Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
konepyorailija
Porakonepyöräilijä
Viestit: 1109
Liittynyt: 17:12:15 01.04.2007
Paikkakunta: Ulvila
Viesti:

Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja konepyorailija »

Varoitus!
Hollantilainen kalastustarvikeliike nimeltä MaTo Baits ei kykene suorittamaan kauppoja kunnialla!
Tilasin ko. yrityksestä n.300€ tarvikkeet Lokakuussa 2014, sain monien monien yhteydenottojen jälkeen Tammikuussa 2015 noin. 100€ edestä tuotteita!
Rahoja (n.200€) yritys ei suostu palauttamaan monesta pyynnöstä huolimatta!
Erilaisia selityksiä tilauksen myöhästymiselle on ollut monta, välillä on ollut kiireitä, toisena päivänä tuotteet on valmiina postitettaviksi, tuotteiden valmistus on kuulemma aikaavievää (vaikka vastaavia sieltä päivitetään lähes päivittäin myyntiin) pari kertaa posti on kuulemma hukannut tuotteet mutta pian taas vedotaan kiireeseen. Lähetyksistä jotka on mennyt "hukkaan" en ole pyynnöistä huolimatta saanut lähetyskuittia.

TÄMÄN vuoksi pahoittelen suuresti kaikille jotka olivat ilmaisseet alustavasti haluavansa tiettyjä sabluunoita! Niitä ei nyt taida enään tulla!
Pahoittelen!

Yritän saada omat sabluuna mallit tehtyä mahdollisimman nopeasti!
Avatar
Welling
Viestit: 408
Liittynyt: 16:17:33 23.09.2007

Re: Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja Welling »

Ihan mielenkiinnosta: Mitkä tuotteet olivat ko. puljulle ongelmallisia? Otin heiltä kokeeksi muutaman sabluunan ja sain ne parin-kolmen viikon sisään tilauksesta (muisttaakseni tilasin joulun alla ja tulivat tammikuussa). Verkkokaupan maksupuoli tökki hieman, mutta selvittivät asian sähköpostitse.

PS: Pöydällä on paketti mylaria ja kaverilla on laser leikkausta varten, jos kiinnostaa kokeilla omia sabluunamuotoja.
Avatar
fisher81
Viestit: 100
Liittynyt: 09:24:35 09.01.2014
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja fisher81 »

En tahdo pahoittaa kenenkään mieltä missään vaiheessa tätä aihetta koskien. Mutta helpommin tilattu tuotteet suomalaisilta markkinoilta ja TUETTE suomalaista osaamista kun lähdemme asioimaan ulkomaalaisten kanssa. Olen itsekin sortunut moiseen ja oppinut kantapään kautta. Muutama kymmenen euroa sinne sun tänne. .. Laatua suomesta saa aina 100%:sit. Toki, en tiedä mitä olet tilannut ja minkä verran. Siis vain pieni varoituksen sana ilmoille. Peace&Love!!
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Re: Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja Jani »

En mä tiedä miten suomalaisesta nettikaupasta tilaus onnistuu kovinkaan paljon helpommalla kuin ulkomaalaisesta. Tietysti jos ainoastaan härmän murre taittuu niin ikäväähän se on arvailla mitä esim. saksalaisella sivustolla on tarjolla. Jonkin verran tullut tilattua erilaista tavaraa(vaatteita, kalastustavaraa, auton osia) ulkomailta eikä mulla ainakaan ole ollut pahaa sanottavaa yhdestäkään kauppiaasta (yksityisiä ja liikkeitä). Toimitukset olleet nopeita (esim. Japanista kela alle 2 viikossa lähipostiin), luotettavia, tavara sitä mitä pitääkin ja hinnat halvempia kuin Suomessa eikä nyt puhuta muutamasta kympistä ja useasti Suomesta et löydä vastaavaa/haluamaasi tavaraa esim. kalastustarviketarjonta ulkomailla aivan toista kuin Suomessa.

Se että nyt sattui osumaan ulkomaalainen firma joka kusetti niin ei se sitä tarkoita etteikö samanlaisen kusetuksen kohteeksi saattaisi joutua suomalaisessa putiikissa. Ehkä asioitin on helpompaa kotimaisella kielellä ongelmatilanteissa ja mikäli oikein hankalaksi menee niin virallistakin apua saa. Nykyään kun kaupankäynti on helppoa netin ansiostia ni valitettavasti mä siirryn ulkomaalaisen kauppiaan sivulle hyvinkin mielelläni jos säästän rahaa. Enkä nyt tarkoita säästöllä euroa tai kymppiä.
Proffa
Kanuunatohtori
Viestit: 51
Liittynyt: 22:51:00 25.05.2009

Re: Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja Proffa »

Jani kirjoitti: Nykyään kun kaupankäynti on helppoa netin ansiostia ni valitettavasti mä siirryn ulkomaalaisen kauppiaan sivulle hyvinkin mielelläni jos säästän rahaa.
Off topic:
""Koko netti pitäisi räjäyttää. Se on kaiken pahan alku ja juuri. Netti on pilannut kaupat ja muunmuassa romahduttanut katteet", julisti Timo Tuomi. :bigboss: http://nyt.fi/a1305929803646

Itse en ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin. Aikapaljon netin kautta tulee osteltuakin tavaraa, ja "välttämättömyys" se itsessään on nykyisessä elämäntilanteessani.
Siitä lähdetään, että dynamiitti tappaa
Avatar
konepyorailija
Porakonepyöräilijä
Viestit: 1109
Liittynyt: 17:12:15 01.04.2007
Paikkakunta: Ulvila
Viesti:

Re: Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja konepyorailija »

Itse asiassa kyseessä oli myös sabluunat joita tilasin yritykselleni jälleenmyyntiin, se että Welling sai sieltä hommattua sabluunoita on ihme sillä sovin heidän kanssaan että minun kautta menee kaikki pohjoismaihin tulevat sabluunat :)
Ilmeisesti silloin jo ollaan firmassa oltu sitä mieltä että meikäläinen ei kamoja tule saamaan... voi vttu mitä peliä!!!

Jos joku käy Hollannissa niin saa hakee mun rahat matokaupan kivijalasta, ekana kerinnyt saa pitää koko nipun!
Avatar
Welling
Viestit: 408
Liittynyt: 16:17:33 23.09.2007

Re: Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja Welling »

Houkutteleva tarjous, huomenna olisin 80 kilometrin päässä puljusta... Tarkastin sähköpostista ja yksi ainokainen sabluuna, suomukuvio no. 1 siinä tilauksessa oli, 29.12 . tilattu. Aika erikoista, etteivät saa sabluunoita tehtyä, jokin teräleikkuri tai laserihan heillä täytyy tuohon hommaan olla eikä pitäisi olla kummoinenkaan homma tehdä noita sarjana tiedostosta. Mutta kiitos konepyöräilijälle ketjusta, olisin itse ollut samoissa jälleenmyyntiaikeissa noiden suhteen.
Avatar
konepyorailija
Porakonepyöräilijä
Viestit: 1109
Liittynyt: 17:12:15 01.04.2007
Paikkakunta: Ulvila
Viesti:

Re: Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja konepyorailija »

Juu, ole hyvä vaan ja käy poikkeemassa siellä kun kuljet ;)

Mulla on itellä nyt leikkuri jolla jatkossa teen !
Avatar
tle88
Viestit: 28
Liittynyt: 02:58:56 16.02.2012

Re: Varoitus yrityksestä MaTo Baits

Viesti Kirjoittaja tle88 »

Ilmoita petoksesta sekä luottokuntaan että paypalille. Pistä mukaan koko dokumentaatio mitä on kertynyt. Firma kun menettää laskutusoikeutensa, niin loppuu kuin kanan lento tuollainen selittely. Luottokunta kun kysyy niitä rahtikirjoja, niin ei voi enää selitellä ettei ole muka aikaa...

Tee noin, vaikket olisi edes käyttänyt kyseisiä maksutapoja. Noita luottofirmoja kuitenkin kiinnostavat kovasti nämä huijaamista tekevät kauppiaat.


T -.-
Vastaa Viestiin