Kustavin taimentapahtuma 2012

Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kovin on hiljaista. Mut juu täs on varasuunnitelma reissulle laadittu mikäli porukka jää alle kymmeneen henkeen (jos yleensä ketään muu ku meikäläinen ja Sakkeus on kiinnostunut). Majotus Iniön pohjoispuolella saaressa ja hinta huomattavasti halvempi verrattuna nykyiseen. Pidetään tän kuun loppuun viel Vuosnainen majotuspaikkana ja katotaan tilannetta.
Avatar
Aavikkosammakko
PaMu "the Hand" Henry
Viestit: 3524
Liittynyt: 18:10:19 13.12.2005
Paikkakunta: Mansesteri
Viesti:

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja Aavikkosammakko »

Eiköhän tuokin passaa :)
** Näsijärven Lohikalayhdistys **
http://www.nasijarvi.fi/
Laiska
Kapteeni Koukku, nuorempi yrittäjä
Viestit: 1835
Liittynyt: 20:47:15 02.06.2006
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja Laiska »

Olen luultavasti paikalla kyseisenä ajankohtana, yövyn näillä näkymin omassa tuvassa emännän kainalossa jos hän mökille mukaan lähtee.

Mulla on luultavasti ainakin yksi paikka veneessa vapaana. Jos kaveri ei lähde mukaan niin sitten on kaksikin. Todennäköisesti kuitenkin lähtee eli yksi mahtuu lisäksi.

Eli ihan samalla setillä oltaisiin liikenteessä niin kuin aikaisemminkin.
"Asioilla on tapana järjestyä"
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja Jani »

Vaikka tossa ylempänä mainitsin et pidetän tän kuun loppuun asti viel ne huoneet varauksessa ni päätin et annetaan varaus mennä. Tuskinpa tilanne täs viikossa enää miksikään muutu ja mikäli huoneille olisin vuokralaisia ni eipähän jää sit sen takia tyhjiks et pidetään ne turhaan varattuna.

Nyt olis sit se toinen majoitus- ja reissuvaihtoehto jäljellä. Samat kalavedet. Ainoastaan majotus siirtyy Iniön puolelle. Jos jollakin on viel kiinnostusta ni paiskatkaa vaik yv:tä mulle tai Sakkeukselle ni kerrotaan lisää. Sakkeuksella parempi tieto majapaikasta ku viettäny siel useammankin yön. Käsittääkseni nukkumapaikkoja löytyy hyvin seittämälle ja viel 10 menee jos oikein tunkee mut sit on jo ahdasta ja sit tarvis jo 4 venettä.
flyboy
Viestit: 1
Liittynyt: 17:03:38 09.10.2012
Paikkakunta: Hki/Kustavi

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja flyboy »

Vieläkö porukkaa on lähdössä Kustaviin kalaan lokakuun lopussa?

Meillä on Vuosnaisten lähellä mökki ja olisi kiva tavata muitakin taimentouhuista innostuneita! :lol:

Jos tapahtumaan on tulossa väkeä, niin mun veneeseen mahtuu pari kaveria mukaan!
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja Jani »

flyboy kirjoitti:Vieläkö porukkaa on lähdössä Kustaviin kalaan lokakuun lopussa?

Meillä on Vuosnaisten lähellä mökki ja olisi kiva tavata muitakin taimentouhuista innostuneita! :lol:

Jos tapahtumaan on tulossa väkeä, niin mun veneeseen mahtuu pari kaveria mukaan!
Kyl reissu toteutuu vaikkakin alkuperäistä reilusti pienemmällä porukalla. Majapaikkaan tulossa näil näkymin 5-7 henkeä ja Laiskan venekunta osallistuu muuten vaan tapahtumaan.
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

Jani kirjoitti:
flyboy kirjoitti:Vieläkö porukkaa on lähdössä Kustaviin kalaan lokakuun lopussa?

Meillä on Vuosnaisten lähellä mökki ja olisi kiva tavata muitakin taimentouhuista innostuneita! :lol:

Jos tapahtumaan on tulossa väkeä, niin mun veneeseen mahtuu pari kaveria mukaan!
Kyl reissu toteutuu vaikkakin alkuperäistä reilusti pienemmällä porukalla. Majapaikkaan tulossa näil näkymin 5-7 henkeä ja Laiskan venekunta osallistuu muuten vaan tapahtumaan.
Olikos niitä lähtiöitä ja veneen omistajia. Oma vene telakalla ja siten yksi vene poissa vahvuudesta. Eli kuka on nyt sitten lähdössä ja tulossa? Laitelkoot viestiä tulemaan niin katsellaan kuka menee mihinkin veneeseen.
Laiska
Kapteeni Koukku, nuorempi yrittäjä
Viestit: 1835
Liittynyt: 20:47:15 02.06.2006
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja Laiska »

Minä olen tulossa ja veneeseen mahtuu vielä yksi järkevästi lisäksi. catch_a_fish kyselikin paikkaa jo joten alustava varaus hänelle.
"Asioilla on tapana järjestyä"
Avatar
Aavikkosammakko
PaMu "the Hand" Henry
Viestit: 3524
Liittynyt: 18:10:19 13.12.2005
Paikkakunta: Mansesteri
Viesti:

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja Aavikkosammakko »

Valitettavasti kuitenkin joutuu passaamaan... :(

Muita hommiakin piisaa, sekä sen verran erinäisiä matkoja alla viime viikkoina, ja myös tulossa vielä loppuvuodelle, että välillä voisi olla kotonakin. Etenkin kun tuo koiranpentu pyörii jaloissa - muijasta nyt niin väliksi :mrgreen:

Kireitä äijille!
** Näsijärven Lohikalayhdistys **
http://www.nasijarvi.fi/
arousi
Viestit: 410
Liittynyt: 21:00:19 06.06.2012

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja arousi »

Onko lounaisella elämää 2013? Olen tulossa Kustaviin 24.-27-10. haukireissulle

Uskoisin saavani KH:n käännytettyä mertsarihommiinkin päiväksi, pariksi.
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Re: Kustavin taimentapahtuma 2012

Viesti Kirjoittaja Jani »

Näil näkymin mökillä kyl mut ei täs ole suurempia suunnitelmia ollut.

Viime vuonna oltiin 6 hengen porukalla parilla veneellä liikenteessä ja pientä juttua on ollut josko tänä vuonna uusittais mut päivämäärästä ei vielä ole ollut sen ihmeempää juttua ku ei oikein tiedä miten aikataulut sopii.
Vastaa Viestiin