Lahjoitus nuorelle kalamiehelle

Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Periaatteessa aikahan loppui jo eilen. Tämän illan saa vielä runoja kirjoittaa ja muokata. Aika loppuu 24.00.

Osaako kukaan tehdä nettiin tyhjän sivun, jonne laitettaisiin valmiit runot? Tuolloin ne kaikki saisi luettua yhdellä kertaa. Voisin laittaa linkin tuonne äänestykseen, niin saataisiin paras arvottua.
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Viimeiset kolme tuntia lähtee! Vieläkö ehtii kirjoittamaan voittaja runon?
Avatar
potsi
Luku- ja laskutaidoton naarasporo
Viestit: 898
Liittynyt: 17:59:31 14.12.2005
Paikkakunta: Vaajakoski

Viesti Kirjoittaja potsi »

pike kirjoitti:Viimeiset kolme tuntia lähtee! Vieläkö ehtii kirjoittamaan voittaja runon?


Se on kirjoitettu jo. :wink: :lol:
"yritin poliisia harhauttaa, mutta poliisilla tietenkin, poliisilla tietenkin parempi kunto oli kuitenkin..."
izmo
Tuttu TeeVeestä - Laitela
Viestit: 726
Liittynyt: 21:36:05 28.04.2006
Paikkakunta: kouvola

Viesti Kirjoittaja izmo »

mä lähdin kuhaa uistelee mutta enhän mä saanut ku nuhan ja muutan pienen
kuhan.
kuhat päästin takas järveen pieneen ja lähdin rantaan metsään sieneen
josta löysin pienen sienen.
sienestä sain hyvän keiton ja makoisan kastikkeen
mutta mitäs minä kastikkeella ku kuhat jäi nuhaisina pieneen järveen
heze22
Viestit: 104
Liittynyt: 11:13:22 18.11.2006
Paikkakunta: espoo/kauniainen

Viesti Kirjoittaja heze22 »

eihän tällaista kisaa voi väliinkään jättää

lohta minä uistelen, välillä myös luistelen.
lammella, merellä, jäällä, kuhnan veden päällä.
tameilla tykkään uistella, välillä myös muistella.
joskus kelpaa kostotkin, usein myös jamotkin.
välillä tykkään katsella, kun toiset vetää zombeja.
döörillä kun heittelen, illalla soppaa keittelen.
nyt tuli runolle loppu, kun kalaan on kova hoppu.

siinä minun panokseni tähän kisaan :P

ikä:14v
kevytkalastaja
Viestit: 74
Liittynyt: 15:56:44 12.06.2006

Viesti Kirjoittaja kevytkalastaja »

Lusikkaa, lippaa sekä vaappua himoitsen,
Muut lausukoot rukouksen,
-Minulle piisaa runo kera ilmoituksen suorasukaisen.

Ottipelejä mahdollisia, onkin kasassa monenlaisia,
Hauelle -sekä kuhalle,
Mahdollisesti jopa jalommalle.

Puntarikin kuvissa vilahtaa,
Kukakohan sen saa?
Siinä punainen kahva on,
Omasta mielestäni siis vallan verraton.

Pike kelaa tämän mahtavan palkinnon jakoa,
Rysselin herrat taasen Natoa.
Pottia ei jaeta,
Eikä kakkoskolmosia tueta.

Tasaväkistä kilpaa toivottaa,
rehtiä sellaista odottaen,
parhain terveisin,
ja pakkoruotsia vastustaen,
-kevytkalastaja
markus91
Viestit: 205
Liittynyt: 09:28:39 14.08.2006
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja markus91 »

Katos katos kisa aika on jo loppunut monta minuuttia sitten ,nyt vaan sitten innolla odotellaan voittajaa.
Abborre
heze22
Viestit: 104
Liittynyt: 11:13:22 18.11.2006
Paikkakunta: espoo/kauniainen

Viesti Kirjoittaja heze22 »

nyt innolla odottamaan
eeduskii
Viienkilonhauki
Viestit: 804
Liittynyt: 21:59:33 10.09.2006
Paikkakunta: joensuu-Ilomantsi
Viesti:

,.,.,.

Viesti Kirjoittaja eeduskii »

niiii innolla oootetaaan :D
"Yksi savuke lyhentää elämää n. 5 minuuttia, yksi keskiolut
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

No, niin aika on lopussa. Seuraavaksi pyritään järjästämään äänestys. Kaikkiaan osallistujia tuli parisenkymmentä, mutta tämän palstan äänestylomake ei hyväksy noin monta vaihtoehtoa. Asia on selvityksessä ja pyritään ratkaisemaan pian. Kiitoksia kaikille osallitusmisesta ja toivotan onnea äänestykseen kaikille tasapuolisesti.

Runoja on turha enää muokata, sillä ne ovat poimittu talteen ja tulevat kaikki yhteen paikkaan nähtäville.
jaala
Viestit: 3
Liittynyt: 20:51:40 06.02.2007

Viesti Kirjoittaja jaala »

markus91 kirjoitti:Oikeesti ihmettelen yhtä juttua...täs kisassa on suurin osa sellasia,jotka ovat kirjoittaneet ensimmäiseksi viestikseen runon :shock:
Todellakin. Ei pidä olla aina niin epäluuloinen; minäkin sain tiedon tästä kisasta sähköpostilla kaveriltani, ja kirjauduin sisään ihan siksi, että poika voisi väsätä runon.
Jaala
eeduskii
Viienkilonhauki
Viestit: 804
Liittynyt: 21:59:33 10.09.2006
Paikkakunta: joensuu-Ilomantsi
Viesti:

,.,.

Viesti Kirjoittaja eeduskii »

jaala kirjoitti:
markus91 kirjoitti:Oikeesti ihmettelen yhtä juttua...täs kisassa on suurin osa sellasia,jotka ovat kirjoittaneet ensimmäiseksi viestikseen runon :shock:
Todellakin. Ei pidä olla aina niin epäluuloinen; minäkin sain tiedon tästä kisasta sähköpostilla kaveriltani, ja kirjauduin sisään ihan siksi, että poika voisi väsätä runon.
:roll:
"Yksi savuke lyhentää elämää n. 5 minuuttia, yksi keskiolut
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
Avatar
Sipsi
Viestit: 18
Liittynyt: 18:21:30 08.02.2007

Viesti Kirjoittaja Sipsi »

Koska runokilpailun äänestys ei ole vielä alkanut, ehdottaisin, että se tehtäisiin Idols-tyylillä.
Eli: Kilpailun pitäjä valitsisi kolmen/ neljän runon ryhmät, joista jokaisesta yksi runo äänestettäisiin finaaliin.
Finaaliin päässeiden runojen kesken pidettäisiin viimeinen äänestys, jonka voittaja voittaisi koko kilpailun. :D
Miltä tämä teistä kuulostaisi?
Kalamies on eri mies (Paras mies.)
Avatar
Progamer
Himopelaaja
Viestit: 827
Liittynyt: 16:13:28 25.10.2006
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Progamer »

Aika hyvältä muuten, mutta kaikki alkaa itkemään kun heidän runonsa joutuu kovaan "karsintalohkoon" :lol:
Avatar
Sipsi
Viestit: 18
Liittynyt: 18:21:30 08.02.2007

Viesti Kirjoittaja Sipsi »

Progamer kirjoitti:Aika hyvältä muuten, mutta kaikki alkaa itkemään kun heidän runonsa joutuu kovaan "karsintalohkoon" :lol:

Kilpailun järjestäjä saa päättää ryhmät, eikä osallistujilla ole mitään valittamista. Tai sitten ryhmät voidaan muodostaa suoraan runojen lähettämisjärjestyksessä. Tasapuolista kaikille! :wink:
Kalamies on eri mies (Paras mies.)
heze22
Viestit: 104
Liittynyt: 11:13:22 18.11.2006
Paikkakunta: espoo/kauniainen

Viesti Kirjoittaja heze22 »

KUULOSTAA LOISTAVALTA
eeduskii
Viienkilonhauki
Viestit: 804
Liittynyt: 21:59:33 10.09.2006
Paikkakunta: joensuu-Ilomantsi
Viesti:

,.,.

Viesti Kirjoittaja eeduskii »

hmm :roll:
"Yksi savuke lyhentää elämää n. 5 minuuttia, yksi keskiolut
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Sipsi kirjoitti:
Progamer kirjoitti:Aika hyvältä muuten, mutta kaikki alkaa itkemään kun heidän runonsa joutuu kovaan "karsintalohkoon" :lol:

Kilpailun järjestäjä saa päättää ryhmät, eikä osallistujilla ole mitään valittamista. Tai sitten ryhmät voidaan muodostaa suoraan runojen lähettämisjärjestyksessä. Tasapuolista kaikille! :wink:
Muuten hyvä idea, mutta tulee noita äänestyksiä niin paljon, jotta tuskin palstalaisia kiinnostaa äänestää jatkuvasti. Nyt täytyy miettiä kuinka tuon äänestyksen järjästän. Täytynee valita itse parhaat, jotka pääsevät äänestykseen. Yritän saada jotain tolkkua tähän jo huomenna.
kalavipa
Viestit: 2
Liittynyt: 20:32:46 14.02.2007

KILPAILUSTA

Viesti Kirjoittaja kalavipa »

Itse olen sitä mieltä, että se joka lahjoittaa kuvat saa valita mieleisensä runon. En näe poikani kannalta mitään sen suurempaa etua sillä että 1000 äänestää runon tai se kuka aloitti kisan valitsee voittajan. Asiat ovat aina mielipide juttuja. Todellinen ongelma isänä on siinä, että homma laajenee ja venyy kokoajan ja 11 v poika odottaa vastauksia.

Hei miehet. Tämän piti olla lasten kisa ja nyt ollaan kuin Idols kisassa jossa haukutaan huonot ja homma kestää 8 viikkoa. Ei lapsi välitä isoista kisoista tai valinta tavoista. Sitä kiinnostaa se, pitääkö kilpailun järjestäjä hänen runostaan enemmän vai vähemmän kuin jonkun toisen runosta. Joku aina häviää ja joku voittaa. Se paljonko kitkuttelemme äänestyksessä on ainoa joka sattuu pikku mieheen todellisesti ja joka päivä.

Laita vaikka vaimosi lukemaan runot ja valitsemaan mieleisensä. Uskon, että kenelläkään meistä ei ole nokankoputtamista vaikka yht äkkiä päättäisitkin lähettää kuvat SPR:n konttiin. Ne ovat sinun kuviasi niin kauan kuin niistä olet luopunut. Jos annat kaikki niin OK, jos annat 3 niin sekin on ihan OK, koska ne ovat sinun kuvia ja sinun kilpailu. Suosittelen raadiksi sinua ja vaimoasi. Tulee ainakin mukava perjantai ilta saunan jälkeen.

Tässä Valtteri 11v isän mielipide.
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

"Se jolla on varaa olla kärsivällinen voi saada minkä haluaa"

Asioissa on toki aina kaksi puolta. Itsellänikin on "elämä" enkä jatkuvasti ehdi koneella istua suunnittelemassa ja toteuttamassa kisoja. Pyrin tämänkin järjästämään omien suunnitelmieni rinnalla. Tuota arvontaa suunnittelin, mutta homma meinaa mennä vaikeaksi. Itse olen huono päättämään, joten pallo on teillä.

Nyt asiaan! Virallista äänestystä en saa aikaan, mutta tästä linkistä löytyy kaikki runot. Linkin toteutuksesta kiitokset Sareskivelle. Jokainen voipi runot luettuaan ehdottaa parasta. Nimimerkki ja perustelut ovat plussaa. Aikaa tähän 24.2 asti. Tuolloin pääsen viikonloppuna pakkamaan vieheet ja lähtevät uudelle omistajalle alkuviikosta. Itse tulen lopulta voittajan päättämään, mutta mielipiteitä kuuntelen. Sitäkään en paljasta lähteekö koko potti yhdelle vai laitanko muutaman paketin liikkelle. Maltti on siis edelleen valttia :!:

http://www.halkeama.com/runokisa/
eeduskii
Viienkilonhauki
Viestit: 804
Liittynyt: 21:59:33 10.09.2006
Paikkakunta: joensuu-Ilomantsi
Viesti:

,..,,.

Viesti Kirjoittaja eeduskii »

pike kirjoitti:"Se jolla on varaa olla kärsivällinen voi saada minkä haluaa"

Asioissa on toki aina kaksi puolta. Itsellänikin on "elämä" enkä jatkuvasti ehdi koneella istua suunnittelemassa ja toteuttamassa kisoja. Pyrin tämänkin järjästämään omien suunnitelmieni rinnalla. Tuota arvontaa suunnittelin, mutta homma meinaa mennä vaikeaksi. Itse olen huono päättämään, joten pallo on teillä.

Nyt asiaan! Virallista äänestystä en saa aikaan, mutta tästä linkistä löytyy kaikki runot. Linkin toteutuksesta kiitokset Sareskivelle. Jokainen voipi runot luettuaan ehdottaa parasta. Nimimerkki ja perustelut ovat plussaa. Aikaa tähän 24.2 asti. Tuolloin pääsen viikonloppuna pakkamaan vieheet ja lähtevät uudelle omistajalle alkuviikosta. Itse tulen lopulta voittajan päättämään, mutta mielipiteitä kuuntelen. Sitäkään en paljasta lähteekö koko potti yhdelle vai laitanko muutaman paketin liikkelle. Maltti on siis edelleen valttia :!:

http://www.halkeama.com/runokisa/
onko miut Diskattu kisasta ku en löytäny omaa runooni tuols :s
"Yksi savuke lyhentää elämää n. 5 minuuttia, yksi keskiolut
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Eeduski, runosi ilmestyy listaan piakkoin. Pahoittelen unohdusta. Edelleen saapi mielipiteitä esittää :!:
eeduskii
Viienkilonhauki
Viestit: 804
Liittynyt: 21:59:33 10.09.2006
Paikkakunta: joensuu-Ilomantsi
Viesti:

,.,.

Viesti Kirjoittaja eeduskii »

pike kirjoitti:Eeduski, runosi ilmestyy listaan piakkoin. Pahoittelen unohdusta. Edelleen saapi mielipiteitä esittää :!:
Juu ei mtn :D
Säihkähin jo niin perkuleesti :D


-Eetu
"Yksi savuke lyhentää elämää n. 5 minuuttia, yksi keskiolut
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
Avatar
munapata
Viherpillu
Viestit: 2851
Liittynyt: 14:07:37 16.12.2006
Paikkakunta: Lappenranta

Viesti Kirjoittaja munapata »

:shock: Siis pannaanko noi omat suasikkitaiteilijat ja päätöksen perustelut suaraan tänne, vai yv:nä. Jäi varmaan mulle ainoona epäselväksi. (ei oo nääs kauhalla annettu) :oops:

-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Laitetaan tänne vaan näkyviin. Jos on oikein ujo, niin toki yv/mailikin on ok :lol:
Vastaa Viestiin