Joulukalenteri 2008

Alueen säännöt
Asiaa Kalamies.comin järjestämistä tapahtumista ja ilmoituksista
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Mynttinen
Georgen kaksoisveli
Viestit: 3027
Liittynyt: 12:10:09 21.12.2005

Joulukalenteri 2008

Viesti Kirjoittaja Mynttinen »

Ilmoitan tässä,että tämmöinen on tulossa tänäkin vuonna ja lahjoituskohde tulee olemaan myöhemmin ilmoitettava lastenkoti,josta käyn neuvotteluja 5.päivä ensikuuta.

Puuhamiehiä on muitakin kuin minä ja huutokauppa paikkana tulee toimimaan kalamies com ja tästä ovat tietoisia kalamies comin päättävät elimet ja heiltä hyväksyntä on.(huhtikuussa jo ilmoitettu ja keskusteltu asia)


Tulevat tuotot käytetään LYHENTÄMÄTTÖMÄNÄ lapsille joululahja ostoksina jotka suoritan itse ja lapset saavat lahjansa henkilökohtaisina eli eivät jää talolle.(EKa ostokset)

Joulukalenterin 15.päivä mennessä olevat tuotot siis menevät lapsille ja sen jälkeiset tuotot menevät lastenkodille kalastustarvikkeina,joita tulevat ja siellä jo olevat lapset käyttävät kalastukseen tulevina kesinä.


Tämä ilmoitus on vain sitä varten,jotta tahattomasti päällekkäisiä huutokauppoja/joulukalentereita ei syntyisi.

Osallsituminen tulee olemaan luonnollisesti vapaaehtoista ja luukkuja jaetaan mahdollisille lahjoittajille myöhemmin ja infoa tulee myöhemmin lisää.
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7406
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Haluaisin kumminkin varata yhden luukun, päivästä ei väliä.
Eikös nopein ole aina eka? :lol:
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
Wallu
Hymyilevä Haukiguru
Viestit: 1570
Liittynyt: 16:39:51 22.04.2005
Paikkakunta: Nordsjö

Viesti Kirjoittaja Wallu »

Itsenäisyyspäivä on joulukuun kuudes päivä, jos mahdollista niin varaan luukun kuusi.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Varaan ainakin yhden luukun. Päivällä ei ole väliä.
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Laitetaas luukku #24 lukkoon. Se jolla on paras ehdotus kyseiselle aattoluukulle saa aattoluukun. Ehdotuksia saa laitaa vaikkapa mun yv-lootaan.

Voi olla, että tällä joulukalenterilla tehrään historiaa... :roll:
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Mä voisin yhden luukun varata kans, eiköhän tuota roinaa sen verran nurkissa ole, että jotain joutaa hyvään tarjoitukseen.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

Mää varaan yhden jostain yli kympin huitteilta? Oliskos 13 päivä hyvä? :lol:
Mynttinen
Georgen kaksoisveli
Viestit: 3027
Liittynyt: 12:10:09 21.12.2005

Viesti Kirjoittaja Mynttinen »

Kiva,että innostusta on ja halua auttaa.


Voidaan pitää luukkuja alustavasti varattuna noilla numeroilla,mutta virallinen luukkujen jakokin tulee aikanaan lisäinfoineen.
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
Avatar
PlopPlop
Toimimaton puntaripää
Viestit: 1834
Liittynyt: 19:44:44 23.03.2006
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PlopPlop »

Mullekkin yks luukku, eiköhän sinne jotain keksi, vaikka..... öööö..... no 12
Looking good meatball!!!!
nypy
Viestit: 4845
Liittynyt: 20:31:56 03.11.2005
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja nypy »

otetaan tuo 23, jos 24 on varattu
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

ei se ov viä varattu. Yhtäkään ehrotusta ei ov viä tullu. Se jolla on paras ehrotus saa siis tuon 24 luukun. Ehrotuksia mulle vaikka yyveellä. Ja silmälaseja saa kassalta lainaksi...
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Niilo92
Kumisaapasnössö
Viestit: 891
Liittynyt: 10:35:50 08.12.2006
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Niilo92 »

Royal Trude kirjoitti:ei se ov viä varattu. Yhtäkään ehrotusta ei ov viä tullu. Se jolla on paras ehrotus saa siis tuon 24 luukun. Ehrotuksia mulle vaikka yyveellä. Ja silmälaseja saa kassalta lainaksi...
Se limasäilyke! :lol:
Avatar
Haukikoira
Lohikissa
Viestit: 1477
Liittynyt: 17:12:39 04.05.2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Haukikoira »

Mä voisin varata tuon #16 vuosikymmeniä vanhan pelinummeroni kunniaksi.
Avatar
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viestit: 1791
Liittynyt: 21:36:52 06.10.2008
Paikkakunta: Jns/Lieksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Piatu »

Mä voisin ottaa jonkun hauskan numeron jonkun kanssa. :wink:
nypy
Viestit: 4845
Liittynyt: 20:31:56 03.11.2005
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja nypy »

voisin kysyä taas parista firmasta lahjoitusta omien lisäksi tuota 24 varten, tunnen meinaan kostouistimen omistajan :roll:
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Mä voisin ottaa alkupäästä, loppukuusta on turhan kiirus. Vaikka #2 koska kakkonen on ykkönen???
Sit pitäis päättää laitanko haukiroinaa vai lohiroinaa...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Mynttinen
Georgen kaksoisveli
Viestit: 3027
Liittynyt: 12:10:09 21.12.2005

Viesti Kirjoittaja Mynttinen »

Laitan heti infoa ennenkuin tilanne on muuttunut "sitovaksi" eli tuleva lahjoituskohde on lukkoon lyömättä,mutta puhelinkeskustelut on jo käyty ja paikan päällä käyn siis 5. päivä marraskuuta,jonka jälkeen homman pitäisi olla selvä.

Tulen ottamaan tarkasti selvää asioista,jotta kaikki menee juuri niinkuin edelltäkäsin suunnitellaan.


Raha tulee tulemaan minulle käyttöön tänne ja ostan konkreettisesti lahjoja niillä enkä anna rahana mitään lahjoitukohteelle.

15.päivään joulukuuta mennessä huutokaupasta tulleilla rahoilla ostan lahjoja,oli niitä vaikka kuinka paljon. Sen jälkeen tulleilla rahoilla ostan/ostamme kalastustarvikkeita lastenkodille käyttöön,koska olen itse nähnyt miten harrastavat kalastusta ,joten käyttöön tulevat varmasti....


Pieni jos tässä vielä on.... eli jos rahaa tulee aivan tajuton määrä,niin kalastustarvikkeita ei osteta peräkärryttäin,vaan semmoinen normaali määrä,joka ajatellaan tarvittavan sen kokoisessa paikassa,josta myöhemmin ilmoitan asukasmäärän. Mahdollinen "ylimääräinen" raha ohjataan meidän palstalaisten iloksi mahdolliseen tulevaan radiokalaan,jota jokainen voi seurata tietokoneruudulta eli lähetin merkattu lohikala.

Tämä viimeinen lahjoitus/sijoituskohde VAIN siinätapauksessa,että sitä rahaa on "liian paljon",mutta ensijaiset kohteet nuo edellämainitut.


Palaan taas asiaan,kun lisää informoitavaa.
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
nypy
Viestit: 4845
Liittynyt: 20:31:56 03.11.2005
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja nypy »

mun mielipiteeni on, että pidetään hyväntekeväisyys ja radiokala erossa toisistaan, moni on valmis auttamaan puutteessa olevia, mutta ei välttämättä ole kiinostunut radiokalasta(kun ei ymmärrä siitä mitään, kuten minä)

joten jos tuo radiokala liitetään täähän, niin perun ilmoittautumiseni, tämä ei ole mikään mielenosoitus, vaan en koe ko asiaa yhtä tärkeäksi kuin puutteenalaisten auttamisen näin joulun alla.
Mynttinen
Georgen kaksoisveli
Viestit: 3027
Liittynyt: 12:10:09 21.12.2005

Viesti Kirjoittaja Mynttinen »

nypy kirjoitti:mun mielipiteeni on, että pidetään hyväntekeväisyys ja radiokala erossa toisistaan, moni on valmis auttamaan puutteessa olevia, mutta ei välttämättä ole kiinostunut radiokalasta(kun ei ymmärrä siitä mitään, kuten minä)

joten jos tuo radiokala liitetään täähän, niin perun ilmoittautumiseni, tämä ei ole mikään mielenosoitus, vaan en koe ko asiaa yhtä tärkeäksi kuin puutteenalaisten auttamisen näin joulun alla.

Radiokala tulee vain kysymykseen siinä tapauksessa,että rahaa on liian paljon,johon itse en usko,mutta teoreettisesti mahdollista.

Ensijijaisesti kaikki rahat menee lastenkodin asukkaille ja sen käyttäjille tavarana.


Haluan vain,että rahansijoituskohteet on tiedossa edeltäkäsin eikä niinkuin muissa kalentereissa,että rahat on ensin ja sitten tapellaan,että mihin laitetaan..


Osallistuminen on vapaaehtoista.
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
Ipe
Uimamaisteri
Viestit: 1244
Liittynyt: 22:42:26 11.04.2007
Paikkakunta: Tervola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ipe »

No miepä varaan yhden luukun, mikäli tästä niitä pystyy varaamaan.
Mynttinen
Georgen kaksoisveli
Viestit: 3027
Liittynyt: 12:10:09 21.12.2005

Viesti Kirjoittaja Mynttinen »

Neuvottelut on käyty ja "sopimukseen" päästy.


Lahjoituskohde on tohmajärvellä sijaitseva perhekuntoutuskoti(lastenkoti) Arianne http://www.arianne.fi

Joulukalenteri luukuista 1-15 saatavat huutokauppa tuotot käytetään lyhentämättömänä "lastenkodin" lasten henkilökohtaisiin joululahja ostoksiin ja luukuista 16-24 saatavista tuloista ostetaan "lastenkodille" kesäkalastustarvikkeita lapsille käyttöön tuleviksi vuosiksi talolle.

Mikäli rahaa jostakin syystä tulisi aivan tajuton määrä luukuista 16-24,niin ylimääräinen raha käytetään mahdolliseen KMC radiokalaan,jota kaikilla on mahdollisuus seurata internetin välityksellä. http://www.radiokala.net ,mutta tuo viimeinen vaihtoehto on epätodennäköinen ja 2 ensimmäistä lahjoituskohdetta ovat ehdottomasti ensisijalla



Tarkemmat ohjeet luukkujen huutamiseen ja esille laittoon lähempänä joulukuuta,mutta nyt voi varata sitovan varauksen joulukalenteri luukusta


Laitan alle jo halukkuutensa ilmaiseet nimimerkit ja ketä en merkannut voi ilmoittaa luukun numeron tähän ketjuun. Päivitän listaa päivittäin.


Puuhamiehinä tässä joulukalenterissa ovat minä ja wallu.

Joulukalenteri kantaa nimeä KMC Joulukalenteri 2008 ja siihen tulee siis uusi ketju huutokauppa osioon missä huudot tapahtuvat.

Luukun 24 osalta noudatetaan Royal Truden ehdotusta ja hänelle voi ehdottaa lahjoitusta sinne toistaiseksi ja hän valitsee omasta mielestään sopivan kanditaatin.


Nyt on kaikki suunniteltu etukäteen ja rahan lahjoituskohteet ilmoitettu,joten sen puolesta jokainen voi itse päättää haluaako jollakin tavalla osallistua,joko huutajana tai lahjoittajana.



Lista varatuista luukuista alla


1.Jäpäkyörä
2.
3.
4.
5.
6. Wallu
7.
8.
9.
10.
11.
12.PlopPlop
13.Sakkeus
14.
15.
16.Haukikoira
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
Avatar
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
Viestit: 7406
Liittynyt: 16:06:19 22.04.2005
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Kiitän tästä eka numerosta.
Yritän, siis yritän laittaa jotain,joka kiinnostaa huutamaan.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Avatar
Wallu
Hymyilevä Haukiguru
Viestit: 1570
Liittynyt: 16:39:51 22.04.2005
Paikkakunta: Nordsjö

Viesti Kirjoittaja Wallu »

Vahvistan että haluan luukun kuusi.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Rohkeestivvaa ideoita mun YV-luukkuun aattoillan luukusta :!:
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Samtheman kirjoitti:Mä voisin ottaa alkupäästä, loppukuusta on turhan kiirus. Vaikka #2 koska kakkonen on ykkönen???
Sit pitäis päättää laitanko haukiroinaa vai lohiroinaa...
Olenko mä näkymätön tai jotain, hä???
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Vastaa Viestiin