Rutinaketju

Täällä voit kysellä uusista ominaisuuksista, raportoida virheitä, antaa risuja ja ruusuja. HUOM! Tämä on tilapäinen keskustelualue ja tullaan poistamaan aikanaan.
Avatar
sursill
Pirkan pilaaja
Viestit: 1990
Liittynyt: 15:24:19 23.03.2006
Paikkakunta: Loviisa

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja sursill »

Hidas kirjautuminen ja muutenkin hidastelee, foorumin ala reunasta kun kirjautuu niin heittää uudelle kirjautumis sivulle, sivu rakenne levinnyt tätä kirjoittaessa... :evil:

Tuossa muutama joista rutisen. :?

Onko tiedossa vapaaehtoisilla aikataulua säätöihin vai palataanko syksyllä asiaan. :mitaviddua:
Avatar
tkj
Viestit: 1262
Liittynyt: 20:48:08 29.04.2009
Paikkakunta: Varkaus

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja tkj »

Miks tonne kalamies-tv kommentteihin tulee ip näkyviin nimen perään?
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

tkj kirjoitti:Miks tonne kalamies-tv kommentteihin tulee ip näkyviin nimen perään?
siks ku se asetus oli päällä, vaa eipä o enää (muutaku rekkaamattomilla)
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
tkj
Viestit: 1262
Liittynyt: 20:48:08 29.04.2009
Paikkakunta: Varkaus

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja tkj »

Royal Trude kirjoitti:
tkj kirjoitti:Miks tonne kalamies-tv kommentteihin tulee ip näkyviin nimen perään?
siks ku se asetus oli päällä, vaa eipä o enää (muutaku rekkaamattomilla)
Hienoa, takso Kuva
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7637
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Nyt toimii muuten ihan hyvin mut toi haku on viel ei hanskassa....
Janottaa nii että suu pölisöö...
Msr
Syöpäläinen
Viestit: 636
Liittynyt: 18:29:40 19.05.2005
Paikkakunta: Kangasalalalainen

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Msr »

Nopeampi oli jo välillä, mutta taas takkuaa aikaslailla.

Jätän nyt Martti Servoa lainaamatta -tällä kertaa- :twisted:
Avatar
Vilttiketju
HUUTO: Edvard Munch
Viestit: 3052
Liittynyt: 23:15:31 09.02.2006
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Vilttiketju »

Minkäs takii tää ei voi olla koko näytön kokoinen....Nyt jää helvetisti tyhjää tilaa molemmin puolin...(mainoksille varattu?)

Vai enkö mä taaskaan vaan osaa...

Sitten kun kirjoittaa viestejä niin tuolla oikeessa ylänurkassa omat asetukset/ kellon aika/ näytä omat viestit ovat ihan väärässä paikassa...

Ja kaikki hymy naamat ei toimi...yhyyyy autsz ...
On niin HAPOKASTA.Ei pysty!
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Helvetin hidasta!

Viesti Kirjoittaja pike »

Pitkään olen hammasta purrut, mutta nyt täytyy jo kissa nostaa pöydälle. Foorumin uusimisen jälkeen palsta on muuttunut hemmetin hitaaksi. Itselleni yksi tärkeimmistä asioista keskustelupalstoilla on nopeus. Ei tätä kestä kukaan, kun yhden ketjun latautuminen kestää lähes puoli minuuttia. Ainakin itselläni käynti sivutolla on vähentynyt huomattavasti.
Avatar
tkj
Viestit: 1262
Liittynyt: 20:48:08 29.04.2009
Paikkakunta: Varkaus

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja tkj »

Voi jumalavita että voi olla taas tukossa tää paikka autsz
Avatar
tkj
Viestit: 1262
Liittynyt: 20:48:08 29.04.2009
Paikkakunta: Varkaus

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja tkj »

No nyt taas toimii ihan hyvin :mitaviddua:

Onkos tuohon tulossa mitään fixiä?
tkj kirjoitti:Löyty ainaskii yks huono juttu, kun näppäät "näytä uudet viestit" niin sieltäpä et enää saakkaa merkattua kaikkia luetuks eli jos et kaikissa väkipakolla käy niin ne jää kummittelemaan.
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

tkj kirjoitti:Onkos tuohon tulossa mitään fixiä?
tkj kirjoitti:Löyty ainaskii yks huono juttu, kun näppäät "näytä uudet viestit" niin sieltäpä et enää saakkaa merkattua kaikkia luetuks eli jos et kaikissa väkipakolla käy niin ne jää kummittelemaan.
titta häär: http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... 6&start=44
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
tkj
Viestit: 1262
Liittynyt: 20:48:08 29.04.2009
Paikkakunta: Varkaus

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja tkj »

No joo tuo toimii jos aina haluat kirjautua uudelleen mutta meikäläinenkin on yleensä mahdollisimman pitkän session kirjautuneena ja tuo lähinnä sillon on ärsyttävää. :oops:
Avatar
psy1
Vähän ihastunut
Viestit: 2070
Liittynyt: 09:32:46 21.03.2006
Paikkakunta: Tampere

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja psy1 »

Yyveissä jää viestihistoriassa osa teksteistä laatikon ulkopuolelle. Voisko sitä lodjua vähän leventää? Tai sais vaikka koko palstaa hieman leventää kun tua reunoilla hilluu noi tyhjät kaistaleet.
Jossain kai tosta jo jupistiinkin, mutta muutosta ei o tapahtunu. Miks tää on näin kaponen??
Vai johtuuko se mun resoista tai näytöstä tai jostain? mä nästä mitään tiä :mitaviddua:

Reso 1280X
Ja näyttö si vähän isompi, mut se kai ei vaikuta mitään...
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

sursill kirjoitti:...foorumin ala reunasta kun kirjautuu niin heittää uudelle kirjautumis sivulle, sivu rakenne levinnyt tätä kirjoittaessa... :evil:

Tuossa muutama joista rutisen. :?

Onko tiedossa vapaaehtoisilla aikataulua säätöihin vai palataanko syksyllä asiaan. :mitaviddua:
Arvaa kiinnostaako jokku alareunan rekkausruurut ku se rekkautumine pitää tehrä etusivulla? Eksää o tutustunu saitin toimintaan? HÄ? Ttumää viskaan ne alareunan rekkausruurut vithun ni päästään siitäki ja sun rutinoistas eroon :twisted:

Tairanki ollav vittumaine ja tehrä sen heti...

ED: se o siinä. Ei luulis rutisevan enää mistää.
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Vilttiketju
HUUTO: Edvard Munch
Viestit: 3052
Liittynyt: 23:15:31 09.02.2006
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Vilttiketju »

Nyt alkaa olemaan vanhan lakasu talkoo henki taas päällä :mrgreen: ....

Pikkuviat lakastaan maton alle ja suurempiin hakataan luudalla miehen mentävä aukko... :lol:

Nyt ruutta on taas asian ytimessä...
On niin HAPOKASTA.Ei pysty!
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Kuhavvaa tuli taas toristettua että kaikki rutinat käyrään läpi ja jos korjaus o helppo ni korjataan. Ja jos rutina o turha niv vithuillaan ja estetään jatkorutinat. Kyä näin o.
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Royal Trude kirjoitti:Kuhavvaa tuli taas toristettua että kaikki rutinat käyrään läpi ja jos korjaus o helppo ni korjataan. Ja jos rutina o turha niv vithuillaan ja estetään jatkorutinat. Kyä näin o.
Luulisin, että mä olen (taas) ollut yksi aktiivisimmista vittuilijoista, ja varsin nopeasti ja tehokkaasti olette noihin reagoineet. Että kyllä te olette sauhujuomanne ansainneet. Jälkikäteen on tietysti helppo kenen tahansa sanoa, että sitä ja tätä olisi pitänyt tehdä toisin, varmaan olisikin, mutta niillä mennään mitä on. Itse kutakin varmaan vituttaa saitin hidastelu tai edellisestä forumversiosta poikkeavat toiminnot, mutta luulisi olevan kaikille jo viimeistään tässä vaiheessa aika selvää ettei edellisen version kanssa olisi kovin pitkälle enää pötkitty. Eikös 6xa tätä samaa jossain jopa todistellut. Paskat vanha foorumikaan mikään vakaa saati bugiton enää loppuvaiheessa ollut, lyhytkin aika on monella kullannut muistot.. Ja olisihan päivitys voinut paljon huonomminkin mennä. Onhan noita naapurifoorumeita ollut huoltotöiden vuoksi ollut alhaalla viikko- ellei kuukausitolkulla.

Asia, mitä voisi tässä tuoda vielä esille on se, että Truden ja 6xa:n lisäksi ominaisuuksia testailivat ja bugeja bongailivat aika iso läjä erikseen valittuja koe-eläimiä, minä muiden muassa. Ottaen huomioon että uuden saitin toiminnallisuutta ja virhebongausta tehtiin monta kuukautta ennen lopullista päivitystä, niin ei me koe-eläimetkään ihan kympillä onnistuttu. Erityisesti näitä pikkuvikoja/ominaisuuksia (loggautumisruutujen ja salasanan vaihdon toimimattomuutta jne.), olisi pitänyt jo testiaikana löytää... :oops: Ansiokkaasti noiden fiksaamisesta ovat rt ja aaaakkosmies nyt suoriutuneet, mutta olisihan nuo voinut hoitaa jo silloin kun aikaa oli ehkä enemmän.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Avatar
sursill
Pirkan pilaaja
Viestit: 1990
Liittynyt: 15:24:19 23.03.2006
Paikkakunta: Loviisa

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja sursill »

Royal Trude kirjoitti:Arvaa kiinnostaako jokku alareunan rekkausruurut ku se rekkautumine pitää tehrä etusivulla? Eksää o tutustunu saitin toimintaan? HÄ? Ttumää viskaan ne alareunan rekkausruurut vithun ni päästään siitäki ja sun rutinoistas eroon :twisted:

Tairanki ollav vittumaine ja tehrä sen heti...

ED: se o siinä. Ei luulis rutisevan enää mistää.
Ei ja miks. En. Lupaat vaa.

Pusi pusi ruutta, oot sää nii ihku ku meet tekemää mun tähden tommottisia. olen daivaassa

Totta toinenkin puoli. :wink: Ootte kyllä korillisen sauhua ansainneet kun jaksatte vääntää saittia huolimatta meidän uittuiluista. :kippis:
Lupaan jatkaa rutinaa jos löydän aihetta. :lol:
Avatar
psy1
Vähän ihastunut
Viestit: 2070
Liittynyt: 09:32:46 21.03.2006
Paikkakunta: Tampere

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja psy1 »

Tökkii pahasti ny...

Mut oli mulla asiaakin.
Miks mun allekkirjotuksessa ei toimi toi osote linkkinä?
Korjaisko modet tai kertos mitä mä tein väärin?
On noita tossa muillakin näkyny ja hyvin on toiminu.
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
Avatar
Qkkeli
Viestit: 234
Liittynyt: 18:55:40 27.06.2007
Paikkakunta: Kittilä
Viesti:

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Qkkeli »

Meni 48 sekunttia, että ylipäätänsä pääsi koko sivustolle.. Touh

Olen seurannut tätä kolmelta koneelta, ja kyllä totuus on, että 4/5 kerrasta sivusto on todella H-I-D-A-S. Ja se näkyy taas tuolla myyntiosiossa siten, että tuotteet on siellä vähentynyt.
Se on totta, että edellinen foorumiversio olisi kussut ennen pitkään ja että olette tehnyt paljon töitä tämän nykyisenkin eteen, mutta jos oikeasti ei ala pian nopeutumaan(= saa sitä serveriä päivitettyä), niin sivustolta katoaa käyttäjät pitemmäksi aikaa.
”Tutkimusten mukaan yli 60% uusilla urheiluautoilla ajelevista miehistä elää itse asiassa köyhyysrajan alapuolella.”
Lähde: Liikkuvan poliisin nopeusvalvonta

Qkkelin kotisivut.
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

No välillähän oli oikeasti joku vialla, mutta kyllä tää ainakin mulla on pelittänyt ihan vauhdikkaasti jopa puhelimella selaamalla!? Eiköhän sitten tuon "raudan" päivityksen jälkeen taas futaa ihan liiankin nopeasti.....Näitä hommeleita, kun ei ihan talkoohommilla päivässä saa tehtyä vaikka olis kuinka kova jätkä tunkin varressa.

Hiljaa hyvä tulee....
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

kaks päivää ilman rutinaa... :mitaviddua:


vit*uttaako teitä vai ootteko vaa tottunu uuteen saittiin?
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7637
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Tuntuu et porukkaa suht paljon häippässy pois kun tää niin hidas vielä.Tulevat sitten varmaanki takas ku tää toimii normaalisti.


Paskanjauhantaankaan ei montaa viestiä päivässä tule...
Janottaa nii että suu pölisöö...
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

kävijämäärät on kuiteski lisääntyny parin viikon takasesta n. 9%

tissitopikkiin aattelin laittaa parit herkut just ny
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Msr
Syöpäläinen
Viestit: 636
Liittynyt: 18:29:40 19.05.2005
Paikkakunta: Kangasalalalainen

Re: Rutinaketju

Viesti Kirjoittaja Msr »

Just ny o taas törkeen hidas!

Parituntia sitten toimi vielä siedettävästi. Silloin tosin jumitti välillä, kun sivua yritti avata, mutta päivittämällä sivun saattoi auetea haluttu sivu melkein heti.
Lukittu