Espoonlahden touhua

Alueen säännöt
Soutu- ja vetouisteluun keskittyvä palsta.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
putkiperhot
www.apple.com/haukionkala
Viestit: 2704
Liittynyt: 19:53:44 21.04.2005
Paikkakunta: Äspåå
Viesti:

Viesti Kirjoittaja putkiperhot »

Niitäkin on jotka ruotsin kansalaisina ovat joskus muuttaneet Suomeen.
Enpä ole niillä huomannut hurrin pelkoa.
Pelottako muuten sinua Åke kun katsot peiliin?
Niitä kyllä näkyy pelottavan jotka rannalla huonoa soomea huutavat.
Aina kun veneen näkevät.Huutavat ja housuihinsa laskevat.
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Putkiperhot kirjoitti:Niitäkin on jotka ruotsin kansalaisina ovat joskus muuttaneet Suomeen.
Enpä ole niillä huomannut hurrin pelkoa.
Pelottako muuten sinua Åke kun katsot peiliin?
Niitä kyllä näkyy pelottavan jotka rannalla huonoa soomea huutavat.
Aina kun veneen näkevät.Huutavat ja housuihinsa laskevat.
En pelkää.
Olen liimannut peiliin TTTA/Keke Mikkosen kuvan, Siksipä olen aina oikeassa. 8)
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
putkiperhot
www.apple.com/haukionkala
Viestit: 2704
Liittynyt: 19:53:44 21.04.2005
Paikkakunta: Äspåå
Viesti:

Viesti Kirjoittaja putkiperhot »

En kyllä ymmärtänyt kun tuo historian lukeminen jämähti tuohon Suur-Saksan luomiseen.
Ja siitä alkoi tämä luomisvaihe.
Avatar
Mokia
Operan Killisilmä
Viestit: 4320
Liittynyt: 11:01:14 22.04.2005

Viesti Kirjoittaja Mokia »

On se kumma kun täällä pyörii noita tyyppejä, jotka eivät selvästikkään ole virkistyskalastajia, kun sitä niin kovasti tuntuvat inhoavan ja pitävän tyhmien lajina. Haloo kaverit, tämä on lähinnä virkistyskalastusta käsittelevä foorumi! Meitähän on moneksi ja osa vieläpä masokisteja, mutta silti. Pakkoko täällä on keikkua, jos vapakalastajat ottaa niin aivoon? Helan går...
Avatar
Merirules
Viestit: 79
Liittynyt: 09:17:29 22.04.2005
Paikkakunta: Espoo

Vai että stadista

Viesti Kirjoittaja Merirules »

Ihan turhaa diiba-daabaa taas pukkaa joka tuutista... Mulle on aivan sama mistä teidän esi-isänne on tulleet, aivan sama! En viitsi sanoa mitään tän rumempaa suomenruottalaisista koska niitä kuuluu tänkin saitin vakiokalustoon... eikä ne oo tehny turusta käsin mulle mitään pahaa ;) Ainakaan vielä...
Jos tunnet itsesi minua fiksummaksi luettuasi tämän olet varmaankin oikeassa... sehän oli tarkoituskin!
Avatar
Merirules
Viestit: 79
Liittynyt: 09:17:29 22.04.2005
Paikkakunta: Espoo

Vieraalle

Viesti Kirjoittaja Merirules »

Kiitos kommentista. Olen opetellut pysymään sitä kauempana toisten rannoista mitä enemmän ikää on tullut. Ihan nuoleskelematta pätkääkään ymmärrän kyllä pointtinne. Jotkut rantoja omistavat ovat provosoituneet joidenkin käyttäytymisestä siten että ovat poijuttaneet rantansa meillä päin. Poijut ovat kadonneet vuosien mittaan ja sain tänään "huseerata" sopivalla etäisyydellä ihan rauhassa. Ehkä meidän yhteiselomme vielä ajan mittaan onnistuu hyvissä merkeissä :)
Jos tunnet itsesi minua fiksummaksi luettuasi tämän olet varmaankin oikeassa... sehän oli tarkoituskin!
JulietSierra
Viestit: 7
Liittynyt: 09:44:31 27.05.2009
Paikkakunta: Espoo

Re: Espoonlahden touhua

Viesti Kirjoittaja JulietSierra »

Ihmeiden aika ei ole ohi. Kalastuksenvalvoja pyöri tänään Espoonlahden pohjukassa ja tarkasti kaikilta kalastusluvat. Kävi myös katsomassa, ettei rauhoitusalueella ole kukaan kalassa. Rauhoitus koskee Långvikinlahtea ja käytännössä Kirkkonummen puoleista aluetta Kallvikin salmen länsipuolella.

Tarkastuksia vaan reilusti lisää ja samalla kaikki puutteellisesti merkityt ja väärään paikkaan laitetut verkot pois niin ehkä Espoonlahdeltakin joskus taas saa kalaa entiseen malliin.
Huonokin päivä kalassa on parempi kuin hyvä päivä töissä
Avatar
vlasek
Provoileva muskelipökiö
Viestit: 13103
Liittynyt: 00:09:58 02.09.2007
Paikkakunta: Träshscandal

Re: Espoonlahden touhua

Viesti Kirjoittaja vlasek »

Törmäsin itekki viime kesänä ekaa Hangon vesillä valvojaan. Taisin käydä heittämässä loton. Hyvä homma, että valvoja ei ole välttämättä enään taruolento.
"Jävla skogsfinnar, flytta tillbaka till mongoliet
Vastaa Viestiin