Kalakaveri

Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Lumiapina
Viestit: 64
Liittynyt: 21:42:42 05.03.2012

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Lumiapina »

hei,
löytyisikö tilaa veneestä huomenna? Eli sattuisiko kukaan olemaan menossa huomenna keskiviikkona kalaan, ja kaipaisi seuraa / veneen kulujen jakajaa? Itse olen Helsingistä mutta alueeksi sopisi mikä tahansa suunnilleen välillä Tammisaari -- Loviisa. Välineinä perhot ja/tai vieheet
Jos kiinnostaa, niin laita vaikka yv:tä
t Martti
Recoza
Viestit: 72
Liittynyt: 10:37:52 19.11.2009

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Recoza »

Sunnuntaina tarkoitus lähteä Paraisten keskustasta 4 metrisellä yamarinilla haukikalaan koko päiväksi, lähivesiä ja tarvittaessa vähän kauemmaskin, luultavasti peimarin/airiston suuntaan. Nyt siis optio tulla keulamieheksi mukaan jos kiinnostaa. Reissu varmistuu huomenna mutta jos joku on halukas niin viestiä tulemaan! Aamusta lähtö ja takaisin sitten oman maun mukaan, kalastusta niin kauan kuin mieli tekee... Itse kalastelen lusikoilla ja suspeilla.
Avatar
pasjoh
Viestit: 749
Liittynyt: 18:12:20 28.01.2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja pasjoh »

Löytyskö Muuramen lähettyviltä ketään kuka haluisi ottaa kaverin eli minut veneeseen. Vetoautokin löytyy tarvittaessa!
tahvo83
Viestit: 29
Liittynyt: 14:04:45 14.04.2011

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja tahvo83 »

Moro. Löytyskö keneltäkään paatista tilaa merilohen uisteluun? Sisävesillä on jalokaloja tullut vedettyä ja kova polte olisi päästä myös merelle. Itse asun pirkanmaalla joten porin seutuville lyhin matka. Ikää 30 ja kuluihin ja eväisiin osallistun tietysti. Myös jigi/vetoreissut pirkanmaalta ja keskisuomesta kiinnostaa ja muutamat järvet on todella hyvin hallussa. Pistäkää vaikka yv jos mahtuu mukaan. Koukullinen auto löytyy
Suspit
Viestit: 3
Liittynyt: 18:41:15 30.05.2014

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Suspit »

Kellään kiinnostusta lähtä seuraksi ja kulujen jakajaksi Tammisaaren haukikalaan? Hummeldaliin ajattelin mennä, mutta myös muut veneitä vuokraavat paikat ovat minulle OK. Tarkoituksena siis vuokrata vene ja kalastaa ensi sunnuntaina (1.6.) Asun Leppävaarassa ja auto löytyy, joten tarvittaessa myös kyyti järjestyy!
Tietenkin, jos olet omalla veneelläsi menossa kalaan VKL niin erittäin mielelläni lähden keulamieheksi.
YV:llä tavoittaa!
haukihaukka
Viestit: 1
Liittynyt: 14:32:26 04.08.2014

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja haukihaukka »

Etsitään kalakaveria akselilta Uusikaupunki --- Luvia. Asun Raumalla ja minulla on käytössä vene. Seuraavat kalastuksen alalajit kiinnostavat nyt ainakin aluksi: Heittokalastus, vetouistelu, perhokalastus, verkotus ja tuulastus. ota yhteyttä, veneessä on tilaa!
hvirtalla
Viestit: 1
Liittynyt: 12:15:30 07.08.2014

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja hvirtalla »

Hep, löytyiskö Tampereelta seuraa mato-ongelle johonkin? Mielellään Hervannan alueen vesistöihin, kun en autoa omista..
Avatar
weeman
Mulla on Kekkosen kalavaaka
Viestit: 596
Liittynyt: 15:24:12 18.09.2012

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja weeman »

Löytyskö Muuramen lähettyviltä ketään kuka haluisi ottaa kaverin eli minut veneeseen. Vetoautokin löytyy tarvittaessa!

ite olen muuramesta ja on vene trailerilla. voisi joku kerta tässä katsoa kunhan pääsen lomareissulta ja kotiasiolta kerkiän. pistätkö vaikka yvnä niin voitas nähä jossakin ja jutella.
jeedus
Viestit: 91
Liittynyt: 21:39:12 20.02.2012
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja jeedus »

Kiinnostaako jotakuta/kuita osallistua lauantaina Honkkarin skaboihin Lohjanjärvellä. Veneessä olisi tilaa (maksimi 2). Itsellä ei ennakko kokemusta järvestä mutta luotto kova. Myös jos jollain tilaa veneessä joka miettii osallistumista voisin hypätä miehistöön. Pistäkää yv jos kiinnostusta mielellään nopsaa niin ehtii viilata suunnitelman.
[[[tuke]]]
Viestit: 281
Liittynyt: 19:42:57 24.10.2009
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja [[[tuke]]] »

Kalakaveria hauestukseen vaasan seudulta! Aloitin nyt toista vuotta opiskelut vaasan yliopistossa ja ensimmäinen vuosi meni kelluntarenkaan kanssa haukia jahdaten, mutta paikat rajoittuvat niin paljon, että olisi kiva veneen kyytiin päästä. Heitän lähinnä shadeja, heittoperhoja, jerkkiä ja spinnerbaitia. Renkaalla viskoin perhoa. Jos jollain nyt kolahti ja haluaa jakaa bensakuluja niin otahan yhteyttä vaikka yv:llä.
-tuukka
team hellhauki
Ronny
Viestit: 2
Liittynyt: 21:05:40 02.10.2014
Paikkakunta: espoo

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Ronny »

Kalakaveria etsiskelen pääkaupunkiseudulta, itse asun espoossa ja ikää on 19v.Lähinnä kiinnostaisi meritaimenen ranta/vene kalastus perholla, koska hommasin tossa viime vuonna välineet ja olisi kova kuume päästä kokeilemaan.Itsellä on auto sekä kortti.Ottakaa yhteyttä!. Itse olen kerran mertsari kalassa kerran käynyt eli aloittelija olen vielä.
Yksi päivä kalassa on parempi kuin 100 päivää töissä.
Ronny
Viestit: 2
Liittynyt: 21:05:40 02.10.2014
Paikkakunta: espoo

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Ronny »

Lisäystä. Perhovehkeinä on tällä hetkellä #7 Vehkeet että kyllä minä voin myös hauki kalaan lähteä jos jollain on mielenkiintoa lähteä näyttämään paikkoja.Lisäksi normaali joki kalastus on myös lähellä sydäntä mm.kokemusta vantaankoski ja myllykoski (vantaanjoki).
Yksi päivä kalassa on parempi kuin 100 päivää töissä.
Avatar
jamael
Viestit: 261
Liittynyt: 12:11:52 12.10.2012
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja jamael »

hvirtalla kirjoitti:Hep, löytyiskö Tampereelta seuraa mato-ongelle johonkin? Mielellään Hervannan alueen vesistöihin, kun en autoa omista..
Kesällä voisinkin lähteä seuraksi tai talvella hervantaan pilkille? Itsekkään en omista autoa.
Tippuri
Viestit: 943
Liittynyt: 12:23:48 15.09.2008
Paikkakunta: hyvinkää
Viesti:

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Tippuri »

1.11 tarttis päästä anoppia karkuun jos veneen keulassa on tilaa niin ilmottele luonnollisesti osallistun kuluihin.
Kuhilas
Viestit: 81
Liittynyt: 21:11:48 16.12.2012
Paikkakunta: Pori

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Kuhilas »

Löytyisiköhän täältä ketään Reposaaren vesillä kalastelevaa kalakaveria?
Itsellä olisi muutto edessä ja uudet kalavedet ovat täysin vieraita.
diabolo
Rellun piinaaja
Viestit: 862
Liittynyt: 23:11:47 16.07.2007
Paikkakunta: Espoo

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja diabolo »

diabolo kirjoitti:
diabolo kirjoitti:
diabolo kirjoitti:Hei jos jollain olis arkena viikolla tilaa keulassa PK-seudulla tai sen lähistöllä, niin olisin kiinnostunut lähtemään kalaan. Haukea tai taimenta mielellään heittämällä jos pääsis yrittää. Bensakuluihin osallistun ja oma auto löytyy kyllä.
Olisko viikolla keulapaikkaa vapaana?
Noniin duunit taas vaihteeks loppu ja kelit selkeesti sallii viel kalastuksen. Eli jos jollain tarvetta keulapainolle yllä mainituin ehdoin niin laita vaikka yv:tä. Kiitos. 8-)
"Homma toimii kuin junan hissi"
VmS
Viestit: 8
Liittynyt: 21:02:32 01.11.2014
Paikkakunta: Nummela

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja VmS »

Löytyiskö pilkki opastusta tai seuraa vihdin suunnalta?
Itse ensimmäistä kertaa kyseistä lajia harrastan niin vähän hakusessa hommat.
Enärannassa asustelen ja pääsen hyvin liikkumaan vihdin järville.
Pistä vaikka YV:tä jos kiinnostusta on.

T:Ville
pilkkimiäs
Viestit: 1
Liittynyt: 14:55:14 01.01.2015

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja pilkkimiäs »

Kalakaveri hakusessa Ylöjärven läheisyydestä. Ikää 35v ja kalastan pääsääntöisesti viikonloppuisin. Pilkkiminen on ykkösjuttu, muukin kalastus käy. Vastaus yv:nä
casp44
Viestit: 45
Liittynyt: 17:04:39 06.12.2010

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja casp44 »

Aamulla menossa pilkkimaan kuha porvoon.Turenki-porvoo jos joku halua mukaan niin löytyy paikka autosta.
Avatar
Jupeko
Viestit: 107
Liittynyt: 08:15:11 19.12.2005
Paikkakunta: Orivesi

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Jupeko »

Kalakaveri olis jees Oriveden suunnalta tulevan kesän vetouistelurientoihin ja jigittelyyn tms.
Vene on trailerilla.
Jos innostaa niin kirjoittele!
- Juha
Juku80
Viestit: 3
Liittynyt: 20:17:02 15.08.2014

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Juku80 »

Pirkanmaalta olisi kalakaveri hakusessa.
Itse kalastelen lähinnä jigillä ja vetouistellen kuhaa pyhäjärvellä, sekä ympäristön järvissä mielenkiinnon mukaan. Merelläkin tulee keväisin ja syksyisin käytyä.
Vene ja traileri löytyy Nokialta.
Niin ja ikää on 35v.
AntPojk
Viestit: 40
Liittynyt: 11:45:12 07.11.2011

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja AntPojk »

Tampereelta ilmottaudun kalakaveriksi veneellisille, miksei muillekkin. Pääasiassa mielenkiinto jigittelyssä ja hauen kalastuksesta. :) Nakkaa yv jos tarvitsen keulapainoa.
Avatar
Jakob
Tunturikemisti
Viestit: 262
Liittynyt: 10:04:50 19.06.2005
Paikkakunta: Suur-Lohjan syrjäkylä

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja Jakob »

Satunnaista seuraa merelle? Tarjolla keulapaikka huonohuumorisen kuskin veneestä. Yleensä vene tullut laskettua Inkoosta, mutta saahan tuon veneen muualtakin tiputettua. Pääasiallisesti on tullut haukea yritettyä, mutta olen hyvin kokeilunhaluinen kaikkien aktiivikalastusmuotojen suhteen. Kalareissut yleensä viikonloppuisin, mutta satunnaisesti myös viikolla. Jos ajoreitit sattuvat yksiin, voin poimia myös matkan varrelta kyytiin. Mikäli kiinnostus heräsi, niin laita viestiä ja katsotaan jos jossain vaiheessa aikataulut natsaisivat yhteen. Tämä ilmoitus on voimassa 30.11.2016 asti.
Älä syö keltaista lunta
ebe
Viestit: 13
Liittynyt: 22:31:21 10.06.2014

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja ebe »

Kotkan suunnalta kalakaveria vailla veneetön 30 jigailusta kiinnostunut kaveri, myös perhovehkeillä hauen jahtaaminen käy, rengas löytyy. Miten nyt perheelliselle 3vuoro työstä kärsivälle aina sitten osuu :D
papabear
Viestit: 8
Liittynyt: 18:07:45 10.08.2012

Re: Kalakaveri

Viesti Kirjoittaja papabear »

Merelle satunnaisesti kalakaveria vailla vetouisteluun tai jigaukseen. Oma vene laiturissa Loviisassa, mutta voin lähteä myös kyytiin välillä Helsinki - Kotka.

Esim. Huomenna 17.5 tarkoitus lähteä.
Vastaa Viestiin