Toimiva termospullo?

kitkaton
Viestit: 3577
Liittynyt: 18:32:39 18.12.2007
Paikkakunta: Kota-kylä

Viesti Kirjoittaja kitkaton »

Joo vain paras on kyllin hyvää , ja kun se on vielä kestävä , niin edullisuus vain lisääntyy. :wink:
Pyytävä kalan saapi ja nukkuva unen näkee.
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.

http://www.aneenloma.fi/
omv
Viestit: 24
Liittynyt: 19:13:55 20.08.2006

Viesti Kirjoittaja omv »

kyllä se thermoksen Midnight Blue on paras teräspullo mitä omistan.
Mikey
Herr Doktor
Viestit: 7038
Liittynyt: 13:19:15 22.04.2005
Paikkakunta: Privat område. Mene pois.

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Royal Trude kirjoitti:
catch_a_fish kirjoitti:
Mikey kirjoitti: Lasitermareihin ei ole paluuta, kun ei edes teräspelit tunnu kestävän mun käytössä...
Vasaranako sä noita termareita käytät? :wink:
Se on kuulemma aika hyvä pappi, termari.....
Yhestä meni kierteet, toinen hajos kun mä astuin sen päälle, ja kolmas alkoi päästää litkut välikuoreen.

Tuo Thermoksen Midnight Blue pitää kyllä teen lämpimänä, mutta että lommuton? My ass...
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Avatar
Mokia
Operan Killisilmä
Viestit: 4320
Liittynyt: 11:01:14 22.04.2005

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Joku mikälie Scoutmaster 0,5L on käytössä. Kyllähän tuolla on pärjätty.
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Wilhelm
Viestit: 641
Liittynyt: 12:39:37 20.09.2006
Paikkakunta: Kunta Aurajoen Sylissä

Viesti Kirjoittaja Wilhelm »

Onko mun pullo lasitermos? Punainen Aiam, jonka saa meikäläisenkin kouravoimilla ruttuun.
On Nii Hikiki
Avatar
kapakala
Papanapa
Viestit: 2475
Liittynyt: 14:15:11 11.01.2007
Paikkakunta: lappeenranta

Viesti Kirjoittaja kapakala »

On tullut käytettyä muijan jostain tubbewaren kutsuilta ostamaa termaria. Sellainen muovikuorinen ja teräs sisukset omaava laite. On ollut kestävä ja pitää kuumat sisällä ja olikos noissa se piiitkä takuu, en tiedä..
Avatar
E.N.Hääppönen
IVRAN Saunabad
Viestit: 5850
Liittynyt: 18:38:19 05.09.2006
Paikkakunta: Iivantiiran Ypykkä, kukkiva tölli.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja E.N.Hääppönen »

Wilhelm kirjoitti:Onko mun pullo lasitermos? Punainen Aiam, jonka saa meikäläisenkin kouravoimilla ruttuun.
Jep, juuri sellainen. Se on muuten airam...
Melkein kaikki sen tietävät parhaan olevan.
Silti teräspulloa kehuvat :shock:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa unohtaa.
Jabala
Viestit: 93
Liittynyt: 11:53:25 11.06.2008
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jabala »

Mulla on Airamin 0.7 L teräsmalli, se kun mahtuu mun viehelaukkuun jotakuinkin pystyyn. Kokopäiväisellä reissulla pitää kaffet lämpimänä, vielä poislähtiessä ja autoa pakatessa saa hörpätä haaleat sumpit, joka tarkoittanee noin 12h aikaväliä. Jopa näin syyssäillä. Ihan hyvä termari, ainoa miinus pikakorkista, joka säilöö viimiset tipat hetkeksi sisälleen ja valuttelee ne sieltä heti sopevan kallistuksen tullen.
Mikey
Herr Doktor
Viestit: 7038
Liittynyt: 13:19:15 22.04.2005
Paikkakunta: Privat område. Mene pois.

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Pari viikkoa takaperin meni sitten Midnight Bluesta se sulkijaläppä paskaks. Alaosan tappi irtos ja nyt korkkia ei saa enää pysymään kiinni. Saakohan tuohon varaosana uutta korkkia vai joutuuko ostaan uuden termarin?
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

Mikey kirjoitti:Pari viikkoa takaperin meni sitten Midnight Bluesta se sulkijaläppä paskaks. Alaosan tappi irtos ja nyt korkkia ei saa enää pysymään kiinni. Saakohan tuohon varaosana uutta korkkia vai joutuuko ostaan uuden termarin?
Noihin saa todennäköisesti maahantuojalta uuden korkin, kun pyydät vaan. Noi korkkimekanismien rikkimenemiset on aika yleistä ja tiedossa oleva juttu.
Mikey
Herr Doktor
Viestit: 7038
Liittynyt: 13:19:15 22.04.2005
Paikkakunta: Privat område. Mene pois.

Viesti Kirjoittaja Mikey »

:D

Hienoa! Pitänee olla mahdollisimman pian Thermoksen maahantuojaan yhteydessä! Kiitti!
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
perho10
Viestit: 31
Liittynyt: 12:19:39 06.05.2006
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja perho10 »

Airamilla ainakin takuu toimii,terästermarin korkki alkoi vuotamaan niin asiakaspalveluun yhteys ja kahden päivän päästä oli uusi korkki kotona.Kuittia ei tietenkään tallessa,mutta siitä huolimatta lähettivät korkin eikä tullut itselle mitään kuluja.Suosittelen airamia.
Avatar
riihis
Kielimuuri - Hieliholmu
Viestit: 1625
Liittynyt: 12:45:24 16.05.2006
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja riihis »

perho10 kirjoitti:Airamilla ainakin takuu toimii,terästermarin korkki alkoi vuotamaan niin asiakaspalveluun yhteys ja kahden päivän päästä oli uusi korkki kotona.Kuittia ei tietenkään tallessa,mutta siitä huolimatta lähettivät korkin eikä tullut itselle mitään kuluja.Suosittelen airamia.
Itselläni myös teräsAiramin korkki laukes, ei suostunut aukiamaan pikaviritys......... Soitto Airamille ja uusi puteli postis seuraavana päivänä. Hyvä ja nopia asiakaspalvelu 8) Termari muuten hyvä, pitää pitkään kuumana....
"Laiskuus on suuri lahja, kun sen osaa oikeen käyttää."
Avatar
Haukkivesku
Viikonloppusavolainen
Viestit: 4968
Liittynyt: 17:10:08 26.04.2005
Paikkakunta: hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haukkivesku »

Mulla on käytössä Jotoksen 1L pulloja kaksi kappaletta, pelannu pirun hyvin.
Jostain ostin kun olivat vain kympin kappale.
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Vastaa Viestiin