Kalamiescom- Busteri

Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Poju
Suomen Sievin siittiö
Viestit: 1798
Liittynyt: 04:17:52 25.11.2005
Paikkakunta: Siävi

Viesti Kirjoittaja Poju »

Mää voin ottaa sen toisen
"The Reel is beautiful and has a neat abu garcia emblem that shines brightly."
Avatar
bunkkah
Viestit: 249
Liittynyt: 22:41:42 14.01.2006

Viesti Kirjoittaja bunkkah »

Mulle mulle mulle. Jos vaan saa niin YKSI!
Avatar
Säynävä
Lahna mikä Lahna
Viestit: 735
Liittynyt: 05:33:30 04.05.2005

Viesti Kirjoittaja Säynävä »

Jos vielä ehtii mukaan, niin 1 kpl tänne.
Onko väri jo päätetty?
jarkko71
Viestit: 12
Liittynyt: 13:16:49 08.03.2007

Viesti Kirjoittaja jarkko71 »

Jos vielä mahtuu kyytiin, niin yksi kappale tännekin.

jarkko
Avatar
Maknum
Viestit: 431
Liittynyt: 10:15:28 14.01.2006
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Maknum »

Tilasin tuolla aiemmin 2 kpl ja en nähnyt nimeäni listassa... Vieläkö saa?
Hena
Viestit: 494
Liittynyt: 15:11:15 28.03.2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hena »

Yks kipale, jos vielä ehti mukaan. Tai vaihtoehtoisesti oon valmis ostamaan sitten joltain useamman tilanneelta yhden.
Avatar
rkl
Viestit: 376
Liittynyt: 10:50:35 16.05.2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rkl »

Mun 3 kpl varauksesta voi irrottaa yhden kappaleen Henalle jos ei muuten onnistu!
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Tänään minun pitäisi saada vastaus kriittisimpään kysymykseen eli onnistuuko tilaus vai ovatko kapulat rattaissa liian paksut. Olen itse ollut melkoisen odottavalla kannalla ja ilmiselvästi tämä homman rauhoittaminen ei ole rauhoittanut erästä tahoa. Joka tapauksessa asioiden selvittyä laitan kaikille tiedoksi miten homma menee, onnistuu tai ei. Maahantuojan puolesta asia ok ja heiltä saan tiedon joko jo tänään tai viimeistään tällä viikolla ( enää ei paree tarkempaa luvata kun on mennyt monta kertaa hutiin ) onko muutama asia saatu tolalleen. Toivon edelleen , että kapuloita ei lyötaisi liikaa ja homma saataisiin palstalaisten edun nimissä käsiteltyä loppuun siististi.
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Täytyy jo oikein ihmetellä, että kenen etua asioihin sekaantuva taho loppujen lopuksi ajaa, jos valmista soppaa pyrkii hämmentämään? Palstalaisten edun tietysti PITÄISI olla pontimena, mutta mutta...

Mää ennä mittä ymmärrä, mää vaan niin gauhiast ihmettele kui mää en mittä ymmärrä?

edit: tarpeetonta sormella osoittelua poistettu
Viimeksi muokannut Tyrä, 08:12:55 13.06.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Tuohon en julkisesti ota kantaa, katson vain olevani hieman velvollinen informoimaan asiasta ja esitän toistaiseksi asiasta mahdollisimman maltillisia mielipiteitä, joskin Tyrä arvostan suuresti myös sinun kantaasi. Asia ilmeisen kesken ja muiden käsissä, joten aiheen ruotiminen vielä sikseen. Risujen ja ruusujen aika on myöhemmin.
Viimeksi muokannut spande, 20:16:10 31.05.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Luulen, että tää osakeyhtiö olis voinu ilmoittaa itsestään ajoissa, ja hoitaa koko homman. Pikku voitolla tietenkin, jolloin olis homma ollu paremmin ku hyvin. Spandelle olis varmaan riittänyt kunnia ideasta?
Mun epäilys vaikeuksista on, että mieskomin nimen käyttöä ei osattu kysyä ajoissa...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Oma osani on pitää edes jotenkin kaikki ajantasalla ja olkoon nämä "kasvukivut" nyt esimerkkinä tulevaan, sillä ennen yhtiön salassapitoa ja perustamista kalenterit sun muut ovat saaneet mukisematta luvan nimen käyttöön. Se asia loppuunkäsiteltiin sillä ilmoituksellani, että kyseessä ei voi olla kalamiescom buster, vaan pikemminkin kalamiescomilaisten buster.Kunnia asiasta ei kuulu mulle vaan idean heittäjille kuten totesin aiemmin sekä väristä äänestäneille ja Tukelle jolta sain luvan värin teettämiseen . Ikeeni nyt on vain "personoitua" tässä asiassa.

Turhat spekulaatiot nyt sikseen. Koko hommasta tulee kyllä alusta loppuun selvitys Teille Palstalaisille , sillä ilman teitä ei koko homma olisi edes mahdollinen ja tässäkään vaiheessa. Vielä en hauku-en kehu muita, sillä ei ole tarvetta, ihmettelen ja kuuntelen...
Deep
kirjuri
Viestit: 3313
Liittynyt: 11:40:21 13.01.2006
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Deep »

Itkupillien nimet vaan eetteriin kun tämä on selvä.. ja kalamies.com oy:lle banaania jos se itku täältä on tullut.
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Asialla on aina kaksi puolta ja itsekin olisin varmasti voinut olla provosoitumatta. Nyt ei aleta herjaamaan kalamiescomia tai muitakaan.
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

Samtheman kirjoitti:Luulen, että tää osakeyhtiö olis voinu ilmoittaa itsestään ajoissa, ja hoitaa koko homman. Pikku voitolla tietenkin, jolloin olis homma ollu paremmin ku hyvin. Spandelle olis varmaan riittänyt kunnia ideasta?
Mun epäilys vaikeuksista on, että mieskomin nimen käyttöä ei osattu kysyä ajoissa...
spande kirjoitti:Oma osani on pitää edes jotenkin kaikki ajantasalla ja olkoon nämä "kasvukivut" nyt esimerkkinä tulevaan, sillä ennen yhtiön salassapitoa ja perustamista kalenterit sun muut ovat saaneet mukisematta luvan nimen käyttöön.
Tässä ei nyt pitäisi olla mitään epäselvää?? :shock:


Lähetetty: Lau Jou 09, 2006 6:13 pm Viestin aihe: Kalamies.com nimen käyttäminen.

--------------------------------------------------------------------------------

Kalamies.com nimen käyttäminen on kielletty kaupallisiin tarkoituksiin ilman lupaa 9.12.2006 alkaen.

Karttuiivari
Viimeksi muokannut sakkeus, 21:55:00 31.05.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
atho
Viestit: 508
Liittynyt: 16:36:02 15.12.2006
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja atho »

Minä peruisin oman varauksen..
Avatar
selenius
Yliliimapää
Viestit: 1839
Liittynyt: 14:20:30 25.04.2005
Paikkakunta: Stadi / Hagis

Viesti Kirjoittaja selenius »

sakkeus kirjoitti:Tässä ei nyt pitäisi olla mitään epäselvää?? :shock:


Lähetetty: Lau Jou 09, 2006 6:13 pm Viestin aihe: Kalamies.com nimen käyttäminen.

--------------------------------------------------------------------------------

Kalamies.com nimen käyttäminen on kielletty kaupallisiin tarkoituksiin ilman lupaa 9.12.2006 alkaen.

Karttuiivari
Jos oletamme jokaisen foorumin lukijan lukevan jokaisen viestin... Hehheh, sanon mä.
------------------------
http://arsyttavaa.omasivu.fi/

...by the way, kalaonnea!
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

selenius kirjoitti:
sakkeus kirjoitti:Tässä ei nyt pitäisi olla mitään epäselvää?? :shock:


Lähetetty: Lau Jou 09, 2006 6:13 pm Viestin aihe: Kalamies.com nimen käyttäminen.

--------------------------------------------------------------------------------

Kalamies.com nimen käyttäminen on kielletty kaupallisiin tarkoituksiin ilman lupaa 9.12.2006 alkaen.

Karttuiivari


Jos oletamme jokaisen foorumin lukijan lukevan jokaisen viestin... Hehheh, sanon mä.
No heheh....Spandekin tuon oli lukenut, joten tuskimpa tuo nyt niin kauhean epäselväksi oli jäänyt? :wink:
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Vai että nyt pitää vielä vatvoa :cry: ?
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

spande kirjoitti:Vai että nyt pitää vielä vatvoa :cry: ?
Ei vatvota.....Huomasitko tuon silmää iskevän hymiön tuossa edellisessä? :wink:
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Mehnkää pojat nuqqumaan... hust hiiteen nyh.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Avatar
JyriT
Viestit: 51
Liittynyt: 08:38:08 11.07.2005
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JyriT »

Mä perun kans.
Ei haittaa jos se ny vähän rutisee..
Mikey
Herr Doktor
Viestit: 7038
Liittynyt: 13:19:15 22.04.2005
Paikkakunta: Privat område. Mene pois.

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Mä otan pari lisää, eli yhteensä 5kpl. Tulee kovahintaisena sitten jossain vaiheessa myyntiin. :wink:
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Mikey kirjoitti:Mä otan pari lisää, eli yhteensä 5kpl. Tulee kovahintaisena sitten jossain vaiheessa myyntiin. :wink:
Keleen jobbari :lol:
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Tilaus laitettu malleineen eteenpäin. jonkin verran ilmaa on joten vielä kerkiää mukaan.
Vastaa Viestiin