Happy Anglerin nettikauppa

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
jyriwaida

Happy Anglerin nettikauppa

Viesti Kirjoittaja jyriwaida » 14:40:01 05.06.2019

Olen yrittänyt monta kertaa tilata pari jerkkiä ja pikkukamaa Happy Anglerin (Hong Kongin kalastusvälineitä myyvä sivu) sivuilta.Kuljetuksen piti olla ilmainen yli 20e ostoksille,tarjouskoodi ihan oikein kirjoitettuna ei kelpaa ja loppuhintaan tulee aina postimaksu. :keppiä: Kahden tilaamani jerkin määrä nousi korissa kerran kaksinkertaiseksi ja sitten nelinkertaiseksi.Sitten sivusto ilmoittaa,että jerkkiä ei ole noin montaa kappaletta varastossa.Eilen yritin tilausta kaksi kertaa ja tänään useamman kerran.Aikaa on kulunut yli tunti ja en saanut tilattua jerkkejä :mailahteri: .

KaitsuH

Re: Happy Anglerin nettikauppa

Viesti Kirjoittaja KaitsuH » 08:19:47 30.08.2019

Joo o. Tilasin tiistaina nettikaupasta Garminin luotaimen, kohteena lähi-Honkkari. Toimitusajaksi ilmoitettiin 2-3 päivää. Ihmettelin, kun ei tule tilausvahvistusta, ei mitään muutakaan tietoa, mutta Happyanglerin mainoksia paukkuu postiin päivittäin. Soitin sitten äsken maksulliseen numeroonsa. Kuulemma laskussa "jotain häikkää". Minun pitäisi nyt itse mennä pankkitililleni tarkistamaan, onko tililtäni veloitettu ja mitä, ja sitten ottaa heihin uudelleen yhteyttä.

Eivät sitten edes viitsineet ilmoittaa moisesta häikästä, olisin hyvin voinut itsekin hakea tuon masiinan.

No, onhan näitä onneksi muitakin liikkeitä. Ei liene tämä nettiputiikki kovin pitkäikäinen.

Vastaa Viestiin