Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Onko vapakerholaiset päässeet omilla luonnoksillaan tositoimiin? Daalilla tuli roimittua melkein koko reissu 11 jalkaisella Sjösländanilla minkä leikkasin ja liimasin kokoon silloin kerho kokoontumisessa... Väsytys ominaisuuksista ei valitettavasti ole vielä kokemuksia, mutta heittossa tuntuu toimivalta peliltä! Viehesuositus kyseisessä tikussa on 20-80g, tuntui olevan namuimmillaan 40-60g puntilla.
40g punttia roimi mun mielestä tooodella pitkälle pienellä voimalla. Laitoin Bass Pro:n painobutin persiiseen tuli tasapainoinen paketti...
Muutenkin olis kiva kuulla noista ruottalaisten tikuista risuja / ruusuja kun niitä tuli kerta hommattua äijille...
On jännittävää odottaa, kuinka isoja kaloja sitä voikaan saada...
Eilen pikasesti testasin omaa Sjösjöötä ja 3unssia(n.85g) oli ainaki kiva heittää (oli eka mötikkä joka sattu kätee), pelivaraa tuntus olevan kumpaanki suuntaan viä kohtuullisesti, mut tarkemmat testit näyttää.
"The Reel is beautiful and has a neat abu garcia emblem that shines brightly."
Bubka edelleen verstaalla, mutta valmiina. Ajattelin parisen viikkoa sitten testata sitä kaivokselan kentällä, mutta ilmailulaitos oli toista mieltä! Menee koneet kuulemma liian matalalla siinä kohtaa..
Selenius kirjoitti:Joku tarra pyöri tänään firman lattialla...
GLoomis custom blank OBSIDIAN - mistä lienee kotoisin?
Ja kuka sen pussin availikaan...?
Voi viddu, mä ihmettelin et ei ollu mitään tarroja messissä....
GayLoomis on hyvä, extra pitkä takakahva on mun mieleen. Vaikka aihio on 7 ja jalkaa 7 tuumaa niin kun esin laittaa Stiffin kanssa kelakiinnikkeet rinnakkain niin pituus eroa kärjen puolella ei oon ku joku 15 sentti. Pirun kevyt siitä tuli ja 160 gr jerkit lensi vielä hyvin mutta myös 30 gr kumiankka lähti ihan kivasti... Tarrat kai pitää liimata vielä...
Nysväyksen alla jerkkikeppiin uusi kahva. Abu kahvassa(keskellä) oli miälestäni liian lyhyt takakahva niin tuhosin yhen tuallasen nimettömän ja junttasin siihe vähä pidemmän perän. Ei välttämättä nätti, mut pituutta löytyy tarpeeksi ja tuntuu käyttökelposelta. Lopullinen hionta on viä tekemättä, mut kerkeehän sen sit talvellaki
Emppai kirjoitti:Bubka edelleen verstaalla, mutta valmiina. Ajattelin parisen viikkoa sitten testata sitä kaivokselan kentällä, mutta ilmailulaitos oli toista mieltä! Menee koneet kuulemma liian matalalla siinä kohtaa..
Joo älä mene lähellekkään tattilan fudis kenttää virpomaan. Jos vaikka joku kone tippuu niin musta tulee työtön!
Rahasta tuo ei ole kiinni. Itse rakentelen omat keppini - siinä saa paremman työn laadun kuin tehdastekoisessa ja säästää pitkän pennin. Näin siis perhovapojen puolella.
sms kirjoitti:Rahasta tuo ei ole kiinni. Itse rakentelen omat keppini - siinä saa paremman työn laadun kuin tehdastekoisessa ja säästää pitkän pennin. Näin siis perhovapojen puolella.
Jeps, rahasta ei ole kiinni, itse kun rakentelee niin rahaa säästyy. Se, saako parempaa laatua kuin tehtaalta, riippuu rakentajasta... Hauskaahan tuo vehkeiden kasailu tosin on.
Suunnitelmissa olisi katkenneesta pervokepistä piiitkän UL-vavan väsäys (lähes 9 monoa). Ainoat muutokset olisivat takakahvan teko ja uusi kärkirinkula.