Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!*päivitetty*

Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
:!: Myyjän Opas + Ostajan Opas :!:
pikeBoy
Viestit: 893
Liittynyt: 20:02:24 03.05.2010

Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!*päivitetty*

Viesti Kirjoittaja pikeBoy »

Nyt olisi tarjolla hiukan normikamasta poikkeavaa härveliä meikäläisen pajalta: HaukiHenkari Jumbo :bigboss:

Spinneri on alusta loppuun käsin valmistettu ja tehty kestämään hauen hammasta mahdollisimman hyvin. Runkolanka on 1,5mm rst-jousiterästä, runko on lakattu epoksilla ja helman sidos vahvistettu epoksikerroksella. Helmamateriaalina kaikissa tinseli. Painoa Jumbolla on kaiken kaikkiaan n. 85 grammaa, kokonaispituus on jigin kanssa reilusti yli 30cm.

Hintaa vieheellä on 19,90e kappaleelta, hinta sisältää trailerikoukun ja jigin. Värejä löytyy seuraavanlaisesti:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Joudun tänään palailemaan takaisin yksikköön tuossa illalla, mutta ennen kello kuutta tehdyt ostot ehdin pakkailemaan ja postittamaan jo tänään. Seuraava postituskerta meneekin parin viikon päähän, koska ens viikonloppu on gines :( Tilaukset tähän tai yv:llä!
Viimeksi muokannut pikeBoy, 10:40:14 05.10.2014. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Lurkken
Viestit: 68
Liittynyt: 01:09:06 12.06.2006

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja Lurkken »

Mites postikulujen kanssa? Paljonko kustantaa jos ei sisälly hintaan?
eskomoto
Viestit: 259
Liittynyt: 20:11:55 04.06.2012
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja eskomoto »

Numero 8 kiitos
pikeBoy
Viestit: 893
Liittynyt: 20:02:24 03.05.2010

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja pikeBoy »

Lurkken kirjoitti:Mites postikulujen kanssa? Paljonko kustantaa jos ei sisälly hintaan?
Aivan tosiaan. Ostaja kustantaa postikulut postin hinnaston mukaan :wink: Yksi tai kaksi kappaletta tulee 1,80e postikuluilla, kolme tai neljä kustantaa puolestaan 3,60e.

Pistäkää mulle osoitteenne yv:llä, niin saadaan määräpäätä paketille!
[[[tuke]]]
Viestit: 281
Liittynyt: 19:42:57 24.10.2009
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja [[[tuke]]] »

Tulihan näitä viimein myyntiin asti olen daivaassa Numerot 1. (klovni) ja 7. särki kiitos!
team hellhauki
Lurkken
Viestit: 68
Liittynyt: 01:09:06 12.06.2006

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja Lurkken »

Otetaan 2 ja 6 testiin
Haukihörhö
Viestit: 5
Liittynyt: 19:13:58 21.11.2013

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja Haukihörhö »

Tornihuhut kertovat että asut Turun liepeillä? Mulla oli Siikiltä (motonetin myyjä) testissä yks minkä olit tehnyt ja vakuutti kyllä. Voisin tulla suoraan ostamaan sulta seuraavaks ku oot lomilla jos se vaan sopii?
pikeBoy
Viestit: 893
Liittynyt: 20:02:24 03.05.2010

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja pikeBoy »

[[[tuke]]] kirjoitti:Tulihan näitä viimein myyntiin asti olen daivaassa Numerot 1. (klovni) ja 7. särki kiitos!
Hitaasti mutta varmasti :D YV:tä lähtee teikäläiselle, edellä mainitut kappaleet siis myyty.
Lurkken kirjoitti:Otetaan 2 ja 6 testiin
Moi! Valitettavasti toi numero 2 meni jo aikaisemmin, mutta mä väsään sulle tismalleen samanlaisen yksilön, kunhan täältä harmaista kotiudun. Numero 6 löytyy kyllä suoraan :wink:
Haukihörhö kirjoitti:Tornihuhut kertovat että asut Turun liepeillä? Mulla oli Siikiltä (motonetin myyjä) testissä yks minkä olit tehnyt ja vakuutti kyllä. Voisin tulla suoraan ostamaan sulta seuraavaks ku oot lomilla jos se vaan sopii?
Tornarit pitävät paikkansa :wink: Ens viikon viikonlopun olen lomilla, palaillaanko silloin asiaan? Laitatko vaikka yv:nä puhelinnumeroa tulemaan niin soitellaan!
Asunmaa
Panda, suutarin lapsi
Viestit: 1049
Liittynyt: 08:16:36 24.04.2005
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja Asunmaa »

Nro. 5, Kiitos
pikeBoy
Viestit: 893
Liittynyt: 20:02:24 03.05.2010

Re: Isoja spinnerbaitteja syyskalalle!

Viesti Kirjoittaja pikeBoy »

Näitä olisi vielä tarjolla jonkun verran :wink: Värejä löytyy melkein kymmentä erilaista, kuvissa näkyy vain osa. Lisäilen huomenna kuvat lopuista, tulossa on puna-musta-keltaista, viher-kultaa, sini-kultaa jne..

Huomisen mittaan ennen iltaa tehdyt tilaukset ehdin postittamaan jo tänä viikonloppuna, huomenna illalla paluu taas kassulle.
Vastaa Viestiin