Joulukalenteri 2008

Alueen säännöt
Asiaa Kalamies.comin järjestämistä tapahtumista ja ilmoituksista
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
kapakala
Papanapa
Viestit: 2475
Liittynyt: 14:15:11 11.01.2007
Paikkakunta: lappeenranta

Viesti Kirjoittaja kapakala »

Jos johonkin luukkuun mahtuu, niin olisin mukana kuin peräpukama.
Ipe
Uimamaisteri
Viestit: 1244
Liittynyt: 22:42:26 11.04.2007
Paikkakunta: Tervola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ipe »

Minun luukkuun kyllä sopii, mikäli kalenterin järjestäjälle (joulupukki :shock: ) sopii
jakobius
Viestit: 117
Liittynyt: 21:40:14 30.08.2006
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja jakobius »

Miten tämä käytännössa toimi, laitanko kuvan 7. paivä, vaan aikaisemiin huutokauppa osioon. Vai lähetänkö kuvan jollekin aikaisemmin, kun en ole tätä nörttisukupolvea vaan enempi harmaaparta. En ole aikaisemmin tämmoiseen lahjoitushuutokauppaan osallistunut.
t. Jakobius
Avatar
Tatuu
"Larvanto"
Viestit: 1413
Liittynyt: 10:37:08 14.05.2005
Paikkakunta: Espoo/Kotka

Viesti Kirjoittaja Tatuu »

Helpointa olisi varmaan laittaa kuvat etukäteen järjestävälle taholle, niin saataisiin kuvat aina ajoissa esille?
Team Don't Push The River Member #1

"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.
Avatar
Wallu
Hymyilevä Haukiguru
Viestit: 1570
Liittynyt: 16:39:51 22.04.2005
Paikkakunta: Nordsjö

Viesti Kirjoittaja Wallu »

Tatuu kirjoitti:Helpointa olisi varmaan laittaa kuvat etukäteen järjestävälle taholle, niin saataisiin kuvat aina ajoissa esille?
Helpointahan se voi toki olla mutta nyt edetään näin. Jokainen laittaa oman luukkunsa kuvan näkyviin Klo: 00:00:00 - 09:00 välisenä aikana. Jos ei itse kykene tai kiireiltään ehdi niin apua voi pyytää ja sitä myös annetaan. Järjestävällä tahollakin voi olla omiakin menoja eikä viitsisi kuukautta päivystää. Toki muutkin palstalaiset ovat kuvien laitossa tervetulleita auttamaan niin saadaan kaikista luukuista kuvat ajoissa näkyviin.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

lyärään lukkoon ni järkkäilytoimikunta pääsee rauhassa säätämään.
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7406
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Joulukalenteri.

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Päättäkääs ny, voiko huutaa erikseen, jos luukussa on monta laittajaa.
Minä ainakin haluaisin huutaa jonkun määrätyn henkilön tuotoksia, en koko pottia.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Meiltä JKV77:n kanssa on ainakin tulossa yhteen luukkuun ainakin pari kohdetta. Pullikointia ei tässä suvaita :evil:
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Emppai
Käsijuusto
Viestit: 7219
Liittynyt: 22:20:26 04.01.2006

Viesti Kirjoittaja Emppai »

Mulla tulee samaan luukkuun muutama eri valmistajan kapula ja ne postitetaan yhteen osoitteeseen..
Mynttinen
Georgen kaksoisveli
Viestit: 3027
Liittynyt: 12:10:09 21.12.2005

Viesti Kirjoittaja Mynttinen »

Tiedotus on tulossa tänä iltana. On jo viikko sitten keskusteltu tämäkin asia. Taustalla työskennellään koko ajan tämän asian(joulukalenterin) suhteen
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7406
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Ok.
Työstäkää valmiiksi.
Lähden mökille viikonlopuksi.
Toivottavasti kaikki on valmista kun palajan.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Meiltä tulee ainakin jerkkejä ja lojivaappuja, tuskin ne samaan paikkaan matkustaa. Mutta, tiedotetta odotellessa.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
jaytee76
Viestit: 1404
Liittynyt: 09:59:22 29.11.2005
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja jaytee76 »

Maksimaalista tuottoa kai tässäkin haetaan jonka taitas saada parhaiten että kohteet voisi huutaa erikseen... :roll:
Avatar
Tatuu
"Larvanto"
Viestit: 1413
Liittynyt: 10:37:08 14.05.2005
Paikkakunta: Espoo/Kotka

Viesti Kirjoittaja Tatuu »

jaytee76 kirjoitti:Maksimaalista tuottoa kai tässäkin haetaan jonka taitas saada parhaiten että kohteet voisi huutaa erikseen... :roll:
Samaa mieltä. Myös esim. nuo pikkuvaaput/jerkit samassa paketissa voi aiheuttaa "hieman" epämielenkiintoa.

Mutta ei siis yhden henkilön paketteja aleta pilkkomaan.
Team Don't Push The River Member #1

"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Säännöt on lukittu ja huutohommelit määritelty.

http://www.kalamies.com/foorumi/viewtopic.php?t=29141


Keskustelu on vapaata mutta säännöt on lukittu ja ainoastaan kriittiset (lue: kualemavvaaraa lähentelevät) muutokset ovat mahdollisia, jos edes nekään.


Tässä säännöt:
Mynttinen kirjoitti:Luukun lahjoittajat/avaajat

1.Jäpäkyörä / Hoffi
2.Samtheman /jkv77
3.Ipe /kapakala
4.veekoo
5. Jojo
6. Wallu
7. Jakobius
8. Thalme
9. JaLi
10.Renfors / Tatuu
11.Stickan
12.PlopPlop
13.Sakkeus, Jaytee76, Joppe ja Piatu
14.Matsu
15.Toku
16.Haukikoira
17.Jarno75
18.Jussi040
19.silli
20.Juutalainen
21.Emppai / Dilnen
22.DC
23. Royal Trude
24. jtm

KMC Joulukalenteri 2008

Lahjoituskohde on perhekuntoutuskoti Arianne http://www.perhekuntoutuskotiarianne.fi/


Rahat kerätään huutokaupalla joulukalenterista,jossa luukun varanneet lahjoittajat asettavat tuotteita huutokaupattavaksi.

Huutokaupasta saadut varat 1-15 luukusta käytetään lasten henkilökohtaisiin lahjoihin ja luukuista 16-24 saatavista tuotoista ostetaan kalastustarvikkeita talolle tuleviksi vuosiksi lapsille käyttöön. Mikäli jostain syystä rahaa kertyisi valtava määrä,niin ylimääräinen raha käytetään KMC radiokalaan tulevana vuotena,jota kaikilla on mahdollisuus seurata,mutta tämä siis vain "takaporttina"

Luukut on varattu jo marraskuun aikana toisessa keskustelussa


Huutokaupassa käytetään yleisiä KMC:n huutokauppa sääntöjä,mutta alla vielä tarkennuksia.

Huutokaupan säännöt

Jokaisella on mahdollisuus huutaa/tarjota joulukalenteriluukusta ja tarjous koskee kaikkia esitettyjä tuotteita,jota sille päivälle on esillä riippumatta kuvien määrästä eli kuvia voi olla useitakin(lahjoittajia useita/jaetut luukut)

Huutokauppa on avoin kaikille,myös luukun aukaisijalle/asettajalle.

Huutokaupan sulkeminen(viimeinen huuto) tapahtuu joka luukun osalta kello 23:59:59 ja huudon voittaneelta toivotaan maksusuoritusta 48h sisään luukun aukaisijan lähetämän tilinumeron jälkeen.(tulen toimittamaan tilinumero jokaiselle luukun aukaisijalle)

Luukku numero 24 loppuu poikkeuksellisesti 25.joulukuuta 23:59:59


Luukun aukaisu

Uuden luukun aukaisu tapahtuu välillä 00:00:00-09:00:00 välisenä aikana ja mikäli itse olet estynyt aukaisemaan oman luukkusi tänä aikana,niin voi valtuuttaa jonkun muun laittamaan luukun esille.

Mikäli kuvan laitto on ylitsepääsemättömän vaikeaa tai ei onnistu ketään valtuuttamaan siihen niin tarkka suullinen kertomus,mitä luukussa on riittää.(voi myös pyytää jotakin foorumilaista auttamaan)



Käytiin keskustelua tuosta usean lahjoittajan luukun huutamisesta ja kaikkein selkein tapa on huutaa koko kasaa kerralla. Lahjoittajat voivat itse keskenään sopia,että ei tule "liian" isoa kasaa lahjoitustavaraa ja näin ollen huutajilla on mahdollisuus huutaa kohteen todellista arvoa vastaava summa kaikista kerralla.
Viimeksi muokannut Royal Trude, 23:37:12 27.11.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7406
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Eka luukun voi varmaan laittaa jo 30.11. illalla. En aio valvoa tuon takia. :lol:
Olen odotellut hoffilta tietoa, mutta ei ole kuulunut mitään.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Jos meidän luukkuun ei laiteta kahta erillistä pakettia, tippuu kimppaluukun idea pois. Jkv laittaa pikkuvaappuja ja mä pari jerkkiä. Ne vielä tuleekin eri osoitteesta, kai ne nyt perhana saa huutaa erikseen?
Ei näin...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
Wallu
Hymyilevä Haukiguru
Viestit: 1570
Liittynyt: 16:39:51 22.04.2005
Paikkakunta: Nordsjö

Viesti Kirjoittaja Wallu »

Samtheman kirjoitti:Jos meidän luukkuun ei laiteta kahta erillistä pakettia, tippuu kimppaluukun idea pois. Jkv laittaa pikkuvaappuja ja mä pari jerkkiä. Ne vielä tuleekin eri osoitteesta, kai ne nyt perhana saa huutaa erikseen?
Ei näin...
Säännöt on nyt asetettu eikä niitä tulla muttamaan, jos tämä ei ole mieleenne niin en voi kuin pahoitella.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Avatar
Dilnen
oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen
Viestit: 2067
Liittynyt: 02:53:27 10.04.2006
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Dilnen »

Haukihurjastelijoiden ja lohikalastajien liitosta ei synny kuin ongelmia. Touh

Minä laitan oman siipeilypanokseni sen mukaan kuka on "kaveri"
Mulla varsinainen on emppai, joten epäilemättä en laita haukkiviehestä? :twisted:
Keino ei oo konsti eikä mikään, kun sen tietää.
Avatar
Tatuu
"Larvanto"
Viestit: 1413
Liittynyt: 10:37:08 14.05.2005
Paikkakunta: Espoo/Kotka

Viesti Kirjoittaja Tatuu »

/c:sta. IMHO.

Pitäiskö noita partnereita sitten hieman uudelleen järjestellä? Vai rikkooko sekin sääntöjä?
Team Don't Push The River Member #1

"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Ei se mistään /c:stä oo. Ei tässä materiaa huurella vaan kyse on periatteesta ja siitä, että huuretaan ja huuretaan hyvälle asialle.

Jos ny jotain asia jostain kumman syystä haittaa ja vituttaa niin säätäkää kumppaneita, kunhan ette rupea lisäilemään ja poistelemaan huudattajia. Mutta hoitakaa se asia niin, ettei täällä synny siitä lisää säätämistä. Mynttisellä on meiliosoite olemassa...
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Hoffi
Viestit: 601
Liittynyt: 00:35:17 27.12.2005
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Hoffi »

Jäpäkyörä kirjoitti:Eka luukun voi varmaan laittaa jo 30.11. illalla. En aio valvoa tuon takia. :lol:
Olen odotellut hoffilta tietoa, mutta ei ole kuulunut mitään.
Meiliä äsken laittelin.

Eikö voitais nyt vaan mennä sääntöjen mukaan ilman joutavia kitinöitä, oli sitten säännöt mieleisiä tai ei. Positiivisuutta ja joulumieltä hyvät herrat. Ihan takuulla joka luukkuun löytyy huutajia, vaikkei kimppaluukkujen tavarat välttämättä samaa "sarjaa" olisikaan.
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

Just tälläisten takia meinasinkin mahduttaa "luukkuun" saman henkistä sakkia joilta löytyy saman kategorian kamaa. Toki se asian ydinhän on se huutaminen hyvän asian puolesta...

UGH.
Avatar
Haukkivesku
Viikonloppusavolainen
Viestit: 4968
Liittynyt: 17:10:08 26.04.2005
Paikkakunta: hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haukkivesku »

Onkos se mahdottoman vaikeaa kahden kaverin huutaa yhdessä yhtä luukkua?

Kyllähän me saadaan kaksi kaveria haukkumaankin yhtä ja varsin nopeasti...:)
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Mitäs puolustelua tässä taas on? Ilmoitettiin jo ennen sääntöjen julkaisua että meidän luukkuun tulee jerkkejä ja lohivaappuja. Aivan sama huudellaanko hyväntekeväisyyteen vai ei, mutta uisteita/rompetta tossa huudellaan kuitenkin. Kyse ei ole mistään muusta kuin maksimaalisesta hinnasta. Tollasessa paketissa toinen osa jää "kaupantekijäisiksi", jolloin kukaan ei ole tyytyväinen. Mun piti laittaa vähän harvinaisempaa herkkua kehiin, mut nyt vaihtuu valikoima. En mä niistä millään puupenneillä luovu, edes hyvän asian takia. Siinä just pitäis saada ylihinta.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Vastaa Viestiin