postiin voi luottaa.

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
26753
Heittiksen vakkari
Viestit: 353
Liittynyt: 23:01:21 28.04.2005
Viesti:

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja 26753 »

Kohtuu tylyä käsittelyä Matkahuollon toimesta. Hämmästyttää...

http://www.perhokalastajat.net/keskuste ... =1&t=44078
Avatar
Jamo81
Matkanjohtaja
Viestit: 1448
Liittynyt: 19:09:17 02.04.2009
Paikkakunta: Kokkola

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Jamo81 »

Jamo81 kirjoitti:Nyt näyttää ilmaantuneen postin kanssa ongelma.
Kaikkien viimeviikon aikana ostaneiden paketit eivät ole saapuneet perille, niin kuin olisi pitänyt.
Voisitteko huutokaupastani, myynti ketjun kautta ja yyveellä kevennettyjä ostaneet ilmoittaa minulle vaikka yyveellä saapuneesta lähetyksestä.


Ainakin kolme pakettia on toistaiseksi kadoksissa.

Edit: Yksi seikkaileva paketti on löytänyt tänään perille ja kaksi seikkailevaa on ilmoitettu lisää... Eli ny niitä on neljä jossain.

Vielä ei ole kyse pitkistä viiveistä, mutta hieman nyt meinaa pelottaa, senverta monta odottajaa on ilman lähetystä.

Jamo
Tais kaikki perille viimein löytyä... Viimeisimmät viikon viiveellä. :roll:
No pääasia et kukaan ei jäänyt ilman ostoksiaan.

Jamo
Työ haittaa harrastusta!Vai oliko se toisinpäin??
Avatar
sampukka
Mr. Valkosipulipuristin
Viestit: 3521
Liittynyt: 21:54:25 13.11.2005

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja sampukka »

Mitähän postin lähetysten seurannassa tarkoittaa:
"Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi mahdollisesti viivästyä."

Paketti 2 osassa, rutussa...?

Jännittää oottaa pakettia kotiin.

T: Sami
Devonit ja niihin liittyvä kirjallisuus kiinnostaa.

Tuolta löytyy tekeleitäni.
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... 17&t=53652
Avatar
Temppu
Viestit: 829
Liittynyt: 22:41:19 23.10.2006
Paikkakunta: Rusko

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Temppu »

sampukka kirjoitti:Mitähän postin lähetysten seurannassa tarkoittaa:
"Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi mahdollisesti viivästyä."

Paketti 2 osassa, rutussa...?

Jännittää oottaa pakettia kotiin.

T: Sami
Omalla kohdalla ainakin tarkoitti, että paketti oli harhautunut toiselle paikkakunnalle.
Jos tekee aina samaa, saa aina samoja tuloksia.
paskatapa
Viestit: 675
Liittynyt: 22:07:59 03.10.2008

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja paskatapa »

Avatar
sampukka
Mr. Valkosipulipuristin
Viestit: 3521
Liittynyt: 21:54:25 13.11.2005

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja sampukka »

Juu, no pikku jälki oli paketin kylessä.
Ei mitää vakavaa.

T: Sami
Devonit ja niihin liittyvä kirjallisuus kiinnostaa.

Tuolta löytyy tekeleitäni.
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... 17&t=53652
Avatar
smakine
Viestit: 559
Liittynyt: 12:05:18 26.04.2006
Paikkakunta: vlk

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja smakine »

Viime vuonna ensimmäiset postin kohellukset meikäläisen kohdalla ja olen sentään aikas paljon postitellu ja vastaanottanut.
Yks piisaminnahka jäi matkan varrelle. Yhdestä kuoresta oli sisältö jäänyt matkan varrelle, tarra kyljessä: pakkauksessa havaittu poikkeama, reikä. Nämä jopa löytyivät! Kohtuullinen prosentti
PELASTAKAA SALAKAT Ry.
Avatar
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viestit: 1791
Liittynyt: 21:36:52 06.10.2008
Paikkakunta: Jns/Lieksa
Viesti:

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Piatu »

Ei postin kanssa ainakaan tUrKkusessa kannata hoppuilla:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... pos=ok-nln
http://www.fishskinlures.com

*Joskus on lähettävä aivan hillittömän kauas nähdäkseen lähelle*
Avatar
Möykky
SÄRKI-LOVER
Viestit: 1517
Liittynyt: 21:54:09 20.02.2006
Paikkakunta: Joen varrella

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Möykky »

:keppiä: Pikkasen joutuu antamaan risuja Itellalle. Tuotanto jumissa kun eivät saa toimitettua mulle runkolankoja.. autsz Noh, josko toinen yritys tois mulle kaivatun paketin perille asti...
Avatar
JanneK
Viestit: 69
Liittynyt: 02:57:40 12.02.2011
Paikkakunta: Vantaa

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja JanneK »

http://www.hs.fi/kaupunki/Postinjakaja+ ... 2106539110

Ei se ihme, kun joskus on lähetyksiä jäänyt tulematta... autsz
Avatar
DC
Vertikaali Jigaaja
Viestit: 6416
Liittynyt: 19:43:17 20.04.2005
Paikkakunta: ääpnaaknaK

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja DC »

Nyt pahasti vaikuttaa sille, että oliskohan tämä nyt kolmas kerta, kun posti ei liikuttanutkaan pakettiaan perille mun asiassa.

Onneksi ei isommasta asiasta ole kyse, kun muutamasta lippauistimesta, jotka lähetetty ykkösluokassa 9.4. 2013, eikä ole perille löytänyt :-|

Paketteja ja kirjeitä oon ollu lähettämässä / vastaanottamassa jo lähemmin 1000 kpl, kuin 500..
Mutta pitäisi postinkin toimia 1000 promillen tarkkuudella!

- eero -
Avatar
valssi1
Kaupankäynti tämän herran kanssa omalla vastuulla
Viestit: 2255
Liittynyt: 16:35:30 08.02.2008
Paikkakunta: Turku

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja valssi1 »

Taas Posti hävittänyt ainakin yhden paketin :cry:
"En juo tippaakaan alkoholia uskonnollisista syistä- juon sitä täysin muista syistä"

"Oluessa on vapautta, viinissä terveyttä, konjakissa voimaa ja vedessä bakteereita"
Avatar
valssi1
Kaupankäynti tämän herran kanssa omalla vastuulla
Viestit: 2255
Liittynyt: 16:35:30 08.02.2008
Paikkakunta: Turku

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja valssi1 »

Tuli oheinen paketti Postista, onneksi olivat huomanneet ja laittanut muovipussin suojaksi, sekä Pahoittelut tapahtuneesta. Tavara sisällä oli priimaa..
Liitteet
DSC04272.JPG
DSC04272.JPG (53.54 KiB) Katsottu 10618 kertaa
DSC04274.JPG
DSC04274.JPG (49.49 KiB) Katsottu 10617 kertaa
"En juo tippaakaan alkoholia uskonnollisista syistä- juon sitä täysin muista syistä"

"Oluessa on vapautta, viinissä terveyttä, konjakissa voimaa ja vedessä bakteereita"
Avatar
DC
Vertikaali Jigaaja
Viestit: 6416
Liittynyt: 19:43:17 20.04.2005
Paikkakunta: ääpnaaknaK

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja DC »

DC kirjoitti:Nyt pahasti vaikuttaa sille, että oliskohan tämä nyt kolmas kerta, kun posti ei liikuttanutkaan pakettiaan perille mun asiassa.

Onneksi ei isommasta asiasta ole kyse, kun muutamasta lippauistimesta, jotka lähetetty ykkösluokassa 9.4. 2013, eikä ole perille löytänyt :-|

Paketteja ja kirjeitä oon ollu lähettämässä / vastaanottamassa jo lähemmin 1000 kpl, kuin 500..
Mutta pitäisi postinkin toimia 1000 promillen tarkkuudella!

- eero -

Korjataas palaute:

Kirje saapui.
Johtuipa viivästys mistä tahansa, niin asia nyt kunnossa !

- eero -
Avatar
jones
Abebe Bikila
Viestit: 4574
Liittynyt: 20:22:55 05.05.2005
Paikkakunta: Epsåå

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja jones »

Itse yrittäny paketoida toimittamani tavarat aina mahd. hyvin ja yritän merkitä osoitteet myös selkeästi ja näkyvästi. Silti kohdalle on nyt sattunut 3 aivan kummallista katoamista/viivästystä paketeissa...
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Timzer
Viestit: 504
Liittynyt: 10:31:03 08.10.2008
Paikkakunta: Äänekoski

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Timzer »

Mulla tällä hetkellä viisi eri toimitusta saapumatta perille, jotka on "varmasti" lähetetty jo pari viikkoa sitten. Kaippa sitä täytyy kohta alkaa kyselemään perään :evil:
grhe50
Viestit: 120
Liittynyt: 07:34:36 03.08.2006
Paikkakunta: Oulun nurkkakunta

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja grhe50 »

nyt ei kyseessä posti eikä ilmeisesti myöskään matkahuolto. Kuljetusfirma on onnistunut hävittänään lähetyksen jolla pituutta reilu 3 metriä ja painoakin ehkä 30 kg ellei ylikin :mitaviddua: :mitaviddua: Onneksi tavaran maahantuoja laittaa uudet tavarat tänään postiin joten ei itse joudu kärsimään (toivottavasti) muuta kuin ylimääräisen odotusajan
Avatar
Espel
Viestit: 180
Liittynyt: 17:56:56 07.02.2006
Paikkakunta: Lähel Turkku

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Espel »

20.4 tilasin englannin ebaysta tavaran. 22.4 status muuttui lähetetyksi. Odottelin 10.5 asti pakettia. Yhteydenotto myyjään ebayn kautta ja tänään sitten paketti kolahti luukusta. 22.4 lähetetty Norwichista eli Itella hieronut pakettia jossain Suomessa.
Avatar
joppe
Uimaopettaja
Viestit: 1787
Liittynyt: 20:51:00 07.11.2005

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja joppe »

viime viikolla kehuin itella ettei ole koskaan hävittänyt minun lähettämiä paketteja.. ei olisi pitänyt. kaikki viime viikolla lähetetyt ovat jossakin muualla kuin uusilla omistajilla.. voi vittu kun vituttaa..
xpasix
Viestit: 902
Liittynyt: 00:26:25 15.08.2011
Paikkakunta: LAHTI

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja xpasix »

Tullut nyt osteltua täältä aika paljon jerkkejä ja muuta viime aikoina.
ja kaikkea ei voi itellan piikkiin laittaa.
viisi kirjekuorellista jerkkejä tullut kotiin siten, että jerkit enemmän ja vähemmän pilkistellyt kirjekuoresta ulkona. kerran 2x buster jerkkejä joista toinen löytyi puoliksi kirjekuoren sisältä ja toinen ulko-ovien välistä(jonne siis posti tipahtaa)

Syy A: tavallinen paperikirjekuori, pitäis tajuta ettei voi kestää!!!
Syy B: liian huono/heikko paketointi

Itse ainakin mieluummin pakkaan vähän paremmin, jolloin lähetyshinta saattaa nousta parillakymmenellä sentillä. so what? mieluummin maksan omasta pussista sen verran, kuin tuotan toiselle sen ilon että puolet paketin sisällöstä uupuu.

ps. toivottavasti kaikki mitä itse oon lähetellyt on löytänyt kokonaisuudessaan perille. Ei ainakaan kukaan ole vielä laittanut vihaista viestiä :)
Avatar
Anár
Viestit: 922
Liittynyt: 12:25:38 02.03.2006

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Anár »

Ehdottoman luotettava.

Paketissa ei onneksi ole kuin veneen moottorin osa, joka on välttämätön koneen käynnille. Eli lähempä kalalle sitte joskus myöhemmin.
Liitteet
Image222.jpg
Lähetäämpä kattomaan mikä unohtu kotia
Rinne
Viestit: 109
Liittynyt: 19:49:14 21.07.2013

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Rinne »

"Paras" kokemus itsellä on Itellasta kun piti perunkirjoitusten vuoksi lähettää aika tiuhaan tahtiin valtakirjoja Kouvolasta Turkuun.

Alkoi jo koko rumba kyllästyttää kunnes vihdoin selvisi, että enää yksi kirje niin homma olisi selvä. No reippaasti kirjoitin valtakirjan, allekirjoitus ja ei muuta kun kirje matkaan.

Kului reilu viikko, kun Turusta soiteltiin ja kyseltiin VKn perään. Ihmettelin vaan, että on se sinne laitettu tulemaan vaan eipä ollut saapunut!

Kului pari päivää eikä vieläkään mitään, joten tulostin saman lapun ja lähetin uudelleen. Tällä kertaa meni 2 päivää niin MOLEMMAT valtakirjat oli tullut samana päivänä perille!

Aiemmin lähetetty VK oli matkannut jostain syystä useaan kertaan väliä Kouvola - Helsinki jatkamatta koskaan Turkuun, syy ei minulle koskaan selvinnyt miksi näin oli käynyt.
Avatar
Sostakovits da Silva
Ilmo Tampio Lounasheimo
Viestit: 8464
Liittynyt: 13:21:01 27.04.2005
Paikkakunta: Urpoland-Penninpyörittäjien kylä

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja Sostakovits da Silva »

Tuli uistinpaketti, pakkauslaatikon pääty oli täysin auki, mutta uistimet olivat kuitenkin pysyneet matkassa, ihme kyllä.
Tässä on käynyt.
a) lähettäjä on unohtanut laittaa laatikon päädyn kiinni tai huonosti kiinnittänyt,jolloin kuletuksen aikana avautunut.
b) joku on tehnyt sisällöstä "pistokokeen" postissa ja avannut paketin, mutta ei ole muistanut sulkea sitä.

Itse tulee käytettyä kierrätyslaatikoita, joita tulee uistinvaihtojen tai ostojen yhteydessä. Käytän paketin varmistamiseen surutta pakkausteippiä, joten lähettämiäni paketteja ei taija viitsiä kukaan avata ja tehdä pistokokeita.
Ehkä jatkossa uistinten lähettäjien kannattaa vettää laatikon ympäri pari kierrosta pakkausteippiä varmistuksena.

Outo juttu.
Wanderlei César Da Silva. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se rauhoittaa hermoja.
Avatar
kotiainen
Kilpakaappijuoppo
Viestit: 1669
Liittynyt: 10:21:34 09.09.2010
Paikkakunta: V L K
Viesti:

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja kotiainen »

Oma lähetys saanut kolhua sen verran että nokkalevystä pala pois. Ja tänne vastaanotettu 13cm Karikko siinä kuosissa ettei ihan pelkkä laastari auta.

Posti.. Maksaa ihan helvetisti ja tuhoaa lähetettyä tavaraa. Hieno pulju.
Sata vapaa vedossa!
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: postiin voi luottaa.

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

Nyt kun taas tulee luettua näitä postin murjomia kuoria ja paketteja niin menkää nyt ihmeessä sinne toimipaikan tiskille ja tehkää se laputus/leimaus siellä. Silloin kun se laputus tehdään toimipaikassa ei ne enään joudu konelajitteluun. Jos lyöt tavaran rasiaan ja postimerkin kylkeen ja pudotat sen postilaatikkoon postin vietäväksi on siinä suuri riski et paketti/kuori on paskana jossain vaiheessa. Ite olen tehnyt kymmen vuotta nettikauppaa ja 99% kamoista olen lähettänyt postilla ja koskaan ei ole tavarat rikki menneet. Jos lähetyksen viitsii pakata hyvin ja viedä toimipaikkaan jää suurimmat murheet pois heti ja voi nukkua yönsä rauhassa. Jos paketti seikkailee jossain postin toimesta niin sille ei mahda mitään, mutta ehjänä ne saa kyllä perille pienin manööverein.
Vastaa Viestiin