilla ainakin riitti empatiakyky.

Åbolle vielä erikseen anteeksipyyntö noudon oharoimisesta, kuvittelin rehellisesti laittaneeni viestin etten pääsekkään paikalle.
Vastaa Viestiin