Puruveden lohikuningas 2009

Alueen säännöt
Soutu- ja vetouisteluun keskittyvä palsta.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
Laxxi69
Viestit: 133
Liittynyt: 18:33:16 14.01.2009
Paikkakunta: kouvostoliitto

Puruveden lohikuningas 2009

Viesti Kirjoittaja Laxxi69 »

Olen lähdössä puruveden lohikuningas 2009 kisaan mukaan yksin joten ois kiva saada miehistöön yksi henkilö mukaan!Tämä koskee kaikkia joten naiset myös ketä kiinnostaa :D Lähtöpaikkani tulee ruokkeen lomakylästä.Kuka kiinnostunut asiasta voi lähettää yv:tä mulle :wink:
Avatar
abboreman
Viestit: 2758
Liittynyt: 16:45:03 21.04.2006

Viesti Kirjoittaja abboreman »

Soudat yksin niin ei ole turhaa painoa mukana :wink:

Kohtahan tuota voisikin jo ilmoittautua kisaan mukaan, jos tänä vuonna tulisi muutakin kuin haukea ja ahventa :?
Avatar
Laxxi69
Viestit: 133
Liittynyt: 18:33:16 14.01.2009
Paikkakunta: kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Laxxi69 »

Aika hyvä vinkki!mut täytyy myöntää et se on rankka kisa yksin veivata menee.No eihän siin periaateessa tarvi koko ajan soutaa jos ottaa huomioon ns.syöntiajat mihin satsaa soutaen.Onnex tulee reenattua kerta viikkoon tos omal joella missä suht kovat nousut niskoille ym..Kerran on tullu käytyy tuol kisoissa ja silloin oli kova helle ja roppa oli koetuksella.Kokemuksena silti se oli ok!ja yx alamitainen järväri ulkopuolelt kiinni :D siinä se kisan tapahtumat.
mutteri
Keskisuuri keilapallonkaatajastrumffi
Viestit: 2518
Liittynyt: 23:47:52 15.11.2005

Re: Puruveden lohikuningas 2009

Viesti Kirjoittaja mutteri »

Laxxi69 kirjoitti:Olen lähdössä puruveden lohikuningas 2009 kisaan mukaan yksin joten ois kiva saada miehistöön yksi henkilö mukaan!
Jokohan sitä tänä vuonna edityisi tässäkin hommassa. Mie voisin kyl lähtee toiseksi soutajaksi veneeseesi, vai viedäänkö mun "lasikuitupulkka" ja uistellaan sillä?

Entäs, miten myö sit tapellaan, notta kummalle se auto sitten lopulta jää? :shock:
Avatar
Laxxi69
Viestit: 133
Liittynyt: 18:33:16 14.01.2009
Paikkakunta: kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Laxxi69 »

Laitoin yv:tä mutterille tulee!
Jyffe
Viestit: 1082
Liittynyt: 21:56:36 30.08.2006

Viesti Kirjoittaja Jyffe »

Oliko tarvetta uudelle topikille, kun entinen topikki oli olemassa :evil:
Kun katson vihreitä, näen punaista.
mutteri
Keskisuuri keilapallonkaatajastrumffi
Viestit: 2518
Liittynyt: 23:47:52 15.11.2005

Viesti Kirjoittaja mutteri »

Elä Jyffe ota asiaa niin vakavasti. :wink:
Avatar
Laxxi69
Viestit: 133
Liittynyt: 18:33:16 14.01.2009
Paikkakunta: kouvostoliitto

Viesti Kirjoittaja Laxxi69 »

Anteeksi amatöörimaisuuteni!Olen erittäin pahoillani tapahtuneesta!SORI!ja yritän opetella comin asioita käytämään Jyffe.
mutteri
Keskisuuri keilapallonkaatajastrumffi
Viestit: 2518
Liittynyt: 23:47:52 15.11.2005

Viesti Kirjoittaja mutteri »

Minusta tämä taasen oli parempi näin, ainakin omalta kannaltani. Laxxi69 etsi yhtä henkilöä mukaan miehistöönsä ja olisi varmasti jäänyt itseltäni huomaamatta, jos ilmoitus olisi ollut siellä Jyffen mainitsemassa topikissa. :wink:
mutteri
Keskisuuri keilapallonkaatajastrumffi
Viestit: 2518
Liittynyt: 23:47:52 15.11.2005

Viesti Kirjoittaja mutteri »

Laxxin kans tässä toissapäivänä turistiin puhelimessa ja juonittiin suunnitelmia niiden isojen päänmenoksi. Katselin läpi tuota omaa uistin kategoriaa ja kävi mielessä, että ostaskohan sitä muutaman luzikan lisää? Ihan kuin niitä jo ei olis tarpeeksi...
ajojahti
Viestit: 1
Liittynyt: 13:13:36 27.05.2009

Re: Puruveden lohikuningas 2009

Viesti Kirjoittaja ajojahti »

Sinne puruvedelle tullaan tänäkin vuonna.Hyvät kisathan siellä on aina ollu,ite oon viitenä
vuonna ollu mukana.Muutamia kaloja on tullu ja ollu kii,ei ihan olla päästy palkinnoille mutta....koitetaan taas uudestaan.On toi puruvesi minusta hieno paikka.Tässä jo on
kaverin kaa taktiikkaa taas mietitty.Onkos kellään tietoo mikä on puruveden tilanne nyt?
onko vesi matalammalla ku viime vuonna.Mites kala on liikunu?.Täällä päijänteellä
kalaa on mukavasti tullu.En oo muuten (Mutteri) yhtenäkään vuonna puruvedellä vetäny perässäni lusikoita (pitäisköhän koittaa),aina on vaappu perässä ollu,toisessa vavassa 5cm ja toisessa 8cm-15cm.On toi 5cm ollut parampi,hyviä ahvenia,muutama hauki ja 1.5 järvilohi,viime vuonna tohon 5cm vaappuun tarras melkonen hauki ,mut ei tullu ylös asti,sanoisin +10kg kaveri veikkas 12 paikeille hauki miehenä,2m päässä veneestä kävi
moikkaamassa....olis kelvannu autsz .Kireitä siimoja vaan kaikille puruveden vetäjille.
Vastaa Viestiin