Lukemattomat lukemattomat viestit

Alueen säännöt
Täältä löydät ohjeita etusivun, foorumin ja kuvagallerian käytöstä. Kysymykset ja kehitysehdotukset ovat myös tervetulleita. Testauskin on suotavaa sekä jopa sallittua.
Sääntökeskustelu -- Ylläpidon ja moderaattoreiden tiedot -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Lukemattomat lukemattomat viestit

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Tommonen linkki tohon Foorumin päävalikon oikeelle melki ylänurkkaan, jookosta, kiitti vaan.


http://www.kalamies.com/foorumi/index.php?mark=forums

Siis sinne missä on muutkin:

Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit
Katso omat viestisi
Katso viestit joihin ei ole vastattu


Tattisvaan oikee kovasti.
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Mokia
Operan Killisilmä
Viestit: 4320
Liittynyt: 11:01:14 22.04.2005

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Kerta kaikkiaan minkä teit! Meikäläinen kirjautui juuri foorumille ja menin vielä ajattelematta painamaan tuota linkkiä, joten sinne meni kaikki merkinnät uusista viesteistä! :)
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Avatar
JiiHoo
HaggiMatti tahtoo naista, heh
Viestit: 3299
Liittynyt: 19:08:14 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

:D

Osu ja uppos, näemmä.
:D
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Click here. Gotcha! :P
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
nypy
Viestit: 4845
Liittynyt: 20:31:56 03.11.2005
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja nypy »

samoin kävi, onneksi olkoon, jotenkin kuitataan :D :D :D
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Siis tuo merkitse kaikki luetuksi on oikeasti helekutin hyvä linkkitoiminne
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

abo kirjoitti:Siis tuo merkitse kaikki luetuksi on oikeasti helekutin hyvä linkkitoiminne
Harmi vaan, kun muillakin on oma mielipide asioista.

Elikkä arpapelillä valitset mihin vastaat?? (Tietysti tinaus kytkennöissä on eri asia?) Wallun tina, samaa mieltä. Topcatin tina, eri mieltä. Åken tina, eri mieltä, vaikka samaa "amatöörit" tarkoitti.......
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Renfors kirjoitti: Harmi vaan, kun muillakin on oma mielipide asioista.
- Ja saa toki olla, mikäs nousiaisten hahmoo nyt närästää? Mutta monessa yhteydessä "merkitse kaikki luetuksi" on hyvä toiminne, jos esimerkiksi oltuasi pitkään poissa netistä tai vaihdettuasi konetta tai tai tai haluat palstan puhtaaksi niin että uudet viestit tunnuksella näkyypi vain viestit jotka on ko hetken jälkeen uusia, niin koko saitin kerralla pyyhkäisevä linkki on hyvä. Nythän tuo on jo käytössä ala-alueilla. Otin siis kantaa siihen, että minun mielestä toi olisi ihan hyvä toiminne.
Renfors kirjoitti: Elikkä arpapelillä valitset mihin vastaat?? (Tietysti tinaus kytkennöissä on eri asia?) Wallun tina, samaa mieltä. Topcatin tina, eri mieltä. Åken tina, eri mieltä, vaikka samaa "amatöörit" tarkoitti.......
- Lueppa se ketju uusiksi, jookos. En ollu sinällään Wallun tinasta yhtään sen enempää samaa mieltä. Totesin Wallun kommentin jälkeen: "juotokssen täystyrmäys on ohjetasolla parempi ohje kuin juotoksen suosittaminen. Tietäessään mitä tekee, tietää myös eri menetelmien mahdolliset haittapuolet, yksioikoisesti autuasta ei ole" näin itseäni lainaten. En mitenkään ollut samaa mieltä tinasta ja varsinkin tuo alkuperäinen ajatus johtojenpäiden tinaamisesta ilman et johtoi juotetaan, jolta se ainakin kuulosti, on kaikkea muuta kuin mitenkään suositeltava.

Renvurstia näemmä närästää se, että pidän häntä amatöörinä asioissa joissa hän itse on kommenteillaan osoittanut olevansa amatööri. Juotoksen suhteen ei ainakaan tiennyt mitä tekee jos juottaa kun samassa threadissa kyseli perusteluja ja sai ne. Kannattaa ehkä Renvurstinkin vaan edelleen keskittyä juottamaan itseään.

Renvursti voi lohduttautuu sillä, et ku puhutaan nuist nuijasodan aikasist ja sitä vanhemmist kalavermeist, niin mä tunnustan et olen Renvurstin rinnal amatööri ja ei edes ahdista yhtään.

Ja mä vastaan just tasan niihin mitkä tuntuu vastattavilta sil hetkel ku lukasen ne.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Avatar
JiiHoo
HaggiMatti tahtoo naista, heh
Viestit: 3299
Liittynyt: 19:08:14 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

Tua melki vasemmassa alanurkassahan tuo nollauksen aiheuttama namiskuukkeli on jo...

Näin niin kuin varmistukseksi...
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

JiiHoo kirjoitti:Tua melki vasemmassa alanurkassahan tuo nollauksen aiheuttama namiskuukkeli on jo...

Näin niin kuin varmistukseksi...
Hyvinkin piilossa, en puusilmineni ole sitä havainnut vieä kun on tuolla "välissä"...
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Molopää voi olla sekin, joka vakavissaan mollaa tietämättään;
"Renvurstia näemmä närästää se, että pidän häntä amatöörinä asioissa joissa hän itse on kommenteillaan osoittanut olevansa amatööri. Juotoksen suhteen ei ainakaan tiennyt mitä tekee jos juottaa kun samassa threadissa kyseli perusteluja ja sai ne. Kannattaa ehkä Renvurstinkin vaan edelleen keskittyä juottamaan itseään".
Tämä viimeisin lause osoittaa kirjoittajan täydellisyyden....
Tietää jopa allekirjoittaneen juottamistiheyden... huh huh?
Minulla on semmoinen "vika", että kykenen myöntää olevani väärässä, samaa toivoisin myös muilta "siantuntijoilta"..
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

JiiHoo kirjoitti:Tua melki vasemmassa alanurkassahan tuo nollauksen aiheuttama namiskuukkeli on jo...

Näin niin kuin varmistukseksi...
suatananprklttujumankauta, mitä ne sitä sinne on piilottaneet? :x :shock:

:oops:
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Renfors kirjoitti:Molopää voi olla sekin, joka vakavissaan mollaa tietämättään;

Minulla on semmoinen "vika", että kykenen myöntää olevani väärässä, samaa toivoisin myös muilta "siantuntijoilta"..
Tuo vakavissaan mollaa tietämättään on aikas outo termi. Luullakseni kommunikaatiossa välillä Vanthaa<->Nousiainen on joku kielimuuri tai jotain. Vai et tuo lauseeni osoittaa täydellisyyteni... joopa joo. Mä en tunne Renvurstia kuin netistä, mä en luule tietäväni Renvurstista yhtään mitään, kaikki pohjaa havaintoihin ja niistä oleviin kehäpäätelmiin. Juotostiheys on ihan kehäpäätemän summa, ajalta kun Renvursti vielä "loisti" toisella keskustelusaitilla.

Renvurstin kehäpäättylyssä taasen on yksi paha vamma, jokin mikä tekee muhun kohdistuvat kehäpäätelmät aikas turhiksi. Renvurstin päättelyn pohjana tuntuupi olevan jonkinasteinen vakavuus, mut hei, tää on intterveppi ja yksi sen hiekkalaatikoista. Minunkin tekstiä lukiessa voi vapaasti tuost vasemmast lootast arpoo mielessään sinne haluamansa määrän noit typeriä keltaisia pallopäitä, jos se hieman helepottais elämää ja sen vakavuutta. Mä en niit sinne laita, koska mun mielest ne on typeriä.

Mut lopuksi, jos olen arvon Renvurstia verisesti loukannut, niin siltä osin voin tässä julkisesti pyytää anteeksi. Kuitenkin tilanne on se, että että hyvähän se on osata myöntää jos on ollut väärässä, mä vain pyrin välttämään väärässä olemista jos kyse on konkreettisista teknisistä asioista, muilla osumilla taas jollain nettisontalaatikolla ole juuri väliä. Jos kehäpäätelmä henkilöstä osuu hutiin, niin sit osuu, kuuluu inttervepin sontalaatikoiden normaali olosuhteisiin ja jos Renvurstin kehäpäätelmät tukee teoriaa et mä on kusipää, niin onittelut diagnoosista, et ole ainakaan yksin siinä tulkinnassa.


ps. On minullekkin joskus käynyt niin, että olen luullut tietäväni, tietämättä luulevani... eli en edes minä ole ollut aina ja kaikessa oikeassa. Mä vaan pyrin teknisis asiois puuttumaan vain niihin, joista tiedän tietäväni, jolloin väärässä olon riski on suht pieni(jää tasolle takka/kakluunit hagikses etc). Jos joku taasen loukkaantuu siitä minkälaiseks hänet tulkitsee nettivoorumissa, nettikommenttejen perusteella, niin vois miettii et kylhän tuokin näkemys johki pohjaa ja jos henkilö ei muuten tunne ku netitse niin mihinköhän?

Mut Renvursti, jos pidät muo nettikäytökseni perusteella omahyväisenä, ilkeänä kusipäänä, niin ole hyvä vaan, ei juurikaan satu.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Avatar
Mokia
Operan Killisilmä
Viestit: 4320
Liittynyt: 11:01:14 22.04.2005

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Onko aihe jotenkin harhautunut...? :shock: :shock: :shock:
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
__Jani__
Viestit: 215
Liittynyt: 17:54:09 26.04.2005
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja __Jani__ »

Mokia kirjoitti:Onko aihe jotenkin harhautunut...? :shock: :shock: :shock:
Mikä täällä ei olisi?
Vastaa Viestiin