Venemessut 2007

Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Jarziger
Jone Nikula
Viestit: 1236
Liittynyt: 15:15:23 24.03.2006
Paikkakunta: Kaarinan kuningaskunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarziger »

abo kirjoitti:Pelottava juttu nuo venemessut... '05 menin sinne vaan normaalisti pällistelemään... ostin Saukon, '06 menin sinne vaan normaalisti pällistelemään... ostin Saukkoon uuden EFI-koneen... kalliinpuoleinen tapahtuma ollut viimevuosina... no, menen sinne vaan normaalisti pällistelemään.
Mä taidan jopa tietää, mitä sun mukaan tällä kertaa tarttuu... :D
Me, myself and I! Kolmen vuosikymmenen kestosuosikit samassa paketissa!
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Jarziger kirjoitti: Mä taidan jopa tietää, mitä sun mukaan tällä kertaa tarttuu... :D
Mut kato ettei tuu liian kalliiks, ni mä ostin uuden trailerin nyt jo ennen messuja... ku jos traikunki vast messuilt ni taas olis ollut kalliit messut.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Avatar
Jarziger
Jone Nikula
Viestit: 1236
Liittynyt: 15:15:23 24.03.2006
Paikkakunta: Kaarinan kuningaskunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarziger »

abo kirjoitti:
Jarziger kirjoitti: Mä taidan jopa tietää, mitä sun mukaan tällä kertaa tarttuu... :D
Mut kato ettei tuu liian kalliiks, ni mä ostin uuden trailerin nyt jo ennen messuja... ku jos traikunki vast messuilt ni taas olis ollut kalliit messut.
Noinhan se menee... :roll:
Me, myself and I! Kolmen vuosikymmenen kestosuosikit samassa paketissa!
Avatar
165J
Åmålin kalatalouspäällikkö
Viestit: 121
Liittynyt: 09:23:13 12.01.2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja 165J »

nypy kirjoitti:
165J kirjoitti:Viime vuonna tuli ostettua vene,kone, plotteri + muut normaalit herätepohjaiset.Tänä vuonna juon itseni sellaiseen kuntoon, etten pysty kauppoja tekemään. Se tulee kuitenkin halvemmaksi.
voin tulla auttamaan :D
Soitellaan lauantaina, jollei satuta pubin puolella näkemään.
Vesillä ei vituta
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

165J kirjoitti:
nypy kirjoitti:
165J kirjoitti:Viime vuonna tuli ostettua vene,kone, plotteri + muut normaalit herätepohjaiset.Tänä vuonna juon itseni sellaiseen kuntoon, etten pysty kauppoja tekemään. Se tulee kuitenkin halvemmaksi.
voin tulla auttamaan :D
Soitellaan lauantaina, jollei satuta pubin puolella näkemään.
Valkkaatte siinä samalla Abolle kunnon traikun :wink:

Abo: Mut kato ettei tuu liian kalliiks, ni mä ostin uuden trailerin nyt jo ennen messuja... ku jos traikunki vast messuilt ni taas olis ollut kalliit messut.
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
165J
Åmålin kalatalouspäällikkö
Viestit: 121
Liittynyt: 09:23:13 12.01.2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja 165J »

Valkkaatte siinä samalla Abolle kunnon traikun :wink:

Voin hyvin neuvoa Aboa trailerivalinnoissa. Koetan kertoa samat asiat, jotka Abolta kyselin, kun itse olin traileria ostamassa. Ostin Vihen.
Vesillä ei vituta
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Mä siis ostin jo trailerin, en siis osta messuilta traileria.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Avatar
165J
Åmålin kalatalouspäällikkö
Viestit: 121
Liittynyt: 09:23:13 12.01.2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja 165J »

Kyllä me se ymmärrettiin. Ajateltiin vaan ruveta jälkikäteisneuvojiksi. Niitä aina ilmaantuu, kun olet jotain ostanu.
Jälkiviisaushan on "imelin viisauen laji". Samalla lailla on jälkikäteisneuvontakin parasta konsultaatiota, ja vaativinta.
Vesillä ei vituta
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

165J kirjoitti:Kyllä me se ymmärrettiin. Ajateltiin vaan ruveta jälkikäteisneuvojiksi. Niitä aina ilmaantuu, kun olet jotain ostanu.
Jälkiviisaushan on "imelin viisauen laji". Samalla lailla on jälkikäteisneuvontakin parasta konsultaatiota, ja vaativinta.
Mä olen vain immuuni kaikenmoisille jälkiviisatelijoile, koska luonnollisesti tiedän paremmin...
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Avatar
Teuge
Irstas baarimikko
Viestit: 1192
Liittynyt: 15:43:05 14.12.2005
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teuge »

Käykääpä messuilijat keskon osastolla moikkaamassa Kalakaimaa. Siellä on esillä Yamarinin uutuusmalli, joka on tiämmä tehty heittokalastajia silmälläpitäen.
Aion elää kunnes kuolen.
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Teuge kirjoitti:Tyrä on joskus muinoin tinkinyt aika menestyksekkäästi hintaa pois jostain vavasta tyyliin "Jos et myy, mä meen tunniks dokaan lisää. Sit mä oon vielä enemmän jurrissa, mulla on vähemmän rahaa ja kovempi ääni."
Pari-kolme kertaa oli kauppiaan hermot kestäny, jonka jälkeen se oli kysyny että "mitä sä sitten oikein maksaisit tästä kepistä?" Tyrä kun oli jo kieltäytynyt maksamasta paria tuntia aiemmin itse ehdottamaansa hintaa mokomasta vitsasta. Kaupparatsu joutui varmaan kirjaamaan sen kepin varastettuhin. Siks halvalla se lähti. Kaupan ehtona oli että Tyrä ei kertaakaan enää kurvaa k.o. kojulle pelottelemaan maksavia OIKEITA asiakkaita.
Perkeleen kylkiäinen, sä loukkaat mun inkontinenttisuojaa :evil: Joku yksityisyys se täytyy nettiperseenallakin olla :!:
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Tyrä kirjoitti:
Teuge kirjoitti:Tyrä on joskus muinoin tinkinyt aika menestyksekkäästi hintaa pois jostain vavasta tyyliin "Jos et myy, mä meen tunniks dokaan lisää. Sit mä oon vielä enemmän jurrissa, mulla on vähemmän rahaa ja kovempi ääni."
Pari-kolme kertaa oli kauppiaan hermot kestäny, jonka jälkeen se oli kysyny että "mitä sä sitten oikein maksaisit tästä kepistä?" Tyrä kun oli jo kieltäytynyt maksamasta paria tuntia aiemmin itse ehdottamaansa hintaa mokomasta vitsasta. Kaupparatsu joutui varmaan kirjaamaan sen kepin varastettuhin. Siks halvalla se lähti. Kaupan ehtona oli että Tyrä ei kertaakaan enää kurvaa k.o. kojulle pelottelemaan maksavia OIKEITA asiakkaita.
Perkeleen kylkiäinen, sä loukkaat mun inkontinenttisuojaa :evil: Joku yksityisyys se täytyy nettiperseenallakin olla :!:
Osaan kuvitella hyvinniin myyjän paniikin :D
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
Jupeko
Viestit: 107
Liittynyt: 08:15:11 19.12.2005
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Jupeko »

Kuis meni messut ? Joillain onnellisilla ne on vielä tänään edessä ;) Ite olin eilen käymässä.
Kyllä taas nähtävää oli ja totesin kaverille, et jos ois nyt tosissaan ostamassa uutta venettä, niin kyllä ois valinnan vaikeus ! Kun on niin paljon hyviä veneitä samassa hintaluokassa.
Ei ollu kolmoshallissa enää näköjää sitä arpajaispistettä, missä on se iso taulu täynnä numerolappuja. Sieltä on tullu menneinä vuosina aina tullu ostettua arpoja ja aina on saanu roppakaupalla tavaraa :D ny joutu pettymään sen suhteen.
Kumma kyllä, mut nyt ei tarttunu mitään matkaan...venekompassia kattelin ja merikarttoja...mut jäi vielä toistaseks hankkimatta.
Vastaa Viestiin