Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Sostakovits da Silva
Ilmo Tampio Lounasheimo
Viestit: 8464
Liittynyt: 13:21:01 27.04.2005
Paikkakunta: Urpoland-Penninpyörittäjien kylä

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Sostakovits da Silva »

Mitähän koomista siinä on, että sanoo pyydettävän kalan hinnan ääneen?
Wanderlei César Da Silva. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se rauhoittaa hermoja.
juhaniho
Viestit: 4
Liittynyt: 11:23:55 11.12.2014

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja juhaniho »

Sostakovits da Silva kirjoitti:Mitähän koomista siinä on, että sanoo pyydettävän kalan hinnan ääneen?
Niin no, jos joku oikeasti harrastaa vapakalastusta saaliin takia ja vielä miettii kalakilon hintaa, niin aika omituista on Touh

Se kalakilon hinta saattaa olla aika tähtitieteellinen. Vähänkin pidemmällä kun käy kalareissulla ja jos siihen laskee kaikki kulut matkoista, asumisesta yms elämisestä puhumattakaan luvista, kalavehkeistä ties mistä, niin saattaapi tosiaan parille kalalle tulla aikamoinen hintalappu :D

Ruokalan silloin tällöin otan itsekin, en rahan takia, vaan sen takia että se nyt vaan on niin hyvän makuista ruokaa, varsinkin korvessa trangialla tehtynä =P~
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7405
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Eläkeläisen on pakko ajatella huomistakin, eikä vain harrastaa.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Viestit: 4437
Liittynyt: 09:19:43 16.11.2005
Paikkakunta: Sammatti, Lammin talo

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Fuso »

Jäpäkyörä kirjoitti:Eläkeläisen on pakko ajatella huomistakin, eikä vain harrastaa.

Juuri näin. Asiattomat kommentoijat voisivat katsoa, mikä on tämän viestiketjun nimi, ja kuka sen on tänne alun perin laittanut.

Kirppu kirjoitti joskus Lapinreissulta, "tuntuu kuin jokainen lampi ja järvi olisi kuin oma" tai jotain siihen suuntaan. Jäpälle riittää yksi oma koski.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
juhaniho
Viestit: 4
Liittynyt: 11:23:55 11.12.2014

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja juhaniho »

Fuso kirjoitti:
Jäpäkyörä kirjoitti:Eläkeläisen on pakko ajatella huomistakin, eikä vain harrastaa.

Juuri näin. Asiattomat kommentoijat voisivat katsoa, mikä on tämän viestiketjun nimi, ja kuka sen on tänne alun perin laittanut.

Kirppu kirjoitti joskus Lapinreissulta, "tuntuu kuin jokainen lampi ja järvi olisi kuin oma" tai jotain siihen suuntaan. Jäpälle riittää yksi oma koski.
Tuota kalakilon hintaa aiemmin hämmästeltiin ja sitä kommentoin. Itse en oikeasti voi laskea hintaa kaloille. Jos sen tekisin, lopettaisin tämän harrastuksen välittömästi ja painuisin kauppahalliin hankkimaan pannukalat..

Pahoitteluni jos kommenttini aiheutti mielipahaa jollekullekin. Poistun takavasemmalle...
Avatar
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Viestit: 4437
Liittynyt: 09:19:43 16.11.2005
Paikkakunta: Sammatti, Lammin talo

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Fuso »

juhaniho kirjoitti:
Fuso kirjoitti:
Jäpäkyörä kirjoitti:Eläkeläisen on pakko ajatella huomistakin, eikä vain harrastaa.

Juuri näin. Asiattomat kommentoijat voisivat katsoa, mikä on tämän viestiketjun nimi, ja kuka sen on tänne alun perin laittanut.

Kirppu kirjoitti joskus Lapinreissulta, "tuntuu kuin jokainen lampi ja järvi olisi kuin oma" tai jotain siihen suuntaan. Jäpälle riittää yksi oma koski.
Tuota kalakilon hintaa aiemmin hämmästeltiin ja sitä kommentoin. Itse en oikeasti voi laskea hintaa kaloille. Jos sen tekisin, lopettaisin tämän harrastuksen välittömästi ja painuisin kauppahalliin hankkimaan pannukalat..

Pahoitteluni jos kommenttini aiheutti mielipahaa jollekullekin. Poistun takavasemmalle...

Juhaniho, kommentissasi ei ollut mitään vikaa, etkä sillä aiheuttanut ainakaan minulle mielipahaa, päinvastoin.
Me vanhat parrat (Jäpä on kyllä vielä huomattavasti vanhempi kuin minä) ollaan hieman kankeita näissä käännöksissä, pappi korjaa satoa herkemmin kuin nuoremmalla polvella, sääntöjen puitteissa tietenkin. Ja olen tällä palstalla Jäpälle niin paljon vittuillutkin, että välillä pitää kaveria puolustaakin.

Älä missään nimessä poistu takavasemmalle, täältä on jo poistunut ihan tarpeeksi porukkaa.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
juhaniho
Viestit: 4
Liittynyt: 11:23:55 11.12.2014

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja juhaniho »

Hyväpä niin tarkoitus ei ole kenenkään mieltä pahoittaa.. Eikä tässä itsekään enää teini iässä olla, eläkepäivät alkaa jo kolkuttaa ovelle :D

Konnekoski on minulle sen verran outo, etten pysty siihen liittyen kommentoimaan, ainakaan mitään viisasta, joten tyydyn sujuvaan lukijan rooliin :D
Avatar
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Viestit: 4437
Liittynyt: 09:19:43 16.11.2005
Paikkakunta: Sammatti, Lammin talo

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Fuso »

juhaniho kirjoitti:Hyväpä niin tarkoitus ei ole kenenkään mieltä pahoittaa.. Eikä tässä itsekään enää teini iässä olla, eläkepäivät alkaa jo kolkuttaa ovelle :D

Konnekoski on minulle sen verran outo, etten pysty siihen liittyen kommentoimaan, ainakaan mitään viisasta, joten tyydyn sujuvaan lukijan rooliin :D

Outo se on minullekin, Huopana, Keskinen, Ylinen, Konnus (menee Savon puolelle)
on tuttuja, mutta Konnukselle kenties kerran Jäpän kanoottiin istahdan, mutta saa kyllä itse isäntä olla toisella tuhdolla.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7405
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

mikkos77 kirjoitti: niin kaikki kalat tapetaan :(
Pikkusen särähti korvaan tuo lause. Sen verran selvennän, että minulla ei tuohon viimeiseen kalaan ollut muuta osuutta, kuin että olin airoissa.
Fuso kirjoitti: Asiattomat kommentoijat voisivat katsoa, mikä on tämän viestiketjun nimi, ja kuka sen on tänne alun perin laittanut.

Kirppu kirjoitti joskus Lapinreissulta, "tuntuu kuin jokainen lampi ja järvi olisi kuin oma" tai jotain siihen suuntaan. Jäpälle riittää yksi oma koski.
Kiitos Fuso näistä kauniista sanoista. Muistan sinua iltarukouksessa, vaikka olinkin aiemmin tikkua etsimässä.
Sitä kun vanhoilla päivillään pääsee tietokoneen ihmeelliseen maailmaan, niin tekee mieli kirjoitella saman henkisten kanssa. Ja laittaa vaikka saaliskuvia.
Uskon että tästä on ollut jotain hyötyä myös muille kalaimmeisille.
Tietoahan ei ole pantattu, jos sitä joku on älynnyt kysyä.
Jos ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin morkata toisten kalansaaliita, niin sellaiset saa mun puolesta painua vittuun, muitten samanhenkisten luo.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7405
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Fuso kirjoitti: Konnukselle kenties kerran Jäpän kanoottiin istahdan, mutta saa kyllä itse isäntä olla toisella tuhdolla.
Konnekoskee varmaan tarkoitit.
Jos kyytiin haluat, niin pidä kiirettä. Kalat valuvat koskelle päin ja pitkänaamat valtaavat talvimestat. Sitten kanoottia ei tarvita kuin "alibikalan" (pitkänaama) hakemiseen, jos koski ei anna mitään.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
P.J.H
Viestit: 2078
Liittynyt: 19:18:08 17.11.2005
Paikkakunta: Joroinen
Viesti:

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja P.J.H »

vlasek kirjoitti:Ditto.

Eikös sääntöjen mukaan persekalat pitäs laskia takasin? Komee taimen noin muuten.
Lasekilla taitaa olla ihan omat säännöt szeko
Tuommoiset kalat on parhaita pannulla ja päälle Sandellsia.
Kelpaa sitten eläkeläisten kateellisia jututtaa. :kippis:
Miksi tehdä samanlainen vaappu, kun muilla? Semmoisenhan voi ostaa kaupasta!
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja pike »

P.J.H kirjoitti:Kelpaa sitten eläkeläisten kateellisia jututtaa. :kippis:
Tuo kateellisuuskortti menee jo säälittäväksi. Luuletteko työ, että teille ollaan kateellisia noista 50cm kaloista? Enemmän ollaan huolissaan kalakannoista, jotta mahdollisimman monelle riittäisi vastaavia kaloja. Tuntuu olevan vallalla tietyllä ikäluokalla käsitys "mulle kaikki heti ja vähät muista!". Toki sääntöjen puitteissa saa touhuta mitä lystää, mutta tuon kateellisuuden kanssa olette varsin väärässä.
Avatar
vlasek
Provoileva muskelipökiö
Viestit: 13103
Liittynyt: 00:09:58 02.09.2007
Paikkakunta: Träshscandal

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja vlasek »

P.J.H kirjoitti:
vlasek kirjoitti:Ditto.

Eikös sääntöjen mukaan persekalat pitäs laskia takasin? Komee taimen noin muuten.
Lasekilla taitaa olla ihan omat säännöt szeko
Tuommoiset kalat on parhaita pannulla ja päälle Sandellsia.
Kelpaa sitten eläkeläisten kateellisia jututtaa. :kippis:
Jokusen verran fätimpiä taimenia on vuosien saatossa osunut siimaan ja muhun ei välttämättä tuota kateuskorttia ehkä kauheasti kuluttaa. Osaan kyllä iloita ja iloitsenkin muiden saamista kaloista. 50 cm taimen ei potentiaan nähden ole kovinkaan iso, vaikka potra kala kuvassa.

Yritin esittää kysymyksen ja vielä mahdollisimman asiallisessa formaatissa. En ihan heti olettanut, että se balettimekko alkaa puristamaan paskamahan kohilta.

Aika moninpaikoin kylkikalat on vapautettava, tai kuuluu vähintäänkin nykyisin tapoihin. Ei kaikkialla ilmeisesti. Säännöt on sääntöjä ja jos sääntöjen mukaan on toimittu, ni eihän siinä si kummosempia.
Mitähän koomista siinä on, että sanoo pyydettävän kalan hinnan ääneen?
Kaikki.
"Jävla skogsfinnar, flytta tillbaka till mongoliet
Avatar
P.J.H
Viestit: 2078
Liittynyt: 19:18:08 17.11.2005
Paikkakunta: Joroinen
Viesti:

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja P.J.H »

No voi hitto.... nyt se kala alkoi kutistumaankin kateellisten kirjoituksissa. Kohta se on varmaan 30 senttinen Touh
Miksi tehdä samanlainen vaappu, kun muilla? Semmoisenhan voi ostaa kaupasta!
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7405
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Kyllä minä tuon 64 cm pituiseksi mittasin.
Täälä kun ei oo niitä järvilohia, niin on pyydettävä noita.
Ne metrin kalat ei oo taimenia. Mutta pyytäkee työ niitä.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja pike »

Jäpäkyörä kirjoitti:Kyllä minä tuon 64 cm pituiseksi mittasin.
Ehdin jo ajatella, että pääasia olisi viestistä tullut selväksi. Myönnän tehneeni virheen, sillä lainasin väärästä kohdasta.
P.J.H kirjoitti:Nuo "miks piti tappaa" on niitä kateellisten juttuja, jotka ei saa kun kääpiöityneitä kuhia :D
Nyt on yllä oikea lainaus ja ei, en ainakaan minä ole kateellinen noista 50cm taimenista. Kyllä kalat kasvavat Konnekoskellakin jos niille annetaan mahdollisuus. Toimikaa kuitenkin juuri, kuten haluatta, lakien mukaan tietenkin. Älkää kuitenkaan heitelkö noita kateellisuus jorinoita jokaväliin. Ne menevät jo säälittävän puolella.

-Kireitä!
Avatar
P.J.H
Viestit: 2078
Liittynyt: 19:18:08 17.11.2005
Paikkakunta: Joroinen
Viesti:

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja P.J.H »

pike kirjoitti:Nyt on yllä oikea lainaus ja ei, en ainakaan minä ole kateellinen noista 50cm taimenista
Taas kutistui 5 senttiä.
Pappavainaa sanoi aina: "Kateus vie kalat kattilastakin".
No onneks Jäpä kerkis syödä tuon, ennen kun kateelliset pääsi iskemään :D
No näyttää se ainakin pienentävän niitä, vielä syönnin jälkeenkin röpesin

Jooo..... ei tänne nykyään voi saaliskaloista kuvia laittaa, jos ei halua, että joku kateellinen aloittaa saman ininän. :mulko:
Miksi tehdä samanlainen vaappu, kun muilla? Semmoisenhan voi ostaa kaupasta!
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7405
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

P.J.H kirjoitti: Pappavainaa sanoi aina: "Kateus vie kalat kattilastakin".
No onneks Jäpä kerkis syödä tuon, ennen kun kateelliset pääsi iskemään :D
No näyttää se ainakin pienentävän niitä, vielä syönnin jälkeenkin röpesin
Kyllä kaveri vei sen ison.
Mulle ei jäänyt kuin muisto hyvästä tappelusta.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
vlasek
Provoileva muskelipökiö
Viestit: 13103
Liittynyt: 00:09:58 02.09.2007
Paikkakunta: Träshscandal

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja vlasek »

Jooo..... ei tänne nykyään voi saaliskaloista kuvia laittaa, jos ei halua, että joku kateellinen aloittaa saman ininän. :mulko:
Jos elettäis 80-luvun loppua, jotenkin ehkä viel menis kateuskortit ja vielä kylkikalasta. Oikeesti..... Joku roti. :)
"Jävla skogsfinnar, flytta tillbaka till mongoliet
Avatar
vlasek
Provoileva muskelipökiö
Viestit: 13103
Liittynyt: 00:09:58 02.09.2007
Paikkakunta: Träshscandal

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja vlasek »

P.J.H kirjoitti:No voi hitto.... nyt se kala alkoi kutistumaankin kateellisten kirjoituksissa. Kohta se on varmaan 30 senttinen Touh
Veikkaan, että sun satubalettimekon vyötärys ei 30 cm istu.
"Jävla skogsfinnar, flytta tillbaka till mongoliet
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7405
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Oli miten oli. Minä en olisi "Jäpäkyörä", jos tähän lopettaisin.
Olen käynyt yli 35v Konnekoskella, ja aion käydä vieläkin, siihen asti kunnes kunto pettää.
Ja otan ruokakalan, kun kohalle sattuu.
Mikä vittu se on että täällä ruikutetaan.
Eikös nuo meritaimenet ole yhtä lailla sukupuuttoon kuolemaisillaan.
Vai sekö nyppii, kun järvilohta ei saa enää pyytää?
Viimeksi muokannut Jäpäkyörä, 05:55:09 19.04.2016. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
vlasek
Provoileva muskelipökiö
Viestit: 13103
Liittynyt: 00:09:58 02.09.2007
Paikkakunta: Träshscandal

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja vlasek »

juhaniho kirjoitti:
Fuso kirjoitti:
Jäpäkyörä kirjoitti:Eläkeläisen on pakko ajatella huomistakin, eikä vain harrastaa.

Juuri näin. Asiattomat kommentoijat voisivat katsoa, mikä on tämän viestiketjun nimi, ja kuka sen on tänne alun perin laittanut.

Kirppu kirjoitti joskus Lapinreissulta, "tuntuu kuin jokainen lampi ja järvi olisi kuin oma" tai jotain siihen suuntaan. Jäpälle riittää yksi oma koski.
Tuota kalakilon hintaa aiemmin hämmästeltiin ja sitä kommentoin. Itse en oikeasti voi laskea hintaa kaloille. Jos sen tekisin, lopettaisin tämän harrastuksen välittömästi ja painuisin kauppahalliin hankkimaan pannukalat..

Pahoitteluni jos kommenttini aiheutti mielipahaa jollekullekin. Poistun takavasemmalle...
Ite sain junnuna joskus eteläiseltä mato-ongella puolen kilon lahnan. Siinä oli ensimmäinen ejakulaatio herkässä varubodenin vessassa, ku tajusin kalatiskillä, että olin pari markkaa voiton puolella. Matkoista en joutunu maksamaan mitään, koska olin kaverin isän kyydillä.
"Jävla skogsfinnar, flytta tillbaka till mongoliet
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja pike »

Jäpäkyörä kirjoitti:Mikä vittu se on että täällä ruikutetaan.
Eihän täällä otetuista kaloista ruikutetakaan. Tuo kateus -kortin viljely vain hyppää silmille. Ette kuitenkaan ole PJH:n kanssa kahdestaan palstalla vaan muutkin lukevat sivustoa. Tuohan vastaa vähän samaa, kun lisäisin jokaiseen omaan viestiin maininnan alamittaisten papittajista tai alamittaisiin sekaantujista. (Tiedossa on, kyllä nykyinen 50cm alamitta. Huomattavan moni kuitenkin noudatta 60cm mittaa, jolloin voidaan "leikkisästi" puhua alamittojen papittajista muiden osalta) 50cm taimen on lain mukaan yhtä paljon alamittainen, kuin olen siitä kateellinen.

Täytyy kuitenkin muistaa, että saaliskuvat +50cm taimenista eivät enää vuonna 2016 saa keskustelupalstalla pelkkää positiivista kaikua muilta kalastajilta. Tämä ei kuitenkaan johdu kateudesta vaan harmituksesta muiden kalastajien osalta, jotka mieluusti hyödyntäisivät kalojen kasvupotenttiaalin. Aika kulkee, joskus aikanaan haukien lihalaatikkopönöt nostivat saamamiehen jalustalle. Nykyisin vastaavasta kuvasta saa sellaisen paskavyöryn, ettei millään väliä.
Avatar
P.J.H
Viestit: 2078
Liittynyt: 19:18:08 17.11.2005
Paikkakunta: Joroinen
Viesti:

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja P.J.H »

Kateellisten kannatais lähteä muutamaksi päiväksi ammattikalastajien matkaan. Niiden mukana käydä myös kalatukussa. Sillä lailla pääsee käsitykseen mikälaisia kalamääriä lähijärvistä nostetaan. Se olis semmoista siedätyshoitoa, että joku "lihalaatikkokuva" ei sen jälkeen tunnu miltään.
Miksi tehdä samanlainen vaappu, kun muilla? Semmoisenhan voi ostaa kaupasta!
Avatar
vlasek
Provoileva muskelipökiö
Viestit: 13103
Liittynyt: 00:09:58 02.09.2007
Paikkakunta: Träshscandal

Re: Minun koskeni on KONNEKOSKI.

Viesti Kirjoittaja vlasek »

Mitä vaikutusta tuolla on mihinkään? Kyseessä on elinkeino, joka tosin on aika tuettu.

Virkistys/vapaa-ajan/urheilukalastus on hitusen eri homma. Siinä ei ole kysymyksessä elinkeino, ellet pyöritä jotain privapätkää pyäritä majoituspalveluita, tai tee oppaan hommia.

Tuossa on kyse pikemminkin siitä, että joku varaa läjän kössivuoroja ja ei silti peruuta, saati käy. Potentia valuu hukkaan. Muita kohtaan......
"Jävla skogsfinnar, flytta tillbaka till mongoliet
Vastaa Viestiin