testaajalle pesti

Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Avatar
joppe
Uimaopettaja
Viestit: 1787
Liittynyt: 20:51:00 07.11.2005

testaajalle pesti

Viesti Kirjoittaja joppe »

eli olen rakennellut tuossa yhtä lusikka-aihiota . vuosisitten kesällä eka malli oli testissä lohelle 50g painoisena . heinäkuussa hieman korkkarilla uitin n.10tuntia oli vedessä. 2 kalaa oli kiinni. viime syksynä kevyemmästä materiaalista ja hieman malli oheni . siinä pari mertsaria kiinni.

nyt tein taas kevyesti muutetun version paino n.37-40 g uinti aivan sairas potku. ei ihan hiljaiseen vetoon. lohelle suunnittelin korkkarille ja siikakoskelle.
oma aika ei riitä heittoon niin toivottavasti jonkun muun aika riittää.

eli sellainen testaaja on hakusessa kuka oikeasti heittää sitä eikä vaan kokeile.
hauelle omatesti
lohelle oma.

kiinnostuneet pistäkää yv:tä ainoastaa :D
Avatar
P.J.H
Viestit: 2078
Liittynyt: 19:18:08 17.11.2005
Paikkakunta: Joroinen
Viesti:

Re: testaajalle pesti

Viesti Kirjoittaja P.J.H »

Minä voin testata Mauritiuksella ens talvena, jos on semmoisia jotka lentää kauas. Isot vedet tarvii pitkälle lentävät uistimet, että yltää vastarannalle :D :D :D
Miksi tehdä samanlainen vaappu, kun muilla? Semmoisenhan voi ostaa kaupasta!
Avatar
jones
Abebe Bikila
Viestit: 4574
Liittynyt: 20:22:55 05.05.2005
Paikkakunta: Epsåå

Re: testaajalle pesti

Viesti Kirjoittaja jones »

P.J.H kirjoitti:Minä voin testata Mauritiuksella ens talvena, jos on semmoisia jotka lentää kauas. Isot vedet tarvii pitkälle lentävät uistimet, että yltää vastarannalle :D :D :D
P.J.H kun alkaa heittelemään, pitää ensiksi ilmoitta NASAlle että muuttavat ISS:n lentorataa. Saattaa muuten tulla kopsuja avaruusaseman kylkeen. Siinä on sitten väsyteltävää...
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Avatar
Jukkis69
Viestit: 310
Liittynyt: 15:46:02 29.04.2006
Paikkakunta: Oulu

Re: testaajalle pesti

Viesti Kirjoittaja Jukkis69 »

Joku Jockfallin kävijä kenties, siellähän nuo tuon painoiset lusikat on peruskauraa.

-Jukkis
Jerkkaus on Saatanasta...
Avatar
P.J.H
Viestit: 2078
Liittynyt: 19:18:08 17.11.2005
Paikkakunta: Joroinen
Viesti:

Re: testaajalle pesti

Viesti Kirjoittaja P.J.H »

jones kirjoitti:
P.J.H kirjoitti:Minä voin testata Mauritiuksella ens talvena, jos on semmoisia jotka lentää kauas. Isot vedet tarvii pitkälle lentävät uistimet, että yltää vastarannalle :D :D :D
P.J.H kun alkaa heittelemään, pitää ensiksi ilmoitta NASAlle että muuttavat ISS:n lentorataa. Saattaa muuten tulla kopsuja avaruusaseman kylkeen. Siinä on sitten väsyteltävää...
Nooo.. ei mulla ole semmoista vapaa, että ihan tuonne asti lentäis :D

Mutta ihan oikeesti tarviisin pitkälle lentäviä uistimia muutaman. Minulla on yksi paikka jossa matalan veden aikana pääsee heittämään riutan yli syvään veteen. Muutaman kerran on siinä ollut ISO kiinni. Kolmesti on katkonut siimat ja muullon on irronnut. En ole päässyt näkemään, että mitä kaloja on kyseessa. Ehkä Barraguudia.
Miksi tehdä samanlainen vaappu, kun muilla? Semmoisenhan voi ostaa kaupasta!
Avatar
ashrak
Viestit: 278
Liittynyt: 18:52:05 22.07.2008
Paikkakunta: Joensuu

Re: testaajalle pesti

Viesti Kirjoittaja ashrak »

P.J.H kirjoitti:
jones kirjoitti:
P.J.H kirjoitti:Minä voin testata Mauritiuksella ens talvena, jos on semmoisia jotka lentää kauas. Isot vedet tarvii pitkälle lentävät uistimet, että yltää vastarannalle :D :D :D
P.J.H kun alkaa heittelemään, pitää ensiksi ilmoitta NASAlle että muuttavat ISS:n lentorataa. Saattaa muuten tulla kopsuja avaruusaseman kylkeen. Siinä on sitten väsyteltävää...
Nooo.. ei mulla ole semmoista vapaa, että ihan tuonne asti lentäis :D

Mutta ihan oikeesti tarviisin pitkälle lentäviä uistimia muutaman. Minulla on yksi paikka jossa matalan veden aikana pääsee heittämään riutan yli syvään veteen. Muutaman kerran on siinä ollut ISO kiinni. Kolmesti on katkonut siimat ja muullon on irronnut. En ole päässyt näkemään, että mitä kaloja on kyseessa. Ehkä Barraguudia.
GT lienee kans melko mahdollinen ehdokas, kokemuksesta kerron että jo muutaman kilon kala pistää suomalaisen kalamiehen hätää kärsimään. :mrgreen:
Avatar
P.J.H
Viestit: 2078
Liittynyt: 19:18:08 17.11.2005
Paikkakunta: Joroinen
Viesti:

Re: testaajalle pesti

Viesti Kirjoittaja P.J.H »

Mulla ei näille ole enää käyttöä!
Rakentelin omassa pajassa omat "rannikkouistimet". 35 kpl tuli samalla kertaa. Enköhän minä niillä ensi talven pärjää.
Kyllä lentääääää........ :bigboss:
Miksi tehdä samanlainen vaappu, kun muilla? Semmoisenhan voi ostaa kaupasta!
Vastaa Viestiin