Modet: poistakaa, asia hoidossa.

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
mutteri
Keskisuuri keilapallonkaatajastrumffi

Modet: poistakaa, asia hoidossa.

Viesti Kirjoittaja mutteri » 16:04:57 17.06.2009

Eiköhän sitä ala olla ollut jo tarpeeksi maksuaikaa viime tammikuusta? Tilinumeronkin sulle annoin ja sovittiin, että maksat vaikka osissa, mutta silti ei ole rahoja tililä näkynyt. Olen yrittänyt nyt soitellakin sulle, mutta et ole vastannut.

Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa, maksat joko sen summan mulle tai sitten postitat ne Ottiviehe vaaput takaisin mulle.
Viimeksi muokannut mututuntui, 16:24:40 17.06.2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Piatu
Kevennetyn keksijä
Viesti:

Re: Maksaisitkos Piatu sen velan pois?

Viesti Kirjoittaja Piatu » 16:16:38 17.06.2009

Tuliko soittamalla asia selväksi...olisit itsekkin voinut soittaa tai laittaa mailia/yv:tä.
http://www.fishskinlures.com

*Joskus on lähettävä aivan hillittömän kauas nähdäkseen lähelle*

mutteri
Keskisuuri keilapallonkaatajastrumffi

Re: Maksaisitkos Piatu sen velan pois?

Viesti Kirjoittaja mutteri » 16:18:17 17.06.2009

Edit:
Piatu kirjoitti:Tuliko soittamalla asia selväksi...olisit itsekkin voinut soittaa tai laittaa mailia/yv:tä.
Kyllä, jos sinäkin vaan olisit vastannut puhelimeen. Yritin sulle soittaa tässä reilun kahden viikon aikana viidesti, kolmena kertana ei vastaa vaikka hälyyttää eikä soita takaisinpäin ja kahtena "yrittämäänne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä."

Sinun nykyistä meiliosoitetta en tiedä, kun et ole sitä mulle ilmoittanut. Se joka mulla on tallessa, niin siihen et ole vastannut. Ja kuten nyt puhelimessa mulle sanoit, ettei enää ikinä tarvitse ottaa mitään yhteyttä, niin Kiitos samoin sama koskee sinua.

Pete soitti ja sanoi maksavansa huomenna. Kiitteli maineensa pilaamisesta ja oli kuulemma kyse väärinkäsityksestä.

Modet vois poistaa tän aiheen, jos katsovat aiheelliseksi.

Pitäisi olla nimimerkkinä mutteri, mutta foorumi vääntää entiseen muotoonsa mutteri. No samapa tuo, en enää tule häiritsemään ketään. Hyvät jatkot vaan kaikille.

Viestiketju Lukittu