GoExpo 2016

Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Viestit: 4437
Liittynyt: 09:19:43 16.11.2005
Paikkakunta: Sammatti, Lammin talo

GoExpo 2016

Viesti Kirjoittaja Fuso »

Laitetaanpas tämäkin tapahtuma esille. Joskus KMC on ollut täällä vahvasti edustettuna, eikä siitä edes montaa vuotta ole. Muitakin "kovia" on jäänyt pois.


http://www.messukeskus.com/Sites4/Goexp ... fault.aspx
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Re: GoExpo 2016

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Mitenkään messuja dissaamatta GoExpo on mun mielestä kalastajaa ajatellen turhan päällekkäinen venemessujen kanssa. Joitain osa-alueita sinänsä puuttuu, esim. vene-elektroniikka saisi olla GoExpossakin. Ja kaksilla messuilla ei taas kuukauden sisään oikein ehdi/jaksa käydä.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: GoExpo 2016

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Venemessuilla oli vaan veneitä. Ei veneetöntä veneet kiinnosta. Siis tämmöstä kummää. Venemessut on veneistä välittämättömälle ihan yhtätyhjänkanssapaskatmessut. GoExpossa sentäs on kalastus isommassa osassa. Jopa perhokalastus. Ja sukkahousut. Enemmän GoExpo kiinnostaa mua, minä minä minä minä, joten sinne siis, huane 105. Mää jaksan, koska messuolutta pitää jaksaa juara. Eiköhän noi Louranssit summuut Reimariinit sulle kätsävisu jonku vekottimen tua sinne näytille. Ja sitäpaitti, mää oon siällä. :tissit esiin:

Onks muita tulossa?
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Viestit: 4437
Liittynyt: 09:19:43 16.11.2005
Paikkakunta: Sammatti, Lammin talo

Re: GoExpo 2016

Viesti Kirjoittaja Fuso »

Joitakin kovia on todellakin jäänyt pois, mutta mää oon edelleen tulossa. :bigboss:
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Re: GoExpo 2016

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

royal trude kirjoitti:Venemessuilla oli vaan veneitä. Ei veneetöntä veneet kiinnosta. Siis tämmöstä kummää. Venemessut on veneistä välittämättömälle ihan yhtätyhjänkanssapaskatmessut. GoExpossa sentäs on kalastus isommassa osassa. Jopa perhokalastus. Ja sukkahousut. Enemmän GoExpo kiinnostaa mua, minä minä minä minä, joten sinne siis, huane 105. Mää jaksan, koska messuolutta pitää jaksaa juara. Eiköhän noi Louranssit summuut Reimariinit sulle kätsävisu jonku vekottimen tua sinne näytille. Ja sitäpaitti, mää oon siällä. :tissit esiin:

Onks muita tulossa?
Jaa pitäisikös uhrautua?
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Avatar
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Viestit: 4437
Liittynyt: 09:19:43 16.11.2005
Paikkakunta: Sammatti, Lammin talo

Re: GoExpo 2016

Viesti Kirjoittaja Fuso »

Ennakkoilmoittelusta/mainonnasta päätellen ei näiltä tämän vuoden Expoilta voi paljoa odottaa, ainakaan kalastuksen osalta.
Kyllä hiukan ihmetytti, kun esim Ruoto oli Venemessuilla isolla osastolla maukana merkkisukkahousuineen, nopeine Sageineen ym, ja jopa mainosti mukanaoloaan naapurisaitilla.
Näistä kalastusmessuista täytyy ihan "vasiten" kaivaa aineistoa mukanaolijoista ym.

Taitaa mutten tulla ensimmäiset Expot, joihin täytyy oikein lippu lunastaa, mutta se nyt on ihan toisarvoinen juttu. Toivottavasti pessimismini osoittautuu aiheettomaksi.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Avatar
Aavikkosammakko
PaMu "the Hand" Henry
Viestit: 3524
Liittynyt: 18:10:19 13.12.2005
Paikkakunta: Mansesteri
Viesti:

Re: GoExpo 2016

Viesti Kirjoittaja Aavikkosammakko »

Oli kyllä varsin heikot messut, etenkin retkeilyn osalta. Kalapuoli oli jopa yllättävän hyvin esillä venemessuilla, joten sen takia ei nyt ihan niin laajasti GoExpossa? Taitaa olla turhan lyhyt väli venemessuilla ja GoExpolla...

Retkeily-puoli oli lähes olematon! autsz Melkein ottaa aivoon, että se Outdoor oli edes mainittu. Muutama hikinen ständi retkeilyhommasta, mutta isot kaupat ja valmistajat puuttui aivan täysin. Ilmeisesti Erämessuille satsaavat, kun niitä ei Riihimäellä viime vuonna ollutkaan.

Sentään muutamia tuttuja tuli nähtyä, siinä mielessä mukava reissu. Mutta ei näillä näytöillä tartte ens vuonna välttämättä mennä...
** Näsijärven Lohikalayhdistys **
http://www.nasijarvi.fi/
Vastaa Viestiin