Pulmankijärvellä kalastaminen

Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
eejii
Viestit: 0
Liittynyt: 00:23:15 14.12.2018

Pulmankijärvellä kalastaminen

Viesti Kirjoittaja eejii »

Hei,

Voiko joku palstalainen valaista minua siitä saako Nuorgamin kupeessa sijaitsevalle Pulmankijärvelle ostettua kalastuslupia, ja jos saa niin mistä? Netissä on huononlaisesti tietoa asiasta. Minulla on vähän sellainen käsitys, että paikka olisi ainakin osin rauhoitettu merilohen nousun takia. Itse olisin kiinnostunut harrista ja taimenesta. Paikka myös houkuttaa kauniilla ja ainutlaatuisella luonnollaan.
juhaniho
Viestit: 4
Liittynyt: 11:23:55 11.12.2014

Re: Pulmankijärvellä kalastaminen

Viesti Kirjoittaja juhaniho »

eejii kirjoitti:Hei,

Voiko joku palstalainen valaista minua siitä saako Nuorgamin kupeessa sijaitsevalle Pulmankijärvelle ostettua kalastuslupia, ja jos saa niin mistä? Netissä on huononlaisesti tietoa asiasta. Minulla on vähän sellainen käsitys, että paikka olisi ainakin osin rauhoitettu merilohen nousun takia. Itse olisin kiinnostunut harrista ja taimenesta. Paikka myös houkuttaa kauniilla ja ainutlaatuisella luonnollaan.
Taannoin kyselin Pulmankijokeen lupia, mutta ei myydä ulkopaikkakuntalaisille lainkaan. Veikkaan järven osalta sama juttu
Pilkkikone
Viestit: 558
Liittynyt: 08:47:07 05.04.2006
Paikkakunta: Lohja

Re: Pulmankijärvellä kalastaminen

Viesti Kirjoittaja Pilkkikone »

Kalastusrajoitus.fi kertoo, että Pulmankijärvessä on koko vuoden ajan viehekalastuskielto.
Joskus onnistuu, toisinaan myös paremmin.
Vastaa Viestiin