Linkkejä kalastusaiheisiin lehtijuttuihin

Alueen säännöt
Tänne kaikenlainen lehdistöä, tv:tä, radiota tai muita medioita koskeva keskustelu, sekä keskustelut niissä olleista jutuista, testeistä ym. Huom ei mainoksia tänne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Linkkejä kalastusaiheisiin lehtijuttuihin

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Olikos meillä jo tämänkaltainen ketju? Jos ei ollut niin nyt on. Tähän voi verkkolehtilinkkejä laittaa, oma avaukseni on Turun Sanomien uutisointi jerkkikalastuksesta 21.05.2007. Klik klik!
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

"Särkimäisesti tai salakan lailla liikkuva jerkki voi pettää hauen tai saada sen iskemään niin rannalta kuin veneestä"

Aika kone se on, kun saa kalan iskemään jopa rannalta tai veneestä :shock: Omat haukeni kun olen saanut iskemään ihan vain merestä :lol:

No se siitä. Tämä on hyvä idea topikiksi. Laitelkaa lisää jos tiedätte linkkejä.
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
hopeatukka
Saitanivan sieni-insinööri
Viestit: 3758
Liittynyt: 06:22:11 30.03.2006
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja hopeatukka »

Juokse villi lapsi!
savolax
Savolainen Siimaleikkuri
Viestit: 1817
Liittynyt: 01:23:26 12.01.2006
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja savolax »

4 metrinen valkohai kalastuskilpailusta. Tarina ei kerro millä välineillä ja olivatko haita yrittäneet.
Tieto lisää tuskaa ja kuitu paskaa
Kettumies
Viestit: 153
Liittynyt: 16:49:52 13.11.2006
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Kettumies »

tänään länsi-suomessa artikkeli hauen perhokalastuksesta
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Kauhulla odotan Kalaharin jäätävää raporttia Etelä-Afrikasta valkohain ym. uhanalaisten "speciesien" pyynnistä. :evil:

Siinä stoorissa odotettavasti suomut lentää ja akku loppuu.
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Chef
Vaasan Setä Tuomo
Viestit: 752
Liittynyt: 10:16:43 24.03.2006
Paikkakunta: vaihteeksi Vaasa..

Viesti Kirjoittaja Chef »

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts= ... :0:0:0:0:0:


Mistähän mahtanut toutainkin nousta? :shock:
Tuleehan se sieltä ko vähä potkii...
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Nii.i. :shock:
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
savolax
Savolainen Siimaleikkuri
Viestit: 1817
Liittynyt: 01:23:26 12.01.2006
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja savolax »

Kyllä tuon RKTL:n levinneisyyskartan mukaan toutainta olisi siirretty Helsinginkin alueelle. Katsotaan onnistuuko suora linkitys toutain levinneisyyteen

Ei ihan suoraan, mutta tuolta saa valittua toutaimen ja tarkasteltua levinneisyyttä.
Tieto lisää tuskaa ja kuitu paskaa
Avatar
Jukkasp
Viestit: 175
Liittynyt: 19:04:10 23.04.2005
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukkasp »

Hesarissa tänään: http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Ilk ... 5231108732
Hyh.. vaikka en Vantiksessa ole kalastanutkaan...
"Undermine their pompous authority, reject their moral standards, make Anarchy and disorder your trademarks, cause as much chaos and disruption as possible but don’t let them take you alive."
Deep
kirjuri
Viestit: 3313
Liittynyt: 11:40:21 13.01.2006
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Deep »

jaa uusi tuttavuus.. toutaintahan laitettiin esmes joskus 15v sitten testimielessä vkk:lle.
KalaHarri
"Erikoistoimittaja"
Viestit: 226
Liittynyt: 10:55:33 01.11.2005
Paikkakunta: Utsjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KalaHarri »

Saisiko sen tänne laittaa, sen linkin. On se kalastusaiheinen, mielestäni. Vai eikö. Siis tämä http://www.iltalehti.fi/oma/ilmain.do
Vai mihin se kuuluu. Vai eikö mihinkään.
KalaHarri
"Erikoistoimittaja"
Viestit: 226
Liittynyt: 10:55:33 01.11.2005
Paikkakunta: Utsjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KalaHarri »

Ei tainnut renronssi katsoa joku aika sitten Avara luonto vai mikä se oli, ohjelmaa Etelä-Afrikan haista. Kyllä siellä haikalaa on aivan, meri rikkoi laivan, meni siinä miestä monta, onnetonta hiiohoi.
On se niin väärin kun kaikki Hartsan tekemät ovat laittomia ja muuten paheksuttavia. Mitähän jos renronssi pääsi kerrankin Ypäjää kauemmas, niin eiköhän innostuisi onkimaan mitä tahansa. Täällä on niin ihanan helppoa olla siveä, puhdas, lainkuuliainen, raitis, tupakoimaton, uskollinen ja esimerkillinen. Sitä teköö, kun on tossun alla. Pitää sitten muiden tekemisiä ruotia hyvin pahansuopaisesti, otsaa kurttuun vetäen.

A. kuka sanoo että pyydämme uhanalaisia lajeja. B. jos joku kalalaji on kalastettavien listalla, eikö sitä saa pyytää. C. vaikka pyytäisikin, ei ole satavarma, että aina saa. Niin se mahtaa olla renronssinkin kotona, saapi pyytää ja saapi olla iliman. Tuli sanottua pahasti, joten sanon hyvästi.
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

KalaHarri kirjoitti:Ei tainnut renronssi katsoa joku aika sitten Avara luonto vai mikä se oli, ohjelmaa Etelä-Afrikan haista. Kyllä siellä haikalaa on aivan, meri rikkoi laivan, meni siinä miestä monta, onnetonta hiiohoi.
On se niin väärin kun kaikki Hartsan tekemät ovat laittomia ja muuten paheksuttavia. Mitähän jos renronssi pääsi kerrankin Ypäjää kauemmas, niin eiköhän innostuisi onkimaan mitä tahansa. Täällä on niin ihanan helppoa olla siveä, puhdas, lainkuuliainen, raitis, tupakoimaton, uskollinen ja esimerkillinen. Sitä teköö, kun on tossun alla. Pitää sitten muiden tekemisiä ruotia hyvin pahansuopaisesti, otsaa kurttuun vetäen.

A. kuka sanoo että pyydämme uhanalaisia lajeja. B. jos joku kalalaji on kalastettavien listalla, eikö sitä saa pyytää. C. vaikka pyytäisikin, ei ole satavarma, että aina saa. Niin se mahtaa olla renronssinkin kotona, saapi pyytää ja saapi olla iliman. Tuli sanottua pahasti, joten sanon hyvästi.
En kyllä nyt ymmärtänyt pointtiasi, kuten en yleensäkään.

No ei se mitään. Moni muukaan juttujasi lukeneet saattavat olla ns. hämillään. Hyvää jatkoa vaan Sinulle valitsemallasi tiellä.

Åke 0400 223 919

PS. Tarinan ja tarinan ero on hiuksenhieno, jollain vain tarina muuttuu todeksi. :wink:
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
KalaHarri
"Erikoistoimittaja"
Viestit: 226
Liittynyt: 10:55:33 01.11.2005
Paikkakunta: Utsjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KalaHarri »

Se taitaakin olla korkeampaa taidetta. Tuolla tarkoitettiin sitä, että kotinurkissaan pysyessään on helppo teilata toisten reissut, ennen kuin reissu on edes tehty.
Aivan selvästi tuomitsit meidän haireissun sellaiseksi, että olemmekin uhanalaisia lajeja kalastamassa. Vaikka et tiedä yhtikäs pehu koko suunnitelmista. Et tiedä missä kalastetaan, mitä kalastetaan, milloin kalastetaan, miksi kalastetaan, miten kalastetaan jne. Et tiedä yhtään mitään. Miten silloin voi arvostella ja rutata sellaisen asian. En minä voi ainakaan.
Samoin kirjoitat toisten puolesta, että hekään eivät ymmärrä minun kirjoituksiani. Sinä lienet lukenut mies ja minä taas en. Minä kirjoitan kansalla, jota eivät lukeneet ehken ymmärrä. En ole kultturelli tai taiteellinen. Minun tarinoista puuttuu monipuoliset kuvaukset ihanista jne. Minun jutuissa haisee paska, juodaan jopa viinaa ja olla jätkiä. Niitä ei tottavie kaikki ymmärrä. Mutta ei pidäkään. Silti anna jokaisen puhua omasta puolestaan, kuka ymmärtää, kuka ei.
Vanhemmat ovat opettaneet, että jos ei jotain tiedä, ei pidä puuttua siihen. Voipi tulla helposti kynsille.
Suomalainen on ärhäkkä tuomitsemaan toisen pelkän uutisoinnin vuoksi. Tämähän on nähty noiden julkimoiden kohdalla. Odota rauhassa sitä juttua ja tuomitse sitten, jos on tahtoa ja syytä.
Kiitän kannustuksesta tällä valitsemallani tiellä.
Eräs ihminen lähetti minulle tekstiviestin varttitunti sitten. Se kuuluu näin. "On ajatuksen juoksu vapaa, ei nivelet ruostu. Tätä elämäntapaa en koskaan vaihtamaan suostu". Kuulemma sopii minun toimintaan.
Kiitos ja anteeksi.
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

KalaHarri kirjoitti:Se taitaakin olla korkeampaa taidetta. Tuolla tarkoitettiin sitä, että kotinurkissaan pysyessään on helppo teilata toisten reissut, ennen kuin reissu on edes tehty.
Aivan selvästi tuomitsit meidän haireissun sellaiseksi, että olemmekin uhanalaisia lajeja kalastamassa. Vaikka et tiedä yhtikäs pehu koko suunnitelmista. Et tiedä missä kalastetaan, mitä kalastetaan, milloin kalastetaan, miksi kalastetaan, miten kalastetaan jne. Et tiedä yhtään mitään. Miten silloin voi arvostella ja rutata sellaisen asian. En minä voi
ainakaan.
Samoin kirjoitat toisten puolesta, että hekään eivät ymmärrä minun kirjoituksiani. Sinä lienet lukenut mies ja minä taas en. Minä kirjoitankansalla, jota eivät lukeneet ehken ymmärrä. En ole kultturelli tai taiteellinen. Minun tarinoista puuttuu monipuoliset kuvaukset ihanista jne. Minun jutuissa haisee paska, juodaan jopa viinaa ja olla jätkiä. Niitä ei tottavie kaikki ymmärrä. Mutta ei pidäkään. Silti anna jokaisen puhua omasta puolestaan, kuka ymmärtää, kuka ei.
Vanhemmat ovat opettaneet, että jos ei jotain tiedä, ei pidä puuttua siihen. Voipi tulla helposti kynsille.
Suomalainen on ärhäkkä tuomitsemaan toisen pelkän uutisoinnin vuoksi. Tämähän on nähty noiden julkimoiden kohdalla. Odota rauhassa sitä juttua ja tuomitse sitten, jos on tahtoa ja syytä.
Kiitän kannustuksesta tällä valitsemallani tiellä.
Eräs ihminen lähetti minulle tekstiviestin varttitunti sitten. Se kuuluu näin. "On ajatuksen juoksu vapaa, ei nivelet ruostu. Tätä elämäntapaa en koskaan vaihtamaan suostu". Kuulemma sopii minun toimintaan.
Kiitos ja anteeksi.
Onneksi jo aikaisemminpyysit anteeksi, joten ei sitä valaa tarvitse uusia - ainakaan kovin usein.

Asiat ja asiattomuudet riitelee, ei MIEHET.

PS. Soita jo KariAnterolle, jotta Renfors kiusaa :saint:
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
KalaHarri
"Erikoistoimittaja"
Viestit: 226
Liittynyt: 10:55:33 01.11.2005
Paikkakunta: Utsjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KalaHarri »

Kiitos soitosta Renforss. Eipä tarvitse KariAnteroa häiritä. Keskutelumme kuin mies miehelle selkeytti monia asioita. Kuten tuossa kirjoituksessa totesit, asiat riitelevät, eivät miehet.
Puhelumme antoi uusia ulottovuuksia, jotka kääntyvät täälläkin vahvuuksiksi. Tällä tavalla remat selviävät, sanois entinen äijä.

jk. selvisi muuten, että Renforss on käynyt Ypäjää etempänä. Mitäs me, melekein samanikäiset ukot.
Mutta nyt lähden rautupilkille, kun on tuossa lähilammella ihan kilipailut. Kynttelöitä mukaan pitää varata, että jos loppuu patterit ottalampusta, niin eipä tule hätä. Niinkuin jossain päin mualimata. Hiiohoi.
KalaHarri
"Erikoistoimittaja"
Viestit: 226
Liittynyt: 10:55:33 01.11.2005
Paikkakunta: Utsjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KalaHarri »

Tuolla www.iltalehti.fi/oma sivulla on Kala-Harrin Sanomat ja sieltä löytyy paljon kalastusvideoita. Joitain tarinoita on myös. Kannattaa kurkata myös Kuvauksia pohjolasta.
Avatar
Porotollottaja
Viestit: 8
Liittynyt: 13:57:57 25.02.2007

Viesti Kirjoittaja Porotollottaja »

Jassoo se on nyt tämä Kalaharri sitten varmaan Iltalehden toimittaja vs. - olen ERÄlehden toimittaja, ottakaa utsjokiset minut syleillen vastaan- tai jotenkin näin.

Huom! Tämä ei ollut sitten piruilua.
saisin edes poroa
KalaHarri
"Erikoistoimittaja"
Viestit: 226
Liittynyt: 10:55:33 01.11.2005
Paikkakunta: Utsjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KalaHarri »

Olen minä täällä ihan hyvin pärjännyt. Minua nyt tarvitte syleillä sen enempää. Tokihan se olisi kiva, jos täyteläinen täti vähän puristelisikin.
Kuka on väittänyt että olisin Iltalehden toimittaja. En minä ainakaan. Jos näin joku tulkitsee, tulkitsee hän asioita väärin. En ole antanut edes aihetta tämmöiseen käsitykseen. Silti voi siellä käydä katselemassa kuvia ja videoita.
Rauhaa kaikille tollottajille.
Avatar
Santos
Viestit: 209
Liittynyt: 18:31:01 07.06.2007
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Santos »

Varsin viihdyttävää tekstuuria on KalaHarri asettanut luettavaksi, vaan markkinointimielessäkö on jäänyt moottorikelkkatrilleri tyngäksi? Tuolle viimeiselle turskanpyyntivideolle kyllä repesin röpesin
KalaHarri
"Erikoistoimittaja"
Viestit: 226
Liittynyt: 10:55:33 01.11.2005
Paikkakunta: Utsjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KalaHarri »

Oliko se kelkkajuttu jotenkin pätkiintynyt. minun koneella käy niin, että se vetää nuo kaikki jutut yhteen pötköön. Tarkoitus oli kyllä, että se loppuu siihen kun matka on tehty. Minä en esim. saa tällä expoler 7 niitä videoita aukemaan.
Se turskajuttu tehtiin selvistä päin, mutta hieman parodioiden niitä jenkkifluorocarboneita.
olihan se mahtava kun turskaparvi nousi siihen veneen alle. Parista metristä niitä sai kiskoa.

Joo, siinä näyttää olevan jotain häikkää. Yritin taas laittaa sitä kokonaan, mutta jotenkin vain se sivusto katkaisi jutun kesken. Pitää etsiä syitä, sillä lopussa se vasta huipentuu hämärän rajamailla keikkumiseksi.
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Vastaa Viestiin