Nollareissut, kolikon toinen puoli..

Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
tampajan_ahven
Viestit: 32
Liittynyt: 11:51:05 09.12.2005

Nollareissut, kolikon toinen puoli..

Viesti Kirjoittaja tampajan_ahven »

No niin, ajattelin että voitais laittaa yhden topicin alle kokemuksia nollareissuista. Ihan sama mitä kalaa on yrittänyt, missä olosuhteissa jne. Eli oli reissun tyyppinä sitten koski-, järvi- tai merikalastus tai jokin muu, niin tänne voisi laittaa havaintoja. Esim. paikka, olosuhteet, kalastuksen kohdelaji ja kalastuksen ajallinen pituus kiinnostaa. Olosuhteilla tarkoitan siis säätä, veden lämpötilaa ym. Ehkä tästäkin voisi oppiakin jotain. Tietenkin tähän ketjuun voi purkaa myös sitä ärtymystä, joka näistä nollareissuista tulee. Ittelläni noita nollia on kertynyt, mutta ei nyt ihan vähään aikaan, joten ei ole niin tarkkaan esim. olosuhteet muistissa. Nollareissuthan ovat joskus silti onnistuneita reissuja esim. hyvässä kaveriporukassa. Jokainen voi itse päättää, onko kyseessä nollareissu, jos omasta kaveriporukasta/venekunnasta joku saa kalan.

Ylläpitäjät voi poistaa topicin, jos on muille turha tai muuten huono idea.
kalamies92
Lähtenyt lataamoon
Viestit: 827
Liittynyt: 19:26:41 15.12.2005
Paikkakunta: Ukkola

Viesti Kirjoittaja kalamies92 »

No mustahan tulee tämän topicin ylläpitäjä noilla nollareissuillani :D . Viime maanantaina viimeksi nollareissu, järvellä oltiin noin 3 tuntia. Lähdettiin kello 10.30 ja tultiin noin puoli 2. Tuuli lännestä aika navakasti ja vettä tihutti vähän väliä. Ei jaksa näistä nollareissuista tämän enempää kertoa.
Kahta en vaihda...
sukkia ja alushousuja
Avatar
sampukka
Mr. Valkosipulipuristin
Viestit: 3521
Liittynyt: 21:54:25 13.11.2005

Viesti Kirjoittaja sampukka »

Joskus kauan sitte lähettiin lapinreissulle tavallista aiemmin, koska heinäkuun puolessavälissä mulla ja kaverilla inttiin lähtö.
Kesäkuun viiminen päivä alko tiukka ajomatka kohti lappia, odotukset korkealla koska edellisvuotena oltiin joitain harreja ja muutama just mitallinen taimen saatu.
Kävelyä joelle reiluhkosti ja rantaan päästyämme katellaan innoissan jokea ja todetaan että reilussa tulvassa on. PRKL.
Eipä se mitään reissu on taas alkanut.
Joki rantaa käveltiin yhteensä alaspäin n. 20 kilometriä.
Kalasteltiin joka päivä ainakin jonkin verran. pikku sinttiä tuli sillontällöin mutta mitta kaloja ei ollenkaan.
No reissun kuluessa saatiin 3 ehkä just mitallista harria(ei mitattu niin just koska ois vituttanu jos ne ei oiskaan ollu mitallisia) taimenista ei tietoakaan.
Kalat jakautu jokaiselle yksi periaatteella. Ei tullu paha mieli kellekkään.

Onneks oli kuivamuonaa mukana, nälkä ois ilman niitä tullu.
8 päivää kalasteltiin ja tulos surkea. No se kasvattaa kalastajana ja ihmisenä.

T: Sami
Avatar
selenius
Yliliimapää
Viestit: 1839
Liittynyt: 14:20:30 25.04.2005
Paikkakunta: Stadi / Hagis

Viesti Kirjoittaja selenius »

Joskus oon kuullut Stidin olleen nollilla vesillä...
Nykyisin tuskin miestä tapaa selvinpäin - vika on tosin molemmissa, kai?
------------------------
http://arsyttavaa.omasivu.fi/

...by the way, kalaonnea!
nypy
Viestit: 4845
Liittynyt: 20:31:56 03.11.2005
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja nypy »

nyt ei pääse renne irvimään normaalikommentistani, "asiasta en mitään tiedä, mutta...." ,
tämän asian tiedän ,
olen tehnyt tyhjiä reissuja tenolta suursaaren kupeeseen, ...keleen monta vuosikymmenten aikana, ehdin jo melkein unohtaa ne norjan reissujen myötä, mutta palautit ne taas mieleeni :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

mää ku oon jo useemmin ne menettäny nimmää laitav vaa linkin... siä ne on.. oli... :roll:
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Vastaa Viestiin