Wicked Createxin paras koostumus ?

Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
ahven narraaja
Viestit: 6
Liittynyt: 10:04:54 21.04.2015

Wicked Createxin paras koostumus ?

Viesti Kirjoittaja ahven narraaja »

Elikkäs miten saisin parhaimman koostumuksen createxiin että saa hyvää jälkeä?
PS: hallppis truutalla nokkapysty
stoub
Viestit: 107
Liittynyt: 13:21:00 29.04.2013
Paikkakunta: Vantaa/Savonlinna

Re: Wicked Createxin paras koostumus ?

Viesti Kirjoittaja stoub »

Jotkut värisävyt toimivat suoraan purkista hyvin, etenkin metallihohto-sävyjä joutuukin sitten ohentamaan että suostuvat tulemaan ruutasta ulos.

Ohennukseen ei missään nimessä käytetä vettä vaikka vesiohenteisia maaleja ovatkin vaan mieluiten Createxin omaa ohennetta taikka tekemällä itse sopivan seoksen jonka resepti löytynee tuolta lakka-topicista.
erkkari
Äid-inkielen-opetja
Viestit: 1901
Liittynyt: 14:32:08 01.03.2011
Paikkakunta: Kotka

Re: Wicked Createxin paras koostumus ?

Viesti Kirjoittaja erkkari »

Vedellä mä ohennan ja halpis ruutalla maalaan.
Fluorescentit käytössä,pirust eroa kyl maaleissa kun jotkut liian ohutta ilman ohennustakin :roll:

Paksummat kyl ohenee vedellä riittävän hyvin mun käyttöön.
JPC
Viestit: 905
Liittynyt: 09:58:38 17.05.2013
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Wicked Createxin paras koostumus ?

Viesti Kirjoittaja JPC »

stoub kirjoitti:Jotkut värisävyt toimivat suoraan purkista hyvin, etenkin metallihohto-sävyjä joutuukin sitten ohentamaan että suostuvat tulemaan ruutasta ulos.

Ohennukseen ei missään nimessä käytetä vettä vaikka vesiohenteisia maaleja ovatkin vaan mieluiten Createxin omaa ohennetta taikka tekemällä itse sopivan seoksen jonka resepti löytynee tuolta lakka-topicista.
Jännä juttu ku itellä vesi pelaa ihan täysin ohenteena....:D
stoub
Viestit: 107
Liittynyt: 13:21:00 29.04.2013
Paikkakunta: Vantaa/Savonlinna

Re: Wicked Createxin paras koostumus ?

Viesti Kirjoittaja stoub »

JPC kirjoitti:
stoub kirjoitti:Jotkut värisävyt toimivat suoraan purkista hyvin, etenkin metallihohto-sävyjä joutuukin sitten ohentamaan että suostuvat tulemaan ruutasta ulos.

Ohennukseen ei missään nimessä käytetä vettä vaikka vesiohenteisia maaleja ovatkin vaan mieluiten Createxin omaa ohennetta taikka tekemällä itse sopivan seoksen jonka resepti löytynee tuolta lakka-topicista.
Jännä juttu ku itellä vesi pelaa ihan täysin ohenteena....:D
Itellä on maali kyllä räkinyt aivan älyttömästi jos on ruuttaan jäänyt vettä puhdistuksen jälkeen ja alat maalaamaan, tarkoituksella en ole kyllä kokeillut ohentaa että miten sitten pelaisi?

Ostin tuommosen 6kpl setin noita maaleja niin tuli tuo ohenne siinä kylkiäisenä niin käytetään se ensin pois ja kokeillaan sitten mikä toimii.
JPC
Viestit: 905
Liittynyt: 09:58:38 17.05.2013
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Wicked Createxin paras koostumus ?

Viesti Kirjoittaja JPC »

stoub kirjoitti:
JPC kirjoitti:
stoub kirjoitti:Jotkut värisävyt toimivat suoraan purkista hyvin, etenkin metallihohto-sävyjä joutuukin sitten ohentamaan että suostuvat tulemaan ruutasta ulos.

Ohennukseen ei missään nimessä käytetä vettä vaikka vesiohenteisia maaleja ovatkin vaan mieluiten Createxin omaa ohennetta taikka tekemällä itse sopivan seoksen jonka resepti löytynee tuolta lakka-topicista.
Jännä juttu ku itellä vesi pelaa ihan täysin ohenteena....:D
Itellä on maali kyllä räkinyt aivan älyttömästi jos on ruuttaan jäänyt vettä puhdistuksen jälkeen ja alat maalaamaan, tarkoituksella en ole kyllä kokeillut ohentaa että miten sitten pelaisi?

Ostin tuommosen 6kpl setin noita maaleja niin tuli tuo ohenne siinä kylkiäisenä niin käytetään se ensin pois ja kokeillaan sitten mikä toimii.

Pelaa ainakin itellä näin amatööri käytössä ja pelaa myös ammatti käytössä kun vinkin sain aikanaan ihan kynyruisku maalarilta(työ kaverin tuttava on kynäruisku ammattimaalari...)
Vastaa Viestiin