Kuhaa lusikalla

Alueen säännöt
Soutu- ja vetouisteluun keskittyvä palsta.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
anssi64
Viestit: 603
Liittynyt: 20:47:17 13.01.2006
Paikkakunta: Pertteli

Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja anssi64 »

Onko kukaan perehtynyt antamaan lusikkaa kuhalle ?? Kokemuksia?? Ennen vanhaanhan vedettiin proffaa perässä-- painouistimen takana. Tuliko kuhaa, eipä ole tietoa?.
sutari
Viestit: 28
Liittynyt: 21:38:39 03.02.2011

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja sutari »

Tulee vedettyä liiankin vähän lusikalla, mutta senverran kokemusta että toimii joskus oikein hyvin.
JR#15
Viestit: 111
Liittynyt: 15:33:30 23.01.2010

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja JR#15 »

Toimii, monesti takilassa pelti. Mutta toimiiko paremmin kuin vaappu niin se on sitten maku asia.
Tom : P
Viestit: 442
Liittynyt: 10:10:12 29.08.2010
Paikkakunta: pusinessity

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja Tom : P »

Kuhasoppaahan voi vetää lusikalla :wink:
Einari se ei narise..
Avatar
Jussijii
Sisävesiswedu
Viestit: 1559
Liittynyt: 12:20:17 24.07.2007
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja Jussijii »

Takilasta antanut kuhaa. Tintin mallit suosikkeja.
krisse
Viestit: 305
Liittynyt: 20:36:59 26.02.2006
Paikkakunta: Jämsä

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja krisse »

Rialinnan iso jokeri, kupari kapraali ja professori on pelannut hyvin. Nykyään tulee käytettyä huomattavasti enemmän lusikoita, kun kalojakin on alkanut tulemaan.
coastline
Viestit: 9
Liittynyt: 16:25:33 27.08.2010

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja coastline »

Tintin kuhastajaa tule hinailtua takilassa. Kelpaa hyvin myös isommalle affenalle.
Avatar
anssi64
Viestit: 603
Liittynyt: 20:47:17 13.01.2006
Paikkakunta: Pertteli

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja anssi64 »

Eli kannattais kokeilla----kiitoksia vastauksista-----kireitä siimoja kaikille.
Emppai
Käsijuusto
Viestit: 7219
Liittynyt: 22:20:26 04.01.2006

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja Emppai »

Mun enkka kuha tuli NK pellillä 20 metristä keskellä kirkasta päivää. Eli kyllä se metalli niille maistuu ihan ok.
Avatar
anssi64
Viestit: 603
Liittynyt: 20:47:17 13.01.2006
Paikkakunta: Pertteli

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja anssi64 »

Se on aina vaan niit vaappuja päähän ku kuhaa koitellaan.
Avatar
jamael
Viestit: 261
Liittynyt: 12:11:52 12.10.2012
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja jamael »

Ite olen pari kuhaa saanu kuusamon räsäsellä ja pappa veti aina professorilla kuhaa. Soutu-uistellen... 8-) Pitäis tuota lusikalla vetoa harrastella enemmänkin.
Jermoni
Viestit: 107
Liittynyt: 15:41:51 26.07.2010

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja Jermoni »

Lusikasta on välillä ihan hyviäkin kokemuksia, lähinnä kirkkaana päivänä, kun vaappuihin ei kolise. Viimeksi eilen kopsahti kallavedestä pari mukavaa vajaa 50cm kuhaa kuparihopeiseen helmiproffaan, kun taas puolen tusinaa vaappuja veti vieressä tyhjää.
Myös ensimmäinen suurkuhani (pidän itse ison rajana 70 senttiä) tuli helmiproffalla. Taisi olla 74cm, ja tämäkin kirkkaana päivänä kesäkuussa.

Itse neuvoisin vetämään lusikkaa kirkkaalla kelillä ainakin yhdessä vavassa, tai milloin tahansa niissä tapauksissa, kun ei meinaa vaappuun kolista. Joskus se vain vaatii erilaisen ärsykkeen tuo kuhakin.
Avatar
jamael
Viestit: 261
Liittynyt: 12:11:52 12.10.2012
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kuhaa lusikalla

Viesti Kirjoittaja jamael »

Kirkkaalla kelillä olen itsekkin lusikalla tempassut kuhaa, yllättävän rauhallisellakin/hiljasella vedolla ottaa lusikkaan kiinni.
Jermoni kirjoitti:Lusikasta on välillä ihan hyviäkin kokemuksia, lähinnä kirkkaana päivänä, kun vaappuihin ei kolise. Viimeksi eilen kopsahti kallavedestä pari mukavaa vajaa 50cm kuhaa kuparihopeiseen helmiproffaan, kun taas puolen tusinaa vaappuja veti vieressä tyhjää.
Myös ensimmäinen suurkuhani (pidän itse ison rajana 70 senttiä) tuli helmiproffalla. Taisi olla 74cm, ja tämäkin kirkkaana päivänä kesäkuussa.

Itse neuvoisin vetämään lusikkaa kirkkaalla kelillä ainakin yhdessä vavassa, tai milloin tahansa niissä tapauksissa, kun ei meinaa vaappuun kolista. Joskus se vain vaatii erilaisen ärsykkeen tuo kuhakin.
Vastaa Viestiin