Kalakaveri

Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Theemu
The Emu
Viestit: 843
Liittynyt: 11:13:59 21.11.2006
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Theemu »

Nimi on Teemu ja ikää on 17 wee. Kymillä tulee oleiltuu kesät talvet punttii viskoen ja sit uutena innostuksena on toi merellinen tampion onginta. Kohta ku ikää tulee tarpeeks ja ajokortin saa nii alkaa varmaan tulee noita ruotsin reissuja (dal,boden yms). :)
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Laitetaanpa kalaseuranhakuilmoitus vähäksi aikaa jäähylle.
Viimeksi muokannut catch_a_fish, 21:44:41 19.05.2009. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Sami S
Viestit: 57
Liittynyt: 19:28:06 11.02.2007
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Sami S »

Morjesta. Kalakaveria olisin myös vailla.
Elikkäs asustan turun seudulla, ja olisi kiva saada kalastus-seuraa.
Nimi löytyy tosta vierestä ja ikää on 15vuotta.
Kalastan Pilkillä, Ongella ja Heittelen/vedän kesäsin.
Tarkoitus olisi myös kisoihin osallistua.
Yv:nä voi vastailla jos on innostusta jollakin.
:wink:
Avatar
Jupeko
Viestit: 107
Liittynyt: 08:15:11 19.12.2005
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Jupeko »

Olen Juha Korpikoski, vuosmallia -79
Asustelen Tampereella, veneenä mulla on Castellon 415 pulpettivene. Siihen mahtuisi kalakavereita mun lisäks vaikka kaks mukaan ensi kesääkin ajatellen. Monena viikonloppuna kesälläkin olen kalaan lähdössä ja kalakaveri ois todella tervetullut matkaan.
En omista autoa.
Pilkkireissuille voi pyytää kaveriks kans !!

Kuva
Niilo92
Kumisaapasnössö
Viestit: 891
Liittynyt: 10:35:50 08.12.2006
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Niilo92 »

.cv
Viimeksi muokannut Niilo92, 18:35:52 23.08.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
imot
Viestit: 165
Liittynyt: 17:11:57 12.10.2006

Viesti Kirjoittaja imot »

Imatralta jos on väkeä niin olisi kiva saada välillä kalakaverikin... Yleensä kun tuppaa nuo reissut olemaan joko yksinäisiä tai sitten isäpuolen kanssa :D
Meiliä meiliä 8)

KÄÄK kaksi viestiäö aiemmin oli jo imatralainen!!!
Wilhelm
Viestit: 641
Liittynyt: 12:39:37 20.09.2006
Paikkakunta: Kunta Aurajoen Sylissä

Viesti Kirjoittaja Wilhelm »

Hetimulletänneoitis kalastuskumppani. Varoitusaika noin kaksi tuntia maksimissaan, operaation aiheena hauki ja Parainen.
Tuli yllättävä vapaa ja nyt on paniikki päällä.
Yhteyttä vaikka numeroon 0505601667!!
On Nii Hikiki
Avatar
Ma40kka
Viestit: 12
Liittynyt: 14:48:15 02.02.2007
Paikkakunta: Askola

Kalakaveri Itä-uudeltamaalta

Viesti Kirjoittaja Ma40kka »

Porvoon lähialueilta (tai jos oma auto voi olla kauempaakin) etsin uistelukaveria. Asun itse Askolassa ja ikää jo 41 ja risat :(
Vene ja muut rensselit löytyy :D
Soittaa voi myös suoraan 0405029638 Mauri Suomala
Liitteet
Suvi Big Troller 2007 002.jpg
Suvi Big Troller 2007 002.jpg (26.57 KiB) Katsottu 12521 kertaa
Suvi Big Troller 2007 001.jpg
Suvi Big Troller 2007 001.jpg (27.57 KiB) Katsottu 12521 kertaa
Avatar
tyhjännyhtäjä
Viestit: 17
Liittynyt: 14:32:50 01.06.2005
Paikkakunta: klaukkala

kalakaveri

Viesti Kirjoittaja tyhjännyhtäjä »

Nimeni on Kimmo Mäkiranta ja asustelen Nurmijärven Klaukkalassa. Ikää on kertynyt 27v. Koneistaja olen ammatiltani. Kalustona tällä hetkellä on Buster Big ja siinä 50hp 4-t Yamaha kiinni. Vene seisoo himan pihassa kärryllä ja matkaa siitä aina reissuille mukaan. Hakusessa ois hauenkalastuksesta kiinnostuneita henkilöitä joiden kans vois kokemuksia ja kuulumisia vaihdella. Pää-asiassa jerkeille kalastelen reissuissa. Hakusessa olis kavereita joiden kasn vois käydä haukia kalastelemassa aliarvioimatta niidne arvoa kalana. yleensä kaikki kalani meilkoin on C&R meiningillä ellei pahasti vuoda. Ottakaa reilusti yhteyttä

parhaiten tavoittaa mailitse [email protected] tai 0505123359
Viimeksi muokannut tyhjännyhtäjä, 20:25:00 04.05.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chef
Vaasan Setä Tuomo
Viestit: 752
Liittynyt: 10:16:43 24.03.2006
Paikkakunta: vaihteeksi Vaasa..

Viesti Kirjoittaja Chef »

Perkele, nyt haluttaa päästä johonkinpäin jalomman kalan perään, haukia kiusattu jo taas kerran tarpeeksi tälle keväälle.


Jos Vaasasta joku on lährös vaikka taimenta heittämään merelle, tai sitte joelle taimenen perään, niin mukahan olis kiva päästä, kaikki yleinen kuten pensoihin osallistuminen, parit janokaljat yms. hoituu kyllä.

Siuronkoskiki kelepaa, jos joku toutainta lähtöö yrittämään, jäi pieni polte sinne kun oli sen verran mukava vastus siiman päässä tuo ko. fisu :shock:
Tuleehan se sieltä ko vähä potkii...
_saqu_
Uuden ajanlaskun Mr. Bean
Viestit: 236
Liittynyt: 18:05:23 25.10.2006
Paikkakunta: Uleåborg
Viesti:

SAKULLE KIINTOISAA KALASEURAA OULUN LÄHISTÖLTÄ?

Viesti Kirjoittaja _saqu_ »

..
Viimeksi muokannut _saqu_, 16:16:46 17.01.2010. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Penaurse
Toveri Monofilovits
Viestit: 678
Liittynyt: 16:42:41 11.06.2007
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Penaurse »

Moro! Olen 16 vuotias poika Joensuusta, Jolle kalakaverit ei olisi pahitteeksi..
Porukoilla on vene Marjalan rannassa Jota saan käyttää miten haluan Moottorina siinä toimii 9.9 suzuki. Voisin lähteä käymään jossain muuallakin kalassa, ja porukoiden veneellä voi käydä täällä kalassa. Ilmottelehan jos natsaa jokin. Kaikenlaiset kalareissut kiinnostavat. Luvat löytyy myös joensuun koskelle ja jänisjoen koskille. Mopo löytyy itseltäni, eniten kalastan vetäen pyhäselältä, lähinnä kuhaa ja haukea, toisinaan hyvällä menestyksellä toisinaan Hyvin huonolla. Pidän myös saalispäiväkirjaa reissuraporteissa alotin sen vasta pari päivää sitten.
Nyt jo 17v Ovensuulainen!
Pyhäselkä =D
Avatar
tyhjännyhtäjä
Viestit: 17
Liittynyt: 14:32:50 01.06.2005
Paikkakunta: klaukkala

kalakaveri

Viesti Kirjoittaja tyhjännyhtäjä »

nyt olis hakusessa kaveri joka ois kiinnostunut hauenkalastuksesta ja olis kiinnostunut hankkimaan puolet veneestä itselleen. vene on big buster ja koneena 50h ajettu 50hp 4-yamaha vuosimallia 2007. elokuun alusta ois mahdollisuus saada venepaikka vuosaaresta, jossa venettä vois vesillä pitää. talvisäilytyspaikka veneelle löytyy myös. kuvia saa veneestä kun kyselee mailitse. itse suht aktiivisesti kalassa käy. ongelma on ollut ettei veneelle paikkaa ole ollut ja kun itsellä ei vetoautoa ole. reissuja on tullut veneen kans tehtyä kustaviin ja ahvenanmaalle. itse suhtaudun kalstukseen tietynlaisella vakavuudella. toivon kaverilta samaa. on ok jos iltaisin reissulla ja kalassa ollessa otetaan muutama olut mut jos aamulla krapula estää kalaan lähdön niin sitä en salli. jos homma kiinnostaa niin yhteyttä voi ottaa privana tai kimmo.makiranta(ät)dnainternet.net
"Tärkeintä ei ole saalis vaan kalliiden välineiden taitava käsittely"
mika09
Viestit: 51
Liittynyt: 14:46:11 06.05.2006

Kaveria tampereelta

Viesti Kirjoittaja mika09 »

Tervehdys,

Täällä olisi 25-vuotias jamppa tampereelta, jolla kalakaverit vähissä. Erityisesti lähellä sydäntä olisi uistelu lähijärvillä (näsijärvi yms). Kunnollinen vene itseltäni puuttuu, auto kyllä löytyy.

Myös koskikalastus kiinnostaa, pääasiallisesti UL-välineillä olen vaappuja/liitsejä/lusikoita/lippoja kiskonut, mutta myös perhovehkeet löytyy. Tosin niissä olen melko aloittelija.

Kaikenlainen kalastus kiinnostaa!

Jos suht saman ikäistä seuraa löytyisi niin ei kavereita koskaan liikaa olisi! Rohkeesti YV:llä vaan yhteyttä...

Ps. Ei olisi pahitteeksi, jos myös kuppi kalastuksen ohessa tai sen jälkeen maistuisi. Tosin myös selvinpäin viihdyn oikein hyvin... :)
Bodomnight
Viestit: 94
Liittynyt: 21:08:03 12.07.2006
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Bodomnight »

Morientes!

Olen 28 v. hauenkalastaja Jyväskylästä. Kalastus painottuu hauen uisteluun, mutta myös heittely ja pilkintä natsaa.
Etsin samanhenkistä kalakaveria. Auto ja välineet on, mutta kunnollista venettä ei löydy, vain tasaperäinen pieni potski, eli kalastus ollut melkeimpä kavereitten varassa.
Tavoitteena minulla on löytää uusia ottimestoja ja muutenkin oppia lisää hauenkalastuksesta.
Ota YV:tä.
allu_
Viestit: 690
Liittynyt: 21:47:18 13.11.2006
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja allu_ »

Terve

Olen 15v kalastaja Salosta. Haukea enimmäkseen heittämällä kalastan syksyllä ja keväällä, kesällä kuhan & affenen jigausta ja myös kuhan vetouistelua. Venettä ei ole, joten jos joku viitsii omaan veneeseensä mukaan ottaa niin hienoa olisi. Eli lähinnä hauen heittokalastusta olisi mukava päästä harrastamaan jonkun kokeneemman henkilön kanssa, toki kaikki kalastuslajitkin käyvät. Uutta on aina mukava kokeilla. Omalla kyydillä pääsen ainakin särkisaloon, mahdollisesti myös turkuun tai turun lähialueille. Tosin jos joku viitsii Salon kautta koukata jos vaikka Särkisaloon on menossa kalastamaan, niin maksan tietenkin puolet bensakuluista, ja sama homma että veneenkin bensakuluista maksan puolet. YV:llä vaan yhteyttä jos veneeseen mahtuu mukaan :)
Viimeksi muokannut allu_, 21:04:00 17.09.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zander
Viestit: 257
Liittynyt: 23:02:19 09.02.2006
Paikkakunta: Pitkin poikin Suomea...

Viesti Kirjoittaja Zander »

Moro
Olen Juha Riipinen, 18v innokas uistelija pieksämäeltä. Minulla on vene ja vehkeet uisteluun pieksämäellä ja auto käytössä aina kun olen kotipuolessa. Uistelen pääasiassa kuhaa ja haukea maavedellä ja kyyvedellä.

Nykyisin asustelen viikot kuitenkin jyväskylässä opiskelun merkeissä ja minulla ei ole venettä eikä kalakaveria täällä. :cry:
Olisi kiva päästä uistelemaan tai ylipäätään kalalla täällä jyväskylässä, osallistun tietenkin kustannuksiin.

Jos joku vaan kaipaa uistelu-kaveria jyväskylässä, niin lähtisin mielelläni mukaan.
Viikonloppuisin voisin lähteä uistelemaan myös Mikkeli-Pieksämäki-Varkaus alueella jos joku tarvitsee kaveria.
Etenkin lohikalojen uistelu kiinnostaisi...
Ota yhteyttä [email protected] jos kaipaat innokasta uistelukaveria!



:roll:
Avatar
potsi
Luku- ja laskutaidoton naarasporo
Viestit: 898
Liittynyt: 17:59:31 14.12.2005
Paikkakunta: Vaajakoski

Viesti Kirjoittaja potsi »

Moi,

Olen Jouni kaipio ja iältäni 13 vuotta.
Asun Laukaan leppävedellä keski Suomessa.

Kalastan lähinnä ahventa, haukea ja kuhaa myös muut kalat ovat vaarassa joutua koukutetuksi kun lähden kalaan.

kalastan lähinnä Leppävedellä, Majajärvellä ja Saravedellä.
Lähinnä rannalta heitellen.

Olisi kiva saada uusia kalakavereita täältä päin.

Omistan myös fillarin jolla matka taittuu.

myös veneen käyttö joskus mahdollista leppävedellä (soutuvene).
Viskaa minua s.postilla osoitteeseen: [email protected] .

kuvaa en nyt löydä, mutta koitan etsiä jonkun hyvän.

Terveisin Jouni.
"yritin poliisia harhauttaa, mutta poliisilla tietenkin, poliisilla tietenkin parempi kunto oli kuitenkin..."
kuhanvetelen
Viestit: 59
Liittynyt: 17:23:21 14.01.2006
Paikkakunta: Lahti

Uisteluveneessä tilaa..

Viesti Kirjoittaja kuhanvetelen »

Kalakaveri rakentaa taloa eikä ehdi järvelle :(
Paatissa olis siis vapapaikkoja toisellekkin. Kohdekalana lohensukuiset
etelä-päijänteestä (Lahti-vääksy-padasjoki-sysmä)
Ei ole turhan totista hommaa joten sopii vaikka vähemmän uistelleellekin.

Kyselyt palstalle tai numerosta 050-3065878
ikinä en oo hävinny,toiseks oon tullu useestikki..
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Voin muutaman keikan jossain vaiheessa tulla heittämään, kunhan saadaan aikataulut sovittua. Voi olla, että menee tulevaan kevääseen/kesään.

Ps. Onko putket kestäneet moottorin painon?
Avatar
Paccio
Viestit: 409
Liittynyt: 08:48:33 29.04.2005
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Paccio »

Laitoinpa yyveetä
"Pitkän aikaa vintillä palanut valo on sammutettu kustannussyistä"

Ostan/vaihdan H. Renforsin uistimia.
Emppai
Käsijuusto
Viestit: 7219
Liittynyt: 22:20:26 04.01.2006

Viesti Kirjoittaja Emppai »

Vedäkkö raksia vai vaappua?
kuhanvetelen
Viestit: 59
Liittynyt: 17:23:21 14.01.2006
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja kuhanvetelen »

Vaapuilla on koitettu pärjätä vaan tuntuu tuo kalan koko hieman parantuvan raksien myötä..
Homman osaava opettajakin olisi tiedossa,ehkä tulevaisuudessa.

Paccio ja Pike yv;t
ikinä en oo hävinny,toiseks oon tullu useestikki..
Avatar
Jou40
Hauki - Mään
Viestit: 3225
Liittynyt: 19:46:07 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Jou40 »

Jaa,
jos kyllästyt nyhtään tyhjää lutakoissa, niin ota yhteyttä. Lähde nyhtään tyhjää Saimaasta :D Venekin löytyy, ei huoli trailata.

-jouni
diipa daapa
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Huomenna olis keulassa tilaa. Kohteena hauki ja paikka itäinen suomenlahti, porvoon ja kotkan välissä sijaitseva paikka. Lähtö puolilta päivin ja paluu iltasella.
Autorajoitteinen pääsee itäiseltä pk-seudulta kyytiin, kauempaa ei jaksa hakea...
En ole koneella vasta kun illalla, joten yhteydenotot numeroon 040-5953797
jonkinlainen kelirajoitus lienee järkevää pitää...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Vastaa Viestiin