Risuja Spandelle!

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Andde
jenssin påmå
Viestit: 762
Liittynyt: 08:14:10 22.04.2005
Paikkakunta: Rytöuhan utra briha
Viesti:

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja Andde »

oos täällä jollain joku hätä vai? vikopaikkaan männeet sikäli.
kilo on kova
Avatar
Myyrä
Apu Nahasapeemapetilon
Viestit: 1015
Liittynyt: 21:02:03 05.03.2006
Paikkakunta: Canada

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja Myyrä »

Tulivat muuten perille asti.







... ja paketti oli silminnäkijöiden mukaan "tekijänsä näköinen". Luulivat tosin mun tekemäksi, että kai se sit oli komea.
I feel a bit lightheaded, maybe you should drive
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja spande »

Hyvä että tuli perille. Aikataulu oli mitä oli :oops:
heksa
Viestit: 439
Liittynyt: 16:26:10 14.01.2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja heksa »

Annan Spandelle jo etukäteen risuja C70-tilauksesta, koska sekin tulee kusemaan pahasti :twisted:
Avatar
Myyrä
Apu Nahasapeemapetilon
Viestit: 1015
Liittynyt: 21:02:03 05.03.2006
Paikkakunta: Canada

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja Myyrä »

Pitäiskö vielä vähän vittuilla. Siitä mantasta, jota oli liimailtu, lähti levy ja pala runkoa kävelemään kolmannella heitolla. Saan mää sen korjattua, ei siinä mitään.
I feel a bit lightheaded, maybe you should drive
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja spande »

No voe perse, jos se oli se Peke, niin sen verta armoa, että tuollaisena liimailtuna tuli mullekin. Tais olla siis korkea aika myydä se :twisted: :twisted: . No ei, vaan sori jos et saa korjailtua. Koitan muistaa sua jotenkin joskus :wink: ( joskus on tosiaan joskus kuten psy tietää ) :D
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja spande »

heksa kirjoitti:Annan Spandelle jo etukäteen risuja C70-tilauksesta, koska sekin tulee kusemaan pahasti :twisted:

eipä sun tarvi, kun ne on jo tulleet ja kohta puolet jo käyny vedessäkin. Tilasin tällä kertaa viime helmikuussa ja pidin turpani kiinni , jotta ei tarvi tarjoilla tavaraa jota ei mulla ole. Seuraavaksi sitten joku muu... Me hakeen omas, sulle ei myyrä :twisted: :twisted:
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

:shock:

http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... 4&start=75

Eiks toi kannattais hoitaa loppuun asti, kun kerran on aloittanutkin?
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja spande »

Juu kannattais. On näköjään ottipelejä siellä paljonkin. Hoitakaa te nyt vaan ne osakekauppanne niinkuin kuuluu eiks joo. Kiinnostaa muakin miten toi asia nyt on mennyt ja mallillaan ja kuka ne sai?

http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... sakekaupat
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

spande kirjoitti:Juu kannattais. On näköjään ottipelejä siellä paljonkin. Hoitakaa te nyt vaan ne osakekauppanne niinkuin kuuluu eiks joo. Kiinnostaa muakin miten toi asia nyt on mennyt ja mallillaan ja kuka ne sai?

http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... sakekaupat
No kuka sai sen reilu 200€?

En kyllä ymmärrä miten tähän asiaan nuo Kalamies.comin osakekaupat kuuluu, mutta osakkeet menivät niitä huutaville henkilöille, mitkä selviävät kyseisestä topicista. Osakekaupat on hoidettu loppuun ja kauppoja on tehty senkin jälkeen useita....

Ja muutenkin hieman ihmettelen miksi tämä topikki poistettiin Spanden pyynnöstä!!? Miksi?
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja spande »

Ai kato kaikille tiedoksi, sakkeus on oikeasti jostain mystisestä vetässy mulle siis palon nokkaan. ihan sama. No pitäkää topikki vaan, olin tripla aalta pyytänyt, kun ei ollut itse avaamalleni topikille enää tarvetta johtuen kauppojen ja muiden vähyydestä.Eiköhän ne risut tule tänne jos jollain niitä mulle on antaa- ilolla otan vastaan, kun itse olin tänkin risukasan ihan aiheesta avannu, ei muut. Onneksi olit syynännyt ja pyysit ( tai siis itse nostit ) topikin taas eetteriin, kun olen sun mielestä iso paha susi. Hui karmeaa.

Ja miten se nyt liittyy mihinkään, kun halutaan tietää asioiden todellinen laita. Ei puhuta mistään 200e:stä, vaan ihan siitä, kelle noi osakkeet meni, onko menneet, ostiko joku etuoikeutetusti tms. Kertokaahan nyt ihan kaikki kun on niin selvää, että netistä nää ei aukene ton kaupan johon viittaan osalta. Onko liikaa vaadittu. Joku viikko sitten ei ainakaan ollut ihan kaikille osapuolille selvää. Suurin pyyntö onkin nyt arvon sakkeus ja muut adminit, että poistatte ihan itse mun numerot tästä topikista, kun se oli suurin syy koko paskan poistoon. Ihme yhen miehen anarkiaa sanon minä mulko mulko
Sup78
Vorsan vitjamuna
Viestit: 2742
Liittynyt: 17:17:31 22.04.2005
Paikkakunta: Tammela
Viesti:

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja Sup78 »

spande kirjoitti: Ja miten se nyt liittyy mihinkään, kun halutaan tietää asioiden todellinen laita.
Jos sä yhtään ymmärrät omaa parastasi niin sä olet viimeinen hahmo joka haluaa että totuutta aletaan kaivelemaan.
Ei riemulla rajaa kun Veradolla ajaa.
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Osakkeet meni huudon voittajalle, eli konklaaville. Mä satuin tekemään sen huudon ja olin mukana konklaavissa.
Ketä siinä oli mukana, ei ole tän topikin asia. Osakeyhtiön osakkaat saa kai jostain selville, ottaa sit jokainen halukas ihan itse vaan selvää. Osa porukasta haluaa olla näkymättömiä, suotakoon se oikeus heille?

Menes, Panjanen, kalaan välillä. Loppuu se pipan kireys.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja spande »

Jees eli tuli selville tämäkin kaikille.Kiitos Samtheman.
Avatar
sakkeus
Yrjö Kakka
Viestit: 5745
Liittynyt: 19:21:31 21.04.2005
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

spande kirjoitti:Ai kato kaikille tiedoksi, sakkeus on oikeasti jostain mystisestä vetässy mulle siis palon nokkaan. ihan sama. No pitäkää topikki vaan, olin tripla aalta pyytänyt, kun ei ollut itse avaamalleni topikille enää tarvetta johtuen kauppojen ja muiden vähyydestä.Eiköhän ne risut tule tänne jos jollain niitä mulle on antaa- ilolla otan vastaan, kun itse olin tänkin risukasan ihan aiheesta avannu, ei muut. Onneksi olit syynännyt ja pyysit ( tai siis itse nostit ) topikin taas eetteriin, kun olen sun mielestä iso paha susi. Hui karmeaa.

Näistä topikkien poistamisista on ennenkin ollut vääntöä, ja ollaan sovittu, että niihin ei kosketa muuta , kuin lukitsemalla ne! Miksi nyt otat siepit, kun RISUIHISI nyt kirjoitan!? Itse olet sen avannut, kuten edellä kirjoitat. Ja ihan vaan Spandelle tiedoksi EN OMISTA MODEN OIKEUKSIA, joten en näitä itse nostele takaisin EETTERIIN!!! Taisin tuolla edellä mainita sun keskeneräisestä projektista, jonka voittajan aika moni muukin olisi valmis kuulemaan. Onhan sielä moni muukin käynyt nostelemassa sitä, ettei ihan heti vaan unohtuisi. Nytkö olen ottanut herneen nenään jostain, kun pitää alkaa muistuttelemaan asiasta? Heh hyvin sä vedät.....

Ja miten se nyt liittyy mihinkään, kun halutaan tietää asioiden todellinen laita. Ei puhuta mistään 200e:stä, vaan ihan siitä, kelle noi osakkeet meni, onko menneet, ostiko joku etuoikeutetusti tms. Kertokaahan nyt ihan kaikki kun on niin selvää, että netistä nää ei aukene ton kaupan johon viittaan osalta. Onko liikaa vaadittu. Joku viikko sitten ei ainakaan ollut ihan kaikille osapuolille selvää. Suurin pyyntö onkin nyt arvon sakkeus ja muut adminit, että poistatte ihan itse mun numerot tästä topikista, kun se oli suurin syy koko paskan poistoon. Ihme yhen miehen anarkiaa sanon minä mulko mulko


No Samppa tuossa jo valottikin miten noiden osakkeiden kävi....
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja spande »

Juu asiaa puhut. On tuo yllä mainitsemasi jäänyt hoitamatta asian vaatimalla tavalla ja todella paskasti olen sen hoitanut. Toiseen asiaan sainkin jo kaipaamani asiallisen vastauksen.
Avatar
aaAAaa
Viestit: 6205
Liittynyt: 10:42:50 17.10.2005
Paikkakunta: Weikkolan Wapaavaltio
Viesti:

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja aaAAaa »

Minähän tän poistin kun en nähnyt mitään syytä säilyttää, mutta joku palautti. Onko tää nyt taputeltu ja lukitusta vailla?
Kalastusta ilman sukkiksia jo vuosikymmenien ajan.
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Re: Risuja Spandelle!

Viesti Kirjoittaja spande »

Mun puolesta on ja hoitelen ton em hoitamattoman hommani, joka jäänyt mahdollisimman pian. Voipi sitten tosiaan availla niitä ruusutopikkeja mulle jos tarvetta ilmenee jatkossa.
Vastaa Viestiin