Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Avatar
Hoffi
Viestit: 601
Liittynyt: 00:35:17 27.12.2005
Paikkakunta: Iitti

Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Viesti Kirjoittaja Hoffi »

Nurkkia siivotessa tuli vastaan läjä sekalaista kamaa vaappujen rakenteluun, runkolankaa, uintilevyjä, lyijylevyä, vaappurunkoja, ym. Kuvaa läjästä ei ole eikä tule, mutta ei tuo ihan arvoton läjä kuitenkaan ole.
Tuo koko läjä lahjoitetaan jollekin nuorelle ( alle 18v ) vaappunikkarille. Halukkuutensa voi ilmoittaa tähän ketjuun, "hakemuksen" liitteeksi tulee laittaa jonkinlainen kuva jo tekemästään vaapusta.
Allekirjoittanut valitsee "voittajan" täysin mielivaltaisesti viimeistään viikonlopun aikana. Minä maksan myös läjän postikulut.
Viimeksi muokannut Hoffi, 18:20:28 26.06.2011. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lauri
Viestit: 86
Liittynyt: 18:52:12 04.06.2011

Re: Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Viesti Kirjoittaja Lauri »

Täällä olisi kiinnostunut 15 (huomenna 16) vuotias, jolla ei ole laittaa hakemukseen kuvaa, koska en ole vielä yhtään vaappua tehnyt, mutta tarkoitus olisi ko. harrastus aloittaa, kunhan vaan tarvikkeet jostain löytyisivät. Jerkkejä olen pohjamaalannut, mutta eipä niissä mitään näyttämistä ole, valkoisia halkoja vielä. :)

T. Late
Kaikkea sitä prkl..
Avatar
Hoffi
Viestit: 601
Liittynyt: 00:35:17 27.12.2005
Paikkakunta: Iitti

Re: Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Viesti Kirjoittaja Hoffi »

Vielä ehtii halukkuutensa ilmoittamaan. Ei tarvi muuta kuin huutaa hep ja liittää kuva jostain itsensä valmistamasta vaapusta.
jiivee
Viestit: 5
Liittynyt: 15:19:54 26.10.2008

Re: Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Moro!

Ikää 16 vuotta ja vaappuja on muutamia tullut rakenneltua.
Kyllähän nuo mulle kelpais :lol:
Liitteet
Siinä on omalla vaapulla saatu mörkö!
Siinä on omalla vaapulla saatu mörkö!
asdasd.PNG (83.51 KiB) Katsottu 2634 kertaa
superfish
Viestit: 287
Liittynyt: 23:13:42 05.07.2009

Re: Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Viesti Kirjoittaja superfish »

Täälläkin olisi yksi nuori (16v) vaappunikkari vailla materiaalitäydennystä. Nyt onkin ollut jo noin kuukauden tauko vaapunteossa kun materiaalit ovat käyneet vähiin ja oon rampannut kalassa ja töissä yhtämittaa. Nyt tosin työt loppu ja kalastus saa taas ylivallan, joten eiköhän siinä sivussa taas kerkeä vaappujakin väkertää.
talvella sitten alkaa taas virallisesti vaapuntekosesonki.

Tässä jotain kuvia uudehkoista (viime talvena valmistuneita) vaapukkeista.. :oops:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Sori vähän hämäristä kuvista. Talvisaikaan piti vaaput kuvailla sisätiloissa.
Iikle
Viestit: 135
Liittynyt: 20:25:14 15.03.2011

Re: Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Viesti Kirjoittaja Iikle »

Superfishillä ainakin ulkonäöltä oikein ottavan näköisiä vaappuja :) Kirjolohet ainakin tykkää aivan saletisti :)

Onnea ja menestystä tulevalle vaappunikkarin uralle. :) Onnea tarttee aina vähän vaikkois kuinka taitava ;)
Kerään Rapala Original 9cm-vaappuja. Tarjoa puuttuvia värejä.

Kokoelmani Picasassa
jagelius
Viestit: 6
Liittynyt: 19:49:12 17.12.2010

Re: Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Viesti Kirjoittaja jagelius »

Morjesta

15 vuotiaalle vaappunikkarille kelpaisi kyseiset tarvikkeet. Vaappuja olen väsäillyt kohta vuoden ,josta suurin osa mennyt hukkaan kun ei ollut tiloja. Nyt on tilat ja maaliruisku. Omasta pussista makselen tarvikkeita ja rahaa on palanut niin että hirvittää. Joten kyllähän noille käyttöä löytyisi varmasti.

ensimmäiset uistimeni (ainoat joista oli kuva).p*ska kuvanlaatu :(
Liitteet
Kuva0195 (Small).jpg
Kuva0195 (Small).jpg (19.44 KiB) Katsottu 2466 kertaa
Avatar
Hoffi
Viestit: 601
Liittynyt: 00:35:17 27.12.2005
Paikkakunta: Iitti

Re: Lahjoitetaan nuorelle vaappunikkarille.

Viesti Kirjoittaja Hoffi »

Kiitos kaikille mielenkiintonsa osoittaneille, tällä kertaa paketti lähtee nimimerkille jagelius.
Yyveellä osoitetta, niin laittelen paketin postiin lähiaikoina.
Lukittu