Deeper fishfinder kokemuksia.

Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
kledju
Viestit: 36
Liittynyt: 13:28:25 03.01.2014

Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja kledju »

Tulipa hommattua otsikon mukainen kapistus täydentämään varustusta. Onko muilla kokemuksia kyseisestä laitteesta? Itse olen muutaman kerran ehtinyt kokeilla ja ensi kokemukset ovat olleet positiivisia, kunhan tekee liikkeet rauhallisesti. Etäisyys mihin itse kokeilin oli noin 25m ja vielä pelitti hyvin. Kalan näyttämisestä ei vielä paljoa ole kokemusta mut pohjan muodot näytti kyllä ihan kiitettävällä tarkkuudella omiin tarpeisiin. :D
Somnium
Viestit: 43
Liittynyt: 13:41:28 29.11.2014
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja Somnium »

Kyseinen aparaatti ollut kesästä asti käytössä. Ihan fiksu vekotin jos ei kiinteästi asennetavaa tarvia. Kalojakin löytänyt :) Lähinnä pilkkikäyttö itseä kiinnostaa. Akku tuossa on aivan lelu. Syksyllä kun viimeksi käytin, vedenlämmön ollessa jotain 6-7 asteen luokkaa, kului akku täydestä alle puoleen noin tunnissa. Samalla reissulla näytti myös kerran aivan älyttömiä syvyyslukemia tutussa paikassa. Voi olla turhan arka viileälle tuo laite. Tulisi nyt jäät hiljalleen niin pääsisi tuota pilkkikäyttöäkin testaamaan.
remeuss
Viestit: 7
Liittynyt: 21:06:08 11.01.2014
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja remeuss »

Näytää tulleen motonetin sivulle kyseinen laite.
Hyvä tietää tuo akku juttu. Pilkki käyttö ois kiinnostanut, ei ainakaan ois johdot sotkussa.
MiniMii
Viestit: 124
Liittynyt: 15:52:16 20.12.2011

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja MiniMii »

Itse tuli hommattua viime talvena garminin portable kit ja olen ollut kyllä todella tyytyväinen.
ei tartte miettiä mitään johtovirityksiä. sen kun kantaa repun jäälle ja tiputtaa anturin avantoon kun repun mukana tulee kelluke niin anturi ei uppoa. akku on vakiona 7ah mutta itse vaihdoin tilalle 12ah akun koska käytän samaa laitetta myös veneessä. ja mukana tulee vielä laturi niin ei tarvitse viritellä mitään autojen akkulatureita. sen kun vaan tökkää liittimet paikoilleen ja piuhan seinään. ja laturissa on vielä merkkivalo mikä ilmoittaa milloin akku on täysi.
Somnium
Viestit: 43
Liittynyt: 13:41:28 29.11.2014
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja Somnium »

Nyt näyttäs viimein pakkaset tulevan tännekkin päin suomea niin päässee joulun pyhinä ehkä testailemaan pilkkikäytössä. Pitäisi hommata vielä se android puhelin niin ei tartteis tuota 10" tablettia raahata mukana :D
kledju
Viestit: 36
Liittynyt: 13:28:25 03.01.2014

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja kledju »

Itse kans huomasin tuon akun kesto ongelman loppusyksystä. Mukava tuolla on jokia tutkia jossa venekalastus ei onnistu, kannattaa olla varovainen lähetintä heittäessä, jos käytät punottua siimaa, jotta ei tule kiire uimaan. Pian sitä pääsee pilkkimisessä testaamaan.
mausku123
Viestit: 48
Liittynyt: 18:19:23 10.08.2013

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja mausku123 »

Onkos kukaan ehtiny kokeilee vielä pilkillä laitettta,onko pelannu.
Somnium
Viestit: 43
Liittynyt: 13:41:28 29.11.2014
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja Somnium »

Kertaalleen koitin pilkillä tuota. Ei varsinaista hyötyä ole tuosta pilkillä. Näyttää tasan reijän verran alaspäin, koska tuo "anturi" kelluu. Ja toisekseen ainakin omassa kappaleessa akku tyhjenee kylmässä naurettavan nopeasti. Aloittaessa näytti 60% varausta, kävin kairaamassa pari reikää ja imasin nortin, niin tällä aikaa oli tippunut jo alle 50%. Tuo akku tuntuu purkaantuvan muutenkin luvattoman nopeasti omia aikojaan.
Ronde24
Viestit: 0
Liittynyt: 17:21:24 26.11.2015

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja Ronde24 »

Kun kerran akkua haukutte niin ottakaapas ensi kerralla matkalaturi ja Deeperin USB johto niin voitte ladata laitetta kun ette käytä sitä

Toivottavasti oli apua :)
Avatar
weeman
Mulla on Kekkosen kalavaaka
Viestit: 596
Liittynyt: 15:24:12 18.09.2012

Re: Deeper fishfinder kokemuksia.

Viesti Kirjoittaja weeman »

juu yleesä aina varaankin pilkille kasan usb johtoja ja taskut täyteen power bank eja että saan puhelimen ja kaiun pysymään elossa hetken. vedän myös pulkassa perässä varuilta hondan agrikaattia ja kasan jatkojohtoja jotta voin ladata tyhjäksi menneitä power bankeja ja varuilta on vielä 10 litraa bensaa ettei virta vain lopu kesken. kairaan olen varannut 10 akkua akkukoneeseen ja 3 laturia joita agri koko ajan lataa. jotta tulia ei tarvitsisi tehdä makkaranpaisto hoituu kätevästi sähkögrillillä. ja jotta ei tulisi kylmä mukana on pilkkiteltta jota lämmitetään auton sisätilan lämmittimellä ja valaistus ledeillä.
Vastaa Viestiin