Immonen vai Pakarinen

Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Avatar
Jamo81
Matkanjohtaja
Viestit: 1448
Liittynyt: 19:09:17 02.04.2009
Paikkakunta: Kokkola

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Jamo81 »

Terve

Nyt lähtee pari mallia Pakariselle, Kirjolohi ja Taimen palikkaa pitäis saada aikaan. :)

Vielä kun osais päättää paristakymmenestä aihiosta et mitkä lähettäis :mitaviddua:

Juhannuksen tienoolla sit nähään minkälaista jälkee tuli... :D
Työ haittaa harrastusta!Vai oliko se toisinpäin??
Avatar
Jamo81
Matkanjohtaja
Viestit: 1448
Liittynyt: 19:09:17 02.04.2009
Paikkakunta: Kokkola

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Jamo81 »

Morienttes

Sieltähän se tulla tupsahti.... siis se lappu mikä oikeuttaa hakemaan postista paketin, no äkkiä piti pinkaista postiin kun lapussa vielä luki et VAAPPU AIHIOT.

Kyllä ei voi muuta sanoa kuin: PIRUN hyvää työtä Pakarinen tekee!!! Aihiot ovat parempia kuin mitä märissä unissakaan uskalsin kuvitella :shock: :shock: :shock:

Eikä hinta huimaa päätä: kirre vaappu n.4cm 40c kpl ja taimen vaappu n.5.5cm 49c pala. olen daivaassa

EDIT: Äsken kun laskua tutkailin uurestaan ni hokasin et toi on veroton hinta... Eli todellinen hinta oli kirre malli: 0,49€ ja taimen malli: 0,60€.

No ei paha vieläkään.
Työ haittaa harrastusta!Vai oliko se toisinpäin??
kalamies92
Lähtenyt lataamoon
Viestit: 827
Liittynyt: 19:26:41 15.12.2005
Paikkakunta: Ukkola

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kalamies92 »

Jamo81 kirjoitti:Morienttes

Sieltähän se tulla tupsahti.... siis se lappu mikä oikeuttaa hakemaan postista paketin, no äkkiä piti pinkaista postiin kun lapussa vielä luki et VAAPPU AIHIOT.

Kyllä ei voi muuta sanoa kuin: PIRUN hyvää työtä Pakarinen tekee!!! Aihiot ovat parempia kuin mitä märissä unissakaan uskalsin kuvitella :shock: :shock: :shock:

Eikä hinta huimaa päätä: kirre vaappu n.4cm 40c kpl ja taimen vaappu n.5.5cm 49c pala. olen daivaassa

EDIT: Äsken kun laskua tutkailin uurestaan ni hokasin et toi on veroton hinta... Eli todellinen hinta oli kirre malli: 0,49€ ja taimen malli: 0,60€.

No ei paha vieläkään.
Samana päivänä lähetin kuin sinä ja samana päivänä tuli :D
Hyvää laatua mullakin, propsit Paksulle täältäkin. Ja taitaa olla hinnassa muutama euro vähemmän kuin Immosella.
Kahta en vaihda...
sukkia ja alushousuja
Avatar
Jöössi
Nami nami
Viestit: 843
Liittynyt: 21:42:40 21.04.2005
Paikkakunta: Kangasala

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Jöössi »

Onkohan Pakarinen lomalla vai mikä on kun yrittää soittaa niin menee suoraan vastaajaan?

Vai onko numero muuttunut?
Aina kannattaa yrittää, joskus voi saadakin!
Skinke
Viestit: 33
Liittynyt: 19:36:05 01.08.2008

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Skinke »

Kyllä Pakarinen ainakin viime viikolla puhelimeen vastas.. Jos sillä on vaan vähän kiirusta :roll:
atho
Viestit: 508
Liittynyt: 16:36:02 15.12.2006
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja atho »

Onko Immosesta kuulunut mitään? :?
Saaliskuvakisa käynnissä! : http://taho-vaaput.webs.com/
Avatar
näsä
Viestit: 378
Liittynyt: 20:09:11 30.04.2007
Paikkakunta: manse
Viesti:

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja näsä »

atho kirjoitti:Onko Immosesta kuulunut mitään? :?

Ite laittelin tilausta n. 3kk sitten immoselle . yleensä tullu maksimissaan 2 viikossa. edellis viikolla yritin saada äijää soittamalla kiinni ja kun jakso vaan soitella niin yritys palkittiin .
Kehu vaan että viikon 24 lopulla voin odotella kapuloita ... vaan eipä näkyny :x
Jos sitä viä viikon kattelis ja jos ei näy niin sitten saa immonen pitää kapulansa

Tiedän että kun ruuhkaa on niin sillon on pitempiäkin aikoja menny , mutta jos eka ei meinaa saada ees kiinni ja sitten kun saa ja lupaa jotain niin se olis ihan ok että jos olis sillon tulossa kun on luvattu !
Sekin äijä varmaan jonkun aikaa tehny kyseistä hommaa että luulis osaavan arvioida että koska on valmista :?
Avatar
JyriKo88
Viestit: 13
Liittynyt: 20:15:31 28.03.2009

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja JyriKo88 »

Itse olen odotellut aihioitani jo pitkälti toista kuukautta immoselta. Mitähän kaveri meinaa ku 2 kertaa sanonu puhelimessa että ensi viikolla tulee ja noistakin puheluista 3 ja 5vk aikaa. Mun mielestä vähä noloo ottaa tilauksia vastaan vaikkei pysty toteuttaan, sanois mieluummin ettei millään pysty. mulko
Avatar
näsä
Viestit: 378
Liittynyt: 20:09:11 30.04.2007
Paikkakunta: manse
Viesti:

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja näsä »

JyriKo88 kirjoitti:Itse olen odotellut aihioitani jo pitkälti toista kuukautta immoselta. Mitähän kaveri meinaa ku 2 kertaa sanonu puhelimessa että ensi viikolla tulee ja noistakin puheluista 3 ja 5vk aikaa. Mun mielestä vähä noloo ottaa tilauksia vastaan vaikkei pysty toteuttaan, sanois mieluummin ettei millään pysty. mulko
näinpä juuri , mutta odotellaan ny viä vähä vaikka " pikkusen " viiksettääki autsz
kalamies92
Lähtenyt lataamoon
Viestit: 827
Liittynyt: 19:26:41 15.12.2005
Paikkakunta: Ukkola

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kalamies92 »

JyriKo88 kirjoitti:Itse olen odotellut aihioitani jo pitkälti toista kuukautta immoselta. Mitähän kaveri meinaa ku 2 kertaa sanonu puhelimessa että ensi viikolla tulee ja noistakin puheluista 3 ja 5vk aikaa. Mun mielestä vähä noloo ottaa tilauksia vastaan vaikkei pysty toteuttaan, sanois mieluummin ettei millään pysty. mulko
Huh. Onneks en laittanut viimesiä immoselle. Pakarisella kesti kaks vai kolme viikkoa.
Itelläkin ekat aihiot oli Immosen hallussa aika pitkään, useemman kuukauden, mutta tuli ne lopulta sieltä. Soittakaa tälle ja sanokaa jos postittaa teille aihionne takaisin, saatte pakariselta kolmesti jo tilata sinä aikana kun immonen saa omansa laitettua :wink:
Kahta en vaihda...
sukkia ja alushousuja
Lohimies
Viestit: 37
Liittynyt: 15:40:54 19.04.2008

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Lohimies »

Itse jouduin soittamaan Immoselle 3 kertaa. Jokaisella kerralla lupasi toimituksen seuraavalla viikolla. Kaksi kuukautta kesti tilauksen pertilletulo lopulta. Ellei hommat parane, vaihtuu toimittaja.
sindarella
Viestit: 1
Liittynyt: 08:24:39 18.06.2009

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja sindarella »

Hei,

KP-SYSTEM OY:n /Kari Pakarisen puhelinnumero on 0400-571690.
Numero 040-8251373 ei ole käytössä.
make04
Viestit: 163
Liittynyt: 16:55:11 06.06.2006

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja make04 »

Ei ole ollut immosen kanssa mitään ongelmia,kun aihiot ovat apassia.
Tullut n.1viikossa.
Ongelmia kuulemma balsan suhteen.
Avatar
Valve
Mr. Warma
Viestit: 667
Liittynyt: 18:44:20 21.06.2006
Paikkakunta: Sulkava

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Valve »

Lohimies kirjoitti:Itse jouduin soittamaan Immoselle 3 kertaa. Jokaisella kerralla lupasi toimituksen seuraavalla viikolla. Kaksi kuukautta kesti tilauksen pertilletulo lopulta. Ellei hommat parane, vaihtuu toimittaja.
Itsellä sama homma paitsi ettei tilaus tullut perille. Itse vaihdoin 2kk:n jälkeen Pakariseen ja en ole katunut.
Avatar
näsä
Viestit: 378
Liittynyt: 20:09:11 30.04.2007
Paikkakunta: manse
Viesti:

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja näsä »

Minkäslainen pelit ja vermeet Pakarisella on ? Elikkä pystyykö se tekeen samasta mallista pitempää versioo ?

Alkaa Immosen odottelut pikku hiljaa riittään :evil:
kalamies92
Lähtenyt lataamoon
Viestit: 827
Liittynyt: 19:26:41 15.12.2005
Paikkakunta: Ukkola

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kalamies92 »

näsä kirjoitti:Minkäslainen pelit ja vermeet Pakarisella on ? Elikkä pystyykö se tekeen samasta mallista pitempää versioo ?

Alkaa Immosen odottelut pikku hiljaa riittään :evil:
Kyllä mää uskon että onnistuu iha yhtälailla kuin immosella.
Soitalla ja kysy mutta sanoisin että ei ole ongelma.
Kahta en vaihda...
sukkia ja alushousuja
Heittelijä
Viestit: 15
Liittynyt: 14:41:08 29.01.2009

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Heittelijä »

Mikäs tuolla pakarisella on se minimi määrä minkä voi tilata. Nyt kun ekaa kertaa rupeisin sorvauttamaan niin ei huvittais mitään 200kpl erää tilata. Ja mites se hintapuoli, ja pakarisella ei taida mitään kotisivuja olla vai ?
Wilke
Viestit: 90
Liittynyt: 21:24:57 30.05.2009

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja Wilke »

Heittelijä kirjoitti:Mikäs tuolla pakarisella on se minimi määrä minkä voi tilata. Nyt kun ekaa kertaa rupeisin sorvauttamaan niin ei huvittais mitään 200kpl erää tilata. Ja mites se hintapuoli, ja pakarisella ei taida mitään kotisivuja olla vai ?
100kpl taitaa olla minimitilaus. Hintaa kertyy ensimmäisellä kerralla noin 100euroa kun ottaa tuon 100kappaletta, koska siihen tulee se mallinnusmaksu päälle. (yksi aihio noin 0,5-1e)
Seuraavat 100 kappaleen tilaukset hieman halvempia kun ei tarvi uusia sitä mallinnusmaksua.
Ei ole pakarisella minun tietääkseni mitään nettisivuja
kalamies92
Lähtenyt lataamoon
Viestit: 827
Liittynyt: 19:26:41 15.12.2005
Paikkakunta: Ukkola

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kalamies92 »

Tämän kuun puolivälin tienoilla lähetin Pakariselle vaappuaihion sorvautettavaks. Tänään tuli puhelu, että aihio oli jotenkin "hävinnyt" tai mennyt sekaisin muiden kanssa tai jotain muuta. No sit se jotain sanoi että "eikös se oo vähän semmonen samantapanen kuin nuo samfishingissä olevat aihiot". Sanoin et kai siinä voi silmämääräsesti olla samoja piirteitä mutta omanlaisensahan se on kuitenkin.
Sanoi sitten vaan et sorvauttaa ne nyt ja laittaa tuleaan, tullee kotiin tämän viikon lopussa tai ens viikon alussa. Kattoo nyt mitä sieltä tulee.
Kahta en vaihda...
sukkia ja alushousuja
Avatar
mutku
Viestit: 766
Liittynyt: 19:22:38 15.04.2008
Paikkakunta: Nokia

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja mutku »

pistäs toimitusaika kun saapuu,pitäs tilailla itekki ja tähtäillä paketin saapuminen siihen kun on tullut töistä korvaus menetetystä vapaa-ajasta.. :roll:

E:jaa en lukenut kunnolla eli pari-kolme viikkoo..
Avatar
näsä
Viestit: 378
Liittynyt: 20:09:11 30.04.2007
Paikkakunta: manse
Viesti:

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja näsä »

kalamies92 kirjoitti:Tämän kuun puolivälin tienoilla lähetin Pakariselle vaappuaihion sorvautettavaks. Tänään tuli puhelu, että aihio oli jotenkin "hävinnyt" tai mennyt sekaisin muiden kanssa tai jotain muuta. No sit se jotain sanoi että "eikös se oo vähän semmonen samantapanen kuin nuo samfishingissä olevat aihiot". Sanoin et kai siinä voi silmämääräsesti olla samoja piirteitä mutta omanlaisensahan se on kuitenkin.
Sanoi sitten vaan et sorvauttaa ne nyt ja laittaa tuleaan, tullee kotiin tämän viikon lopussa tai ens viikon alussa. Kattoo nyt mitä sieltä tulee.

Hmm ... taitaa olla meikäläisen kapula mistä on puhunu , n. 7cm pitkä ja " jessemäinen ":cry:
ite kans tuli samoihin aikoihin laitettua ...
Onko pakariselle mitään maili osotetta että sille vois laittaa kuvaa ja sitä myöten vähän valasta mikä on kenenkin ( jos kuvaa tai tupla kappaletta sattuu oleen ) :?

I
kalamies92
Lähtenyt lataamoon
Viestit: 827
Liittynyt: 19:26:41 15.12.2005
Paikkakunta: Ukkola

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kalamies92 »

näsä kirjoitti:
kalamies92 kirjoitti:Tämän kuun puolivälin tienoilla lähetin Pakariselle vaappuaihion sorvautettavaks. Tänään tuli puhelu, että aihio oli jotenkin "hävinnyt" tai mennyt sekaisin muiden kanssa tai jotain muuta. No sit se jotain sanoi että "eikös se oo vähän semmonen samantapanen kuin nuo samfishingissä olevat aihiot". Sanoin et kai siinä voi silmämääräsesti olla samoja piirteitä mutta omanlaisensahan se on kuitenkin.
Sanoi sitten vaan et sorvauttaa ne nyt ja laittaa tuleaan, tullee kotiin tämän viikon lopussa tai ens viikon alussa. Kattoo nyt mitä sieltä tulee.

Hmm ... taitaa olla meikäläisen kapula mistä on puhunu , n. 7cm pitkä ja " jessemäinen ":cry:
ite kans tuli samoihin aikoihin laitettua ...
Onko pakariselle mitään maili osotetta että sille vois laittaa kuvaa ja sitä myöten vähän valasta mikä on kenenkin ( jos kuvaa tai tupla kappaletta sattuu oleen ) :?

I
No kun puhelimessa sanoin sille et "se minun on 12 cm pitkä ja kuten kirjeessä luki tarkotus olis tehdä siitä 13cm pitkä.." tai jotenkin noin, niin ei se ainakaan selkeesti mulle sanonut että "täähän on vain 7cm" tai ilmaissut sitä ainakaan. Uskon ettei nää meidän kapulat nyt ole menneet sekasin (toivottavasti ei!).

Kattoo nyt mitä sieltä tulee. Luulen että tunnistan minä nyt oman vaappuni kunhan saa nyt perille ne..
Kahta en vaihda...
sukkia ja alushousuja
Avatar
näsä
Viestit: 378
Liittynyt: 20:09:11 30.04.2007
Paikkakunta: manse
Viesti:

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja näsä »

kalamies92 kirjoitti:
näsä kirjoitti:
kalamies92 kirjoitti:Tämän kuun puolivälin tienoilla lähetin Pakariselle vaappuaihion sorvautettavaks. Tänään tuli puhelu, että aihio oli jotenkin "hävinnyt" tai mennyt sekaisin muiden kanssa tai jotain muuta. No sit se jotain sanoi että "eikös se oo vähän semmonen samantapanen kuin nuo samfishingissä olevat aihiot". Sanoin et kai siinä voi silmämääräsesti olla samoja piirteitä mutta omanlaisensahan se on kuitenkin.
Sanoi sitten vaan et sorvauttaa ne nyt ja laittaa tuleaan, tullee kotiin tämän viikon lopussa tai ens viikon alussa. Kattoo nyt mitä sieltä tulee.

Hmm ... taitaa olla meikäläisen kapula mistä on puhunu , n. 7cm pitkä ja " jessemäinen ":cry:
ite kans tuli samoihin aikoihin laitettua ...
Onko pakariselle mitään maili osotetta että sille vois laittaa kuvaa ja sitä myöten vähän valasta mikä on kenenkin ( jos kuvaa tai tupla kappaletta sattuu oleen ) :?

I
No kun puhelimessa sanoin sille et "se minun on 12 cm pitkä ja kuten kirjeessä luki tarkotus olis tehdä siitä 13cm pitkä.." tai jotenkin noin, niin ei se ainakaan selkeesti mulle sanonut että "täähän on vain 7cm" tai ilmaissut sitä ainakaan. Uskon ettei nää meidän kapulat nyt ole menneet sekasin (toivottavasti ei!).

Kattoo nyt mitä sieltä tulee. Luulen että tunnistan minä nyt oman vaappuni kunhan saa nyt perille ne..

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :wink:
kalamies92
Lähtenyt lataamoon
Viestit: 827
Liittynyt: 19:26:41 15.12.2005
Paikkakunta: Ukkola

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja kalamies92 »

No ihan omat kapulathan sieltä tuli. 106kpl 13cm:iin venytettyjä, ihan hyvä jälki.
Kahta en vaihda...
sukkia ja alushousuja
atho
Viestit: 508
Liittynyt: 16:36:02 15.12.2006
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Re: Immonen vai Pakarinen

Viesti Kirjoittaja atho »

Onko kukaan tilannut nyt lähiaikoina Immoselta balsa-aihioita? Ei viitsi lähettää turhaan jos on sielläpäin vielä kauhea ruuhka.
Saaliskuvakisa käynnissä! : http://taho-vaaput.webs.com/
Vastaa Viestiin