Tasurien korjaaminen

Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7637
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Tasurien korjaaminen

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Josko näille korjattaville vois laittaa oman osion? Vois tuota tietoa hakea hieman helpommin.Saa poistaa jos sille tuntuu.

Elikkäs mulla alkaa yks luotto tasari sanoo sopimusta irti.Etukoukku käyny nii pehmeeks ettei sillä tee enää juuri mitää.Vanha koukku juresta poikki ja poraa pienellä poralla reiän vieree? Sit koukku epoksilla yms jollai kii vai mitenkä?
Janottaa nii että suu pölisöö...
Avatar
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Viestit: 4438
Liittynyt: 09:19:43 16.11.2005
Paikkakunta: Sammatti, Lammin talo

Re: Tasurien korjaaminen

Viesti Kirjoittaja Fuso »

Holkkipolvi kirjoitti:Josko näille korjattaville vois laittaa oman osion? Vois tuota tietoa hakea hieman helpommin.Saa poistaa jos sille tuntuu.

Elikkäs mulla alkaa yks luotto tasari sanoo sopimusta irti.Etukoukku käyny nii pehmeeks ettei sillä tee enää juuri mitää.Vanha koukku juresta poikki ja poraa pienellä poralla reiän vieree? Sit koukku epoksilla yms jollai kii vai mitenkä?

Juuri näin olen Nilsun tasureita korjannut.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7637
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Re: Tasurien korjaaminen

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Kuin olet saanu sen reiän porattua? Hankala saaha lähtee menee sitä terää suoraa ku porattava alue nii pieni et lähtee luistelee...
Janottaa nii että suu pölisöö...
Avatar
Fuso
Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Viestit: 4438
Liittynyt: 09:19:43 16.11.2005
Paikkakunta: Sammatti, Lammin talo

Re: Tasurien korjaaminen

Viesti Kirjoittaja Fuso »

Olen tehnyt alun piikillä painamalla, ja porannut sitten ihan terää kädessä pyörittämällä. Uppoaa lyijyyn tms. pehmeään valumetalliin aika helposti.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Vastaa Viestiin