Montako maksamatta jättäjää tiedät täällä / kalacomista

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt

Montako maksamatta jättäjää tiedät täällä / kalacomista

Äänestys päättyi 23:08:49 18.01.2007

En ketään
52
74%
Yksi
12
17%
Kaksi
6
9%
Enemmän kuin kaksi hemmoa
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 70

Emppai
Käsijuusto
Viestit: 7219
Liittynyt: 22:20:26 04.01.2006

Viesti Kirjoittaja Emppai »

Asunmaa kirjoitti:
pike kirjoitti:Pieniä on silakat joulukaloiksi. Mankin paketti olen kohta vuoden päivät odotellut. autsz
Tuntuu jo kohtuuttomalta, vaikka olisi kuinka tuttu useammalle ja aikoinaan palstan vakio kävijä. Luu kurkkuun.
Samaa mieltä!
Peksim
TöPeksim
Viestit: 1130
Liittynyt: 14:21:33 07.02.2006
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peksim »

Emppai kirjoitti:
Asunmaa kirjoitti:
pike kirjoitti:Pieniä on silakat joulukaloiksi. Mankin paketti olen kohta vuoden päivät odotellut. autsz
Tuntuu jo kohtuuttomalta, vaikka olisi kuinka tuttu useammalle ja aikoinaan palstan vakio kävijä. Luu kurkkuun.
Samaa mieltä!
Juuri näin. Ja turha kenenkään alkaa mankia puolustelemaan tyyliin: maksu tulee kyllä kun vähän odottelee, tai mankilla on nyt kiireitä..
Eiköhän nyt ole jo porukat vaappujaan odotellut :shock:

Jos mies on kaikissa(tai ees jonkinlaisissa) ruumiin ja sielun voimissa niin kyllä kaupat pitää loppuun asti hoitaa...
Emppai
Käsijuusto
Viestit: 7219
Liittynyt: 22:20:26 04.01.2006

Viesti Kirjoittaja Emppai »

Peksim kirjoitti:
Emppai kirjoitti:
Asunmaa kirjoitti: Tuntuu jo kohtuuttomalta, vaikka olisi kuinka tuttu useammalle ja aikoinaan palstan vakio kävijä. Luu kurkkuun.
Samaa mieltä!
Juuri näin. Ja turha kenenkään alkaa mankia puolustelemaan tyyliin: maksu tulee kyllä kun vähän odottelee, tai mankilla on nyt kiireitä..
Eiköhän nyt ole jo porukat vaappujaan odotellut :shock:

Jos mies on kaikissa(tai ees jonkinlaisissa) ruumiin ja sielun voimissa niin kyllä kaupat pitää loppuun asti hoitaa...
Tieto näistä on kyllä mennyt Mankille, mutta on näköjään niin mulkku tyyppi, ettei vaivaudu hommiaan hoitamaan. Poliisille vaan, tai oven taakse käymään!
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

manki kirjoitti:Ai mää vai... :oops: :oops: :oops: :oops: Jos vielä joku kaipaa jotain niin ehkä nopeampi tapa on luurissa-----040 840 4644, tai sitten ei. Terkkuja Ööökkeltä kohta ollaan pusipusihommissa, älkääkä vaan epäilkö....................................homman aitoutta :P :oops: :shock: :wink:
Poimin tämän ylempää. Soittakaa mister mankille ja sanokaa suorat sanat.
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
Wallu
Hymyilevä Haukiguru
Viestit: 1570
Liittynyt: 16:39:51 22.04.2005
Paikkakunta: Nordsjö

Viesti Kirjoittaja Wallu »

Renfors kirjoitti:
Poimin tämän ylempää. Soittakaa mister mankille ja sanokaa suorat sanat.
Juuri näin, kyllä manki vastaa puhelimeen kuten kaikista kaupoistaankin.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Avatar
Mokia
Operan Killisilmä
Viestit: 4320
Liittynyt: 11:01:14 22.04.2005

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Mikä sille Mankille on tullut, kun on palstalta hävinnyt ja ryhtynyt moisiin kuspäisyyksiin. Onko löytänyt kadonneen isoveljensä Kemistä ja ottanut mallia...
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Avatar
DC
Vertikaali Jigaaja
Viestit: 6416
Liittynyt: 19:43:17 20.04.2005
Paikkakunta: ääpnaaknaK

Viesti Kirjoittaja DC »

Outoa ! :?
Kyllä vintillä leipää olis... muttaku lapset söi portaat!
Avatar
Dilnen
oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen
Viestit: 2067
Liittynyt: 02:53:27 10.04.2006
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Dilnen »

DC kirjoitti:Outoa ! :?
Ei tarvii kun kerran tavata kyseinen herra,
niin mikään mitä se tekee ei paljon kummaksuta - ainakaan mua :?
Keino ei oo konsti eikä mikään, kun sen tietää.
Avatar
Mr.Cool
My name is Istala, Päivi Istala
Viestit: 732
Liittynyt: 21:58:02 27.02.2006
Paikkakunta: Vichtis och Jkl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mr.Cool »

toivottavastää manki juttu nyt selviäis. noi muut rästiin jääneet se sai joten kuten hoidettu lopulta, mutta tää piken paketti tuntuu olevan ihan mahdoton homma :shock: no, onneksi sekin viimeistään huomenna ratkeaa... ainakin pitäisi :evil:

ai niin. itselläni on edelleen tuo huima 3 euron professor saamatta ja samoin myyjän vastaus :?
Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, Burberry, Calvin Klein, Lacoste, Giorgio Armani, Gucci, Hugo Boss <3
I LOVE U Domenico & Stefano <3 , miksi pojat erositte nyyh http://www.terra.com/addon/img/f51636dolcep.jpg LOVE IS ALL AROUND... pusi pusi kaikille
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7638
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Kyllä tännekkin noita "veikeitä" mahtuu...Mulla ei olis moista temppua munaa tehdä...
Avatar
Matuu
Korkkikonttine heone
Viestit: 441
Liittynyt: 22:09:50 23.03.2006
Paikkakunta: muna pitäjä

Viesti Kirjoittaja Matuu »

Tää on kyllä hirvee topikki kun mulla tulee aina sellanen olo että oon jättäny jotain maksamatta tai muuten vaan ollu kuspää kaupoissa. :byääääh:
Everyone should belive in something.
I belive I`ll have another beer.
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Eilen tutkiskelin nettipankista mitä kaikkea sieltä Mankilta on tulossa. Odotettavissa on 2kpl Bomber, Husky GFR sekä pullukka vaaksi ja rahaa olin noista maksanut 45euroa. Yritän tänään saada Mankin puhelimella kiinni niin eiköhän hommat selviä.

Tällä hetkellä enemmän vaivaa aiheuttaa yksi nimimerkki kalastus.comista. Rahoja on tullut pari viikkoa odotettua. Mailiin ei tule vastauksia, mutta sivuilla kyseinen herra kyllä häärää. herää pahvi
Pekkaaa
Viestit: 101
Liittynyt: 16:20:10 05.02.2007
Paikkakunta: Juuka-Joensuu-Ilomantsi :D

Viesti Kirjoittaja Pekkaaa »

Pekkaaa kirjoitti:
Pekkaaa kirjoitti:nyt tulee tää kusetuksen maku :? en paljasta nimiä jos vaikka paketti ilmestyy tai hän imoittelee jotain. mutta siis ensin odotin pakettia joka oli maksettu 3viikkoa jonka jälkeen menin muistuttelemaan yvllä. hän vastasi että oli unohtanut ja että paketti lähtee heti postiin. no nyt siitäkin onjo puolitoista viikkoa eikä paketista mitään hajua. kohta voisi taas heittää yvtä siihen suuntaan saa nähä auttaako. :?
taas tullut 9päivää odoteltua :? :roll:
Vieheet saapuivat perille sanoisinko lievän odottelun jälkeen... :roll:
jotenkin kyllä nyt jäi pahamaku tästä suuhun mutta vieheet sain ja siltä osin kaikki hyvin... toivoisin kyllä että täällä osa käyttäjistä parantaisi vähän lähetys tapojaan ja pistäisivät pikinmiten paketit postiin..
Avatar
Topcat
Viestit: 163
Liittynyt: 10:51:59 26.07.2005
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Topcat »

Renfors kirjoitti:Annan risuja itselleni. Yhden vavan toimittamisessa minulla meni anteeksiantamattoman pitkäääään. :oops:
Niin, mutta kun malttaa odottaa tarpeeksi niin paketista voipi löytyä vaikka mitä kylkiäistä, esim saman aikakauden hyrbeliinivavan tyviosa. olen daivaassa :juu:

Ja nyt mun on sitten pakko hommata siihen vapaan vanha viistuusane rööri ja rahhaa palloo prkle! :)
Ol niin gon gotonas
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Sul on Topikatti ny "Suamen ainoa" Kombination vapa :D
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
Topcat
Viestit: 163
Liittynyt: 10:51:59 26.07.2005
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Topcat »

Renfors kirjoitti:Sul on Topikatti ny "Suamen ainoa" Kombination vapa :D
Multipurpose-catch-a-fish-two-in-one-megasuper-vavankärki.
En ymmärrä miten olen ennen tullut toimeen ilman tätä. :love:
Ol niin gon gotonas
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7638
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Joko pike sai selvittyä hommat mankin kans? Mistä syystä se häipy kokonaan mäkeen täältä :roll:
Andde
jenssin påmå
Viestit: 762
Liittynyt: 08:14:10 22.04.2005
Paikkakunta: Rytöuhan utra briha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Andde »

Holkkipolvi kirjoitti:Joko pike sai selvittyä hommat mankin kans? Mistä syystä se häipy kokonaan mäkeen täältä :roll:

mankilla on elämä :)
kilo on kova
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Holkkipolvi kirjoitti:Joko pike sai selvittyä hommat mankin kans? Mistä syystä se häipy kokonaan mäkeen täältä :roll:
Ei ole vielä asiat kunnossa, mutta hyvään suuntaan menossa. Mankin poistuminen liittyy ilmeisestikin erään saunaillan tapahtumiin.
Avatar
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän
Viestit: 7638
Liittynyt: 12:15:01 20.03.2006

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

Eikös sauna illoissa pitäs olla hauskaa...Vetäny herneet aika huolella...
Emppai
Käsijuusto
Viestit: 7219
Liittynyt: 22:20:26 04.01.2006

Viesti Kirjoittaja Emppai »

pike kirjoitti:
Holkkipolvi kirjoitti:Joko pike sai selvittyä hommat mankin kans? Mistä syystä se häipy kokonaan mäkeen täältä :roll:
Ei ole vielä asiat kunnossa, mutta hyvään suuntaan menossa. Mankin poistuminen liittyy ilmeisestikin erään saunaillan tapahtumiin.
Joo siellä se tais herneet nenään vetästä. Se kyllä oikeesti meni niin, että kaikki vittuuntu Mankiin..
Avatar
Stickan
RantaruÅttalainen ojaharppi
Viestit: 8114
Liittynyt: 19:53:03 21.04.2005
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stickan »

Mä en ainakaan muista tavanneeni koko Mankia siellä bastussa?
Tosin olin nauttinut hieman A-juomia päivän mittaan...
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Mankin mukaan paketti, joka on jäänyt tulematta sisälsi tavaraa 80euron edestä, kun itse en löydä maksuja kuin 45euron satsista. (nettipankin arkistot loppuvat kesken...) Jokatapauksessa tuo 80euroa oli juuri napsahtanut tilille ja lisäksi postissa on kuulemma matkalla dööri + "härpäkkeitä". Näin ollen kauppa on saatu päätöksen ja ainakin itse olen tyytyväinen. Kiitokset myös Mankille suoraselkäisestä toiminnasta :!: Myös Mr. Coolio on toiminut kiitoksen arvoisesti "yhteyshenkilönä"!
Andde
jenssin påmå
Viestit: 762
Liittynyt: 08:14:10 22.04.2005
Paikkakunta: Rytöuhan utra briha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Andde »

Sillä lailla ne hommat järjestyypi.. :)
kilo on kova
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

dodii, homma kunnossa! Joskus puhelu ja kaverit ja naamatusten puhelu julkisen teilauksen sijasta saattaa jopa auttaa...

ja sitten seuraava asiakas...
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Vastaa Viestiin