Kajakkivajakkien miittingin esikyselyä

Pastori silli

Re: Kajakkivajakkien miittingin esikyselyä

Viesti Kirjoittaja Pastori silli » 20:14:23 24.04.2012

pahoittelen omaa passiivisuutta asian tiimoilta. juttu on nääs nii, etten oo ikinä ollu vuokraa-mökki-lähe-kalaan retkellä. tosi huonosti siis tiiän näist. :oops:

viimotteeks mainittu paikka vaikutti hyvält. voidaan munkii puolest mennä sil.
Nou hätä eka tää on mullekki, mut otinpa härkää sarvista et saadaa miittinki varmasti aikaseksi. :mrgreen:

Jussijii
Sisävesiswedu

Viesti Kirjoittaja Jussijii » 18:41:27 25.04.2012

Salosvesi on jossain määrin tuttu, puolihuolimattoman epämääräisesti. Järvi on hyvin humuksinen eli mustavetinen kuten tuolla päin järvet ovat, joten kesäillan hämyssä voi isommankin hauen tavoittaa matalammastakin. Ravintokalaakin tuntuu piisaavan, mitä olen parissa leikkimielisessä pilkkikisassa tuolla käynyt. Isohkoa särkeä löytyy ja kerran taisin kisan voittaakin vähän paremman kokoisella ahvenella.

Isompaa haukeakin pitäisi siis tosiaan olla, kohtaavatko kalamiehet ja hauet onkin sitten kesä-heinäkuun vaihteessa vähän eri asia. Jättäkää saunomiset aamupäiviin (aamuöihin... :D ) ja olkaa puolen yön nurkille (ja yli) vesillä niin eiköhä sieltä napsu!

Rantapirtillä olen ollut juhlissa, asialliset mestat ja iha leppoisan oloista mökkiäkin oli sen verran mitä nyt boolin imeskelyltä tuli maisemia ja mökkiä katseltua.

Kyllä te siellä pärjäätte! 8)

Jussijii
Sisävesiswedu

Viesti Kirjoittaja Jussijii » 18:51:18 25.04.2012

Ja vaikkei varsinaisesti samasta järvestä olekaan niin samasta vesistöstä kuitenniin, tästä sellaista mukavaa pohjakutinaa kivespussien vasempaan alanurkkaan kajakkimiittinkiänne odotellessa.

Kuva

Pastori silli

Viesti Kirjoittaja Pastori silli » 19:40:32 25.04.2012

Kiitos infosta... kutisee heti olen daivaassa

Vastaa Viestiin