lukkoon ja pois!

Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
juzaa85
Viestit: 78
Liittynyt: 17:10:41 26.03.2007
Paikkakunta: pohojammaa

lukkoon ja pois!

Viesti Kirjoittaja juzaa85 »

Morjens!
Olis noissa lohikeloissa yksi taiwanin 7500:nen, joka tuli käytettynä mulle, oli vaihdettu uusia laakereita ja jotain huoltoa tehty... Oon pari iltaa sen kanssa tuos tapellu enkä saa rullaamaan sitä niinku pitäis, puolakin kulkee mielestäni liikaa kammenpuolella.
Löytyykö palstalta asiaan perehtynyttä "gurua" joka vois vaikka huoltaa/korjata tuon korvausta vastaan?
Viimeksi muokannut juzaa85, 08:19:44 27.07.2015. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sellasta sattuu, sano sonni ku raktorin raiskas...
Peter
Viestit: 167
Liittynyt: 01:08:00 08.08.2012

Re: döörille huoltajaa?

Viesti Kirjoittaja Peter »

Kuulostaa siltä että akseli jarru on vedetty väkisin tappiinsa. Löysää sitä. Keskitä puola kammen puoleisesta nupista oikeaan kohtaa ja kiristä kammettomalta puolelta klappi pois siten että rulla pyörii herkästi. Puhdista laakerit spriillä ja öljyä kevyesti siihen kuuluvalla öljyllä. Suuret rasvaknöölit poistaisin myös mitä voi löytyä kammettoman puolen levyn alta siimanjakajan rattaista.
Käytä aikaa tutkimiseen ja kun kiristelet, niin kiristä hissuksiin ja varmista osien sopivuus ettet saa niitä vinkkeliin. Räjäytys kuva viereen ja kun purat niin aseta ne purkujärjestykseen ja kasaus sitten päinvastoin.
Kyllä sä sen kuntoon saat.
lohjari
Viestit: 146
Liittynyt: 13:02:48 06.10.2010

Re: döörille huoltajaa?

Viesti Kirjoittaja lohjari »

"Abu Garcia huolto

Pakkalankuja 7

01510 Vantaa

Puh. 09-350 80 828 (ark. 8-16)"

Huoltomies taisi palata maanantaina töihin.
En tiedä, osaako mitään, mutta jos ei itse, eikä palstalaisista löydy, niin sitten.
MrAhti
Viestit: 171
Liittynyt: 14:23:01 27.05.2009
Paikkakunta: Lapväärtti

Re: döörille huoltajaa?

Viesti Kirjoittaja MrAhti »

Misä päin pohojammaata asustelet juzaa85?
juzaa85
Viestit: 78
Liittynyt: 17:10:41 26.03.2007
Paikkakunta: pohojammaa

Re: döörille huoltajaa?

Viesti Kirjoittaja juzaa85 »

tämä löyty!
Sellasta sattuu, sano sonni ku raktorin raiskas...
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Re: lukkoon ja pois!

Viesti Kirjoittaja Jani »

Olis se kiva tietää mikä vika ja millä korjaantui jos vaikka jollakin muulla tulee sama ongelma eteen. Aika hyödyttömiä tällaset "mulla vika laitteessa, homma ok, kiitti ja moro"-ketjut.
juzaa85
Viestit: 78
Liittynyt: 17:10:41 26.03.2007
Paikkakunta: pohojammaa

Re: lukkoon ja pois!

Viesti Kirjoittaja juzaa85 »

Ehkä omalta osaltani väärinymmärretty tämä kategoria rakentelu, kunnostus ja niksit. Näin jälkeenpäin ajateltuna olis saattanu kuulua kalamiehet ostavat kategorian alle... Mutta eräs ystävällinen herrasmies kuitenkin lupautui kelaa katsomaan ja uhkasi sen myös kuntoon laittaa, aikatauluksi sovimme syksyn mittaan! Jos sieltä jotain vinkkaamisen arvoista vikaa löytyy, voin siitä jotain syksymmällä kirjoittaa, mutta tätä viestiketjua lienee turha täällä roikottaa sen varalle!
Sellasta sattuu, sano sonni ku raktorin raiskas...
Avatar
Jani
Olut ON Kustavissa
Viestit: 1393
Liittynyt: 21:19:53 21.04.2005
Paikkakunta: Turku

Re: lukkoon ja pois!

Viesti Kirjoittaja Jani »

En mä tiedä menikö väärään paikkaan kun aloitusviestissä oli selkeä ongelma kelan kanssa ja ongelmaan pyydettiin apua. Olis vaan kiva tietää saatinko ongelma ratkaistua ja mikä oli vikana niin joku muukin hyötyisi tästä ketjusta jos ihmettelee saman asian kanssa. Enkä nyt tarkoita just tätä kelaa vaan yleisestikin viestejä joissa kysytään ratkaisua johonkin ongelmaan ja mikäli ongelma saadaan ratkaistua olisi kiva että ratkaisu löytyisi viestiketjusta.
Vastaa Viestiin