Jerkkikassi?

Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Nyt, ku se tossa vieressä on, niin mittasin. P54*L37*K30cm on sisämitat. Ihan normi muuttolaatikko. Piilhelveten sanomista huomasin tänään, että samanlaisia saa muutamalla eurolla sieltäkin, kansineen. Läpiväkyvä, olis aika hifiä :lol:
Tosson nyt n.65 busaa, 7 mantaa, muutama Toku ja Hilu ja muutama sekailainen. Vielä jäi tilaa, uistinrasioita tyhjeni 5kpl. Suspit jätin omaansa, ettei polta lakkoja...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Deep
kirjuri
Viestit: 3313
Liittynyt: 11:40:21 13.01.2006
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Deep »

kiits. Jos ne biltemat on siitä ohuesta muovista, niin ne menee nopeasti rikki/ halki.. joskus sellainen tuossa tarkoituksessa ollut.
Kolle
karate kid
Viestit: 534
Liittynyt: 08:59:06 24.09.2006
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kolle »

Täällä on kans just saman kokoluokan laatikko työn alla kuin Samthemanillakin. Pitäis hakea tuota matskua noihin välilevyihin jostain alan liikkeistä. Kyljessä on kiinni pari putkenpätkää joissa pysyy pihdit ja kidanavaajat mukana. Jotain taskun tapaista olis kans suunnitteilla. Laatikon hain eräästä halpakaupasta ja hintaa oli jotain alle 10€... Eikä varmasti halkea.
juksu2
Viestit: 490
Liittynyt: 20:43:21 16.03.2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja juksu2 »

hyvät välilevyt saa kennolevystä eli samasta muovilevystä jota käytetään esim.kasvihuoneiden tekoon,rautakaupoista pitäisi löytyä ja etolasta ainakin.
Avatar
sursill
Pirkan pilaaja
Viestit: 1990
Liittynyt: 15:24:19 23.03.2006
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja sursill »

Tyrän laatikossa on noi levyt 4mm PE muovia ETRAsta.
Keljua taivuttaa, mutta sitkeää.(vesi putket samaa tavaraa)
juksu2
Viestit: 490
Liittynyt: 20:43:21 16.03.2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja juksu2 »

PE(polyeteeni)kestää myös pakkasta,autojen sisälokarit ym.tehdään tuosta.turussa päin asuvat löytävät tuota muoviurasta josta sitä saa muutamalla eurolla erikokoisia jätepaloja.
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

Hae laatikko Deeppi multa kun kerkiit. ei ongelma jos toi pulaaminen suakin kiinnostaa :lol: :lol: pari on olkkaris kansineen paskoineen.
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Aika kivastihan se lämpöpuhallinta totteli ja taipui, mutta kylmätaivutus tuskin onnistuisi.
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Nyt se olis valmis, jippii!!! Tyrän kautta saatu kantohihna, tarroilla parit askit kanteen ja varustepussukka viimeistelevät kokonaisuuden. Jäitä poltellessa...
Kuva

Kuva
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
gdlp
Viestit: 515
Liittynyt: 21:51:06 23.08.2007
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja gdlp »

Oliko noille kantohihnoille jotkin ulokkeet tuossa boksissa, mihin ne sai kiinni vai onko ne ihan tuossa itse seinämässä? Millä ne on kiinni? Mistä löytyi liimallista tarranauhaa?
"Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä!"
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Alemmassa kuvassa näkyy, oli ihan passelit ulokkeet. Hihnojen päissä on lenkki, joka on kiinni pultilla muovissa. Sekavaa, toivottavasti jotain tajusit?
Piiltemasta saa tarranauhaa, 4,90€/5metriä
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
gdlp
Viestit: 515
Liittynyt: 21:51:06 23.08.2007
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja gdlp »

Tattista, tajusin juu. Täytyypä hakea tuota nauhaa talteen, hyvä idea tuo rasioiden kiinnitys. Noin jerkkilaatikon päällä kuljetan omatkin irtorasiat niin ne on aina jossain missä ei pitäisi...
"Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä!"
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Tyrän idea, siltä suoraan kopioitu. Mustekala tohon vielä tulee, että pysyy kansi kiinni.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
Haukikoira
Lohikissa
Viestit: 1477
Liittynyt: 17:12:39 04.05.2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haukikoira »

Tuossa toi meikäläisen viritys. Tosin viime keväältä pikkaisen muuttunut siten, että toi kuminauha joka kulkee levyjen läpi on pois ja se taas helpottaa toisessa laatikossa olevien uistinlevyjen heittämistä pakkiin tilanteen mukaan.

Kanteen on kiinnitetty lähes kannen kokoinen nylonlevy perkausta varten ja sisäpuolelle retkipatjaa suspereiden ym repputäkyjen roikotukseen.

Jos tuollaiseen laittaa olkanauhan (otin itse urheilukassista ja porasin reijät kaulukseen pikaklipseille), niin kannattaa sijoittaa kiinnitys keskustasta hiukan reunaan, niin kulkee kivemmin kainalossa ns vaakasuorassa.

Reilut 100 jerkkiä kulkee kivasti, riippuu vähän niiden koosta. Kuvassa on kaiketi 9 levyä ollut mukana, mutta se vaihtelee. Harmittavasti tässäkin systeemissä alkaa olla joissain koloissa kaksikin täkyä, varsinkin eturivissä... Mutta selaaminen on yhtä helppoa kuin musaosastolla cd-levyjen plärääminen.
Liitteet
pakki+.JPG
pakki+.JPG (60.24 KiB) Katsottu 4070 kertaa
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Operaattorimainosta mukaillen: "Mistä noita lootia oikein tulee" :lol:
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
Pete1977
Suurin Pudottaja
Viestit: 347
Liittynyt: 18:37:49 25.11.2007
Paikkakunta: Hååkkanila

Viesti Kirjoittaja Pete1977 »

Tyrä kirjoitti:Operaattorimainosta mukaillen: "Mistä noita lootia oikein tulee" :lol:
Onneksi mä olen "erilainen nuori" ja toteutin omani lihalaatikkoon... Mulla muuten sama systeemi kuin HK:lla, paitsi mulla on 3 kiinteää väliseinää toisessa päädyssä suspeja yms varten. Ja varustekassina kyljessä on 3-putkinen vapateline.

Ja sokerina pohjalla on yhä edelleen vaiheessa oleva kansirakennelma, vaikka itse laatikko on ollut käytössä vuoden päivät... :oops:
...Raimo hauesta hanurin laittoi, minä vehkeen lampaille vein.

-Onni Varis
Avatar
Haukikoira
Lohikissa
Viestit: 1477
Liittynyt: 17:12:39 04.05.2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haukikoira »

Etolassa myydään kaikenmoisia lootia, myös noita vihreitä:) Pikkasen pienempi taitaa riittää mulle kun teen kuha- ym vaapuille lootan samalla systeemillä. Loppuupahan tippaleivät siinäkin hommassa!
Avatar
Keittomies
Viestit: 229
Liittynyt: 13:41:25 29.06.2006
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keittomies »

Wobblerista ainakin löytyy ProLogicin Monster Bagejä camo värissä, tänään ostin tuollaisen. Hyvältä vaikuttaa ja hinta mukava 50€.
Avatar
Jipe
Viestit: 61
Liittynyt: 21:36:56 08.04.2007
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jipe »

Mäkin kävin tänään hakemassa wobblerista tollasen monster bagin.. Ensivaikutelman perusteella hyvä kassi, tosin painoa tolle tulee täyteen ladattuna melkosesti :lol:
Tää on ammattikalastusta pojjaat heii!!
Sepalus
Viestit: 385
Liittynyt: 18:20:00 10.04.2006
Paikkakunta: 01120

Viesti Kirjoittaja Sepalus »

Monsterin testausta..

Kuva
Kyllä Ahti muistaa!
Avatar
sursill
Pirkan pilaaja
Viestit: 1990
Liittynyt: 15:24:19 23.03.2006
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja sursill »

Nyt valmistu oma pakki, mallia Spande/Tyrä/Samtheman lievästi tuunattuna.
Kaveri tokaisi tuon nähdessään, että tuosta puuttuu perämoottori ja GPS. :roll: :lol:

Tässä kuvia värkistä.

Kuva

Kannella 2 irto laatikkoa velcro tarralla kiinni.
Sivulla irroitettava fileeraus alusta ja nostokoukku.
Päädyissä 2 x 5 tuubin varuste kotelot.

Kuva

Sivulla kotelo lisä tarvikkeille ja perukkeille.

Kuva

Pakki 3:lla väliseinällä ja sivu laatikko auki jonka yläreunassa
näkyy peruke kotelo.

Tuleva kausi näyttää tarviiko tuota vielä hieroa vai mennäänkö näillä eväillä eteenpäin.
Avatar
pekkakoo
Ihmettelevä kuolevainen
Viestit: 448
Liittynyt: 16:52:38 03.03.2009
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja pekkakoo »

Helvetin hieno! Painoa sisältöineen pienen alumiiniveneen verran...?
Sehän ei tosin haittaa, kun voimaa löytyy.

Missä on muuten kuvatekstin lupaama kuva värkistä, tuohan on laukku? :lol:
Avatar
sursill
Pirkan pilaaja
Viestit: 1990
Liittynyt: 15:24:19 23.03.2006
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja sursill »

Se on tämä lievä Suomenruotsalaisuus joka haittaa artikulointia, värkki on
väännös sanasta verktyg. :wink: :lol:
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Onks noi puureunat lootapuolella ihan tavan niiteillä kiinni? Ruostuu pirun äkkiä, kokemus puhuu :roll:
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
sursill
Pirkan pilaaja
Viestit: 1990
Liittynyt: 15:24:19 23.03.2006
Paikkakunta: Loviisa

Viesti Kirjoittaja sursill »

Tuon sivulaatikon puut pysyy paikallaan pirun isoilla ruuveilla, 5 kpl/puu ja päädyissä näkyvät rimat vähän pienemmillä ruuveilla.
Laatikon pressun jouduin laittamaan sinkilä pistoolin niiteillä, kun parempaa ei ollut tarjolla.
Vastaa Viestiin