Reppujakkara hakusessa

Alueen säännöt
Kaikki onginnasta sekä talvi- ja kesäpilkinnästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Pilkkivaatteet, pilkkikengät
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7637
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Mä ostin aikanaan Tervasport Tankeron.Yhen kerran on ainakin tuoli pettäny alta, mut reppu on melki ku uus.Pilkin sillä monta vuotta vielä kilpaa. Oli kyl kallis aikanaan mut täytyy sanoo et on se todella laadukaskin verrattuna nyky ajan kiinan ihmeisiin.

Penkki oli liian korkea mun makuun. Miks haet noin korkeaa penkkiä? Johan siellä huipulla huimaa...
Janottaa nii että suu pölisöö...
Avatar
Jou40
Hauki - Mään
Viestit: 3225
Liittynyt: 19:46:07 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja Jou40 »

Miulla on ollut Erakko Ergo -reppujakkara varmaan toista kymmentä vuotta. Suhteellisen (riittävän) tilava reppu ja minun persiille sopiva istuin. Sivutaskut on tarrasulkimilla, jotka ovat aunuksesta. Lisäksi noita hihnojen muoviklipsuja kilahtanut pakkasessa, muuten oikein hyvä varuste. Maksoi toki aikanaan jonkin verran. Ei taida olla enää markkinoilla :mitaviddua:

-jouni
diipa daapa
JoreK
Viestit: 173
Liittynyt: 09:36:59 23.05.2008

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja JoreK »

Korkeempaa jakkaraa haluan sen takia että selkä tuppaa väsymään
semmosessa lysyasennossa,istun miellummin sääret suorana.
Eilen kävin hakeen sen savotta reppujakkaran ja siinä on mulle sopiva
korkeus mutta reppu turhan kaponen..ehkä hommaan sen campfiren vielä
ja yhdistän ne kaksi.

Jos joku tietää miten sais ton tankeron pinnotettuun sisäpuolelta
ni vois silläkin vielä jatkaa...näkyy meinaan jo päivä läpi ja kulmaat ihan haperot.
Montto
Viestit: 331
Liittynyt: 09:30:08 02.10.2011

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja Montto »

Vie reppu jollekin osaavalle suutarille tai vastaavalle ja ompeluta vahvikkeet ja sopiva pinnoitettu kangas sinne sisään? Seurakaverit on käyttäneet paikallisen suutarin palveluja mm. pilkkireppujen modauksiin.
JoreK
Viestit: 173
Liittynyt: 09:36:59 23.05.2008

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja JoreK »

Tota suutariakin olen harkinnu mutta kun oon siinä luulossa
että tulee kalliimmaks kun uus...en oo tosin kysyny,en kyllä mielellään luopus
on se vaan niin hyvä.
Raikali
Viestit: 288
Liittynyt: 14:22:35 23.10.2012
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja Raikali »

JoreK kirjoitti:Tota suutariakin olen harkinnu mutta kun oon siinä luulossa
että tulee kalliimmaks kun uus...en oo tosin kysyny,en kyllä mielellään luopus
on se vaan niin hyvä.
Kannattaa kysyä, saatat yllättyä positiivisestikin.

Itse ostin pari viikkoa sitten kuusamon erä pro-jakkaran. Hyvä reppu, mä tykkään. Sitä etutaskua en pidä sepposen selällään vaan raollaan ja avaan sitten kun on aika vaihtaa vapaa. Olisi varmasti tiellä jos oli kokoajan täysin auki.
Rajiz
Viestit: 88
Liittynyt: 19:19:38 24.07.2010
Paikkakunta: Paimio

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja Rajiz »

Onko jollain kokemuksia kyseisestä repusta http://www.partioaitta.fi/Fjallraven_Stubben

Hinta vaan niin pirun suolanen.
Snowdog
Viestit: 1
Liittynyt: 10:18:29 03.02.2014

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja Snowdog »

Itsellä ollut käytössä Campfire-merkkinen reppu, joka on osoittautunut oikein toimivaksi. Ei ole yhtään vetoketjua ja muutenkin perusmalli, mutta edelleen täysin hahmossaan kovasta käytöstä huolimatta.

En tiedä mikä siinä on, että vetoketjut ovat nykyään lähes kaikissa muuten laadukkaammissa repuissa. Voihan se olla, että joissain on hyvätkin ketjut, mutta itse en semmoista ostaisi. Toinen juttu mikä ihmetyttää on, että hinnat kipuaa helposti aika korkeiksi. Itselle ainakin riittää, että repussa on muutama ulkotasku ja iso avoin tila pilkkejä varten, johon laitan kanisterinpuolikkaan. Hyvin säilyvät vavat siellä riittävässä järjestyksessä. Materiaalien täytyy olla kestäviä. Itsellä on kyllä aina pulkka mukana, joten eväät menee erillisessä pikkurepussa. Tällaiseen käyttöön siis hyvä valinta on mielestäni campfire.
JoreK
Viestit: 173
Liittynyt: 09:36:59 23.05.2008

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja JoreK »

Snowdog puhuu asiaa,tommonen reppu on just mun mieleen.
Ei muuten ruvennu suutari tekee mitään mun Tankerolle,vuorasin sitten ite
sen sisäpuolelta höyrynsulkuteipillä ja nyt se on taas käytössä,saas nähdä kuinka kauan.
Avatar
weeman
Mulla on Kekkosen kalavaaka
Viestit: 596
Liittynyt: 15:24:12 18.09.2012

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja weeman »

Avatar
Aavikkosammakko
PaMu "the Hand" Henry
Viestit: 3524
Liittynyt: 18:10:19 13.12.2005
Paikkakunta: Mansesteri
Viesti:

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja Aavikkosammakko »

weeman kirjoitti:tekeekö tällä mitään?

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... ppujakkara
Sain tuon joululahjaksi (kun itse valitsin), ja vallan mukavalta kapistukselta tuntuu ensikokeilujen jälkeen. Edellinen Storm oli yhtä suurta isoa tilaa, tässä noita päälokeroita on peräti kolme. Ainakin mun mielestä isoimman osion "tilanjakajat" ovat hyvin toimiva ratkaisu. Sinne sopii mm. tasurirasiat, leipärasia, EA-pakkaus ja kamera siististi niin, että kaikki löytyy omilta paikoiltaan. Keskimmäiseen osioon vavat (tämä tosin vielä hakee muotoaan) ja uloimmaiseen kaikusetti. Sivuilla on sitten vielä pullotasku sekä toinen tasku, jossa myös pieni verkkotasku ulkopuolella.

Äkkiseltään siis toimivan tuntuinen mutta käyttöä on ollut vasta hyvin vähän.
** Näsijärven Lohikalayhdistys **
http://www.nasijarvi.fi/
Avatar
MrQuis
Viestit: 690
Liittynyt: 07:03:48 30.04.2005
Paikkakunta: Toiseksi suurin kaupunki

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja MrQuis »

Komppaan Aavikkosammakkoa. Reppuun mahtuu paljon kampetta luotaimen lisäksi sen kuitenkaan olematta mikään veltto "säkki". Kestävyydestä ei itselläkään kokemusta kun on ollut vain vähän aikaa käytössä.
Wiion laki:
§ 2: Jos sanoma voidaan tulkita eri tavoin, niin se tulkitaan tavalla, josta on eniten vahinkoa.
§ 3: On olemassa aina joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut.
säkki
Viestit: 72
Liittynyt: 10:46:53 29.01.2012

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja säkki »

3 vuoden jälkeen alkaa menemään vesi sisään. Alaosan pinnoiteet lohkeilevat pois. Muuten kyllä hyvä reppu. Taitaa seuraavakin olla retki finland..
Avatar
weeman
Mulla on Kekkosen kalavaaka
Viestit: 596
Liittynyt: 15:24:12 18.09.2012

Re: Reppujakkara hakusessa

Viesti Kirjoittaja weeman »

eli lähtee ostoslistalle seuraavaksi vuodeksi, nyt pitää kytätä prismojen talvikalastus alet.
Vastaa Viestiin