KALASTUS-lehti

Alueen säännöt
Tänne kaikenlainen lehdistöä, tv:tä, radiota tai muita medioita koskeva keskustelu, sekä keskustelut niissä olleista jutuista, testeistä ym. Huom ei mainoksia tänne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalastaja89
Viestit: 331
Liittynyt: 10:52:45 03.10.2006
Paikkakunta: Turku

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja Kalastaja89 »

Miksei näitä päädy tUrkuun asti? Vai olenko niin jälkeenjäänyt että olen aina myöhässä? :oops:
Avatar
Bökberg
Viestit: 13
Liittynyt: 11:30:13 25.11.2011

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja Bökberg »

Lehden tilaajana minua on hieman päässyt Kalastuslehden jakelutoiminta nyppimään. Kaksi viimeistä vuotta en ole saanut kaikkia neljää numeroa, vain kolme on löytänyt tiensä postilaatikkoon. Ja joka numero kolmen viimeisen vuoden aikana on löytynyt W- ja HoKo-kauppojen tiskiltä ennen kuin se on tullut postissa minulle. Nytkin ei ole uusinta 2/12 numeroa vielä näkynyt. Kävi vielä viime tai toissa vuonna niin, että maksoin vahingossa tilauksen kahteen kertaan. Ajattelin että nythän se lehti tulee joko kahtena tai kaksi kertaa nopeammin , mutta silti ei lehteä tahdo kuulua eikö kuggaan osaa . Vaiko just siksi... Mutta silti ihmetyttää että Kalastus-lehti jää uupumaan, kun muut postit tulee perille.

Jos kyseessä olisi joku muu asia niin tekisin niin kuin vapailla markkinoilla muutoin tekee: hankinta ohjautuu toiseen kilpailevaan tuotteeseen. Mutta kun perskeles tahtoo olla niin, että lehti on mielestäni loistava ja kilpailevia tuotteita ei oikein ole tarjolla.

Joten toimitukselle terveiset: Pretty please, with sugar on top, give me my f***in magazines autsz .
-Botvid B-
thr
Viestit: 49
Liittynyt: 09:41:41 20.01.2006
Paikkakunta: Tuusula

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja thr »

samoilla linjoilla... eipä lehteä näy. Pari osoitteen muutosta ja ei koskaan lehteä perille. Ennen kuin sata spostia ja soitto. Kerran katkesi lehden tulo, oli kuulemma määräaikainen tilaus? Ainutlaatuista, koska en ole ikinä kuullut mistään lehdestä joka loppuisi määräaikaisuuteen ; ). Outoa kuitenkin notta lasku tulee aina perille oikeaan osoitteeseen. Voisi tunkea koko tilauksen hanuriin, mutta kun on niin loistava lehti. Sori purnaus mut v*****:taa. Yrittäkää edes.
so many assholes so few bullets.
Kalastus_lehti
Viestit: 11
Liittynyt: 13:30:45 26.04.2007
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja Kalastus_lehti »

Kiitoksia teille jotka sanoitte, ettei lehtiä näy. Olemme ihmetelleet itsekin asiaa, koska olen itse lähettänyt tilauspalveluun laatikon lehtiä. Laitoin nyt kuitenkin sinne viestiä että käyvät läpi kaikki tilaajat ja lähettävät lehdet heti matkaan. Mikäli ei näy, niin ottakaa muhun suoraan yhteyttä, niin laitan tulemaan.

Ilmaisjakelulehdessä tilaajien hallinta on tuntunut olevan hieman hankalaa ja nöyrimmät pahoittelut teille siitä ettei fyysistä lehteä ole luukussa näkynyt. Otan tästä syyn suoraan omiin niskoihin, koska en ole vaivautunut/muistanut/ehtinyt tilauksia tarkistaa.

Kiva kuitenkin kuulla että sisältö on ollut miellyttävää ja vielä kerran pahoittelut.

Antti Zetterberg
0505695725
Avatar
jasi78
Viestit: 6
Liittynyt: 18:07:06 02.10.2010
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja jasi78 »

Kalastus_lehti kirjoitti:Kiitoksia teille jotka sanoitte, ettei lehtiä näy. Olemme ihmetelleet itsekin asiaa, koska olen itse lähettänyt tilauspalveluun laatikon lehtiä. Laitoin nyt kuitenkin sinne viestiä että käyvät läpi kaikki tilaajat ja lähettävät lehdet heti matkaan. Mikäli ei näy, niin ottakaa muhun suoraan yhteyttä, niin laitan tulemaan.
No ei ole näkynyt täälläkään tuota 2/12 lehteä ja netti versioa en tykkää lukea, kyllä se pitää saada käteen ja lukea paskalla kun ainoa hiljainen hetki elämässä =)
lapinmies pohjois-pohjanmaalla, kova kalavietti
Avatar
Stickan
RantaruÅttalainen ojaharppi
Viestit: 8114
Liittynyt: 19:53:03 21.04.2005
Viesti:

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja Stickan »

Mistäköhän osoitteesta tämän voi tänä päivänä tilata? Pitäisi "kummipojalle" pari lehteä tilailla joululahjaksi ja tämä oli yksi niistä.
HOOK
Viestit: 380
Liittynyt: 21:21:40 23.10.2008

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja HOOK »

Nettilehden eka aukeama alanurkka tilaajapalvelu (puhdas arvaus).
Nap vaaput
Viestit: 303
Liittynyt: 19:27:48 09.11.2012

Kalastuslehti by Kalamies.com

Viesti Kirjoittaja Nap vaaput »

Lehti olisi ihan mukavaa luettavaa. Meiltä vain on turhan pitkä matka liikkeisiin, joissa sitä jaetaan ilmaiseksi. Niinpä käytin mahdollisuutta 'tilata 4 numeroa hintaan 20 Euroa'. Yksi numero tuli viime vuonna sen jälkeen kun olin sitä erikseen pyytänyt. Tämän vuoden numeroa ei niinikään ole näkynyt.

Olisikohan tuossa vähän kehitettävää?

T: NaP vaaput
salmosalar2
Viestit: 174
Liittynyt: 11:51:08 29.07.2008

Re: Kalastuslehti by Kalamies.com

Viesti Kirjoittaja salmosalar2 »

Uusi KALASTUS-lehti jakelussa kalastustarvike-liikkeissä sekä Hong Kongin ja Motonetin tavarataloissa.Paljon asiaa meritaimenen kalastuksesta.

Arska
Avatar
Eris
Viestit: 22
Liittynyt: 15:16:35 30.11.2011

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja Eris »

Kestotilaajana ihmettelen että on jäänyt viime vuoden numero 3, sekä tämän vuoden numero 1 tulematta postiluukusta, mutta sitten numero 2 tipahtaa postiluukusta samoin kuin laskukin. Eli lehti tulee perille vain kun laskukin on mukana... Mutta liikkeestä saa lehden aina. :wink:
Mikey
Herr Doktor
Viestit: 7038
Liittynyt: 13:19:15 22.04.2005
Paikkakunta: Privat område. Mene pois.

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja Mikey »

Tilausongelmien kohdalla kannattaa olla yhteydessä lehden tilaajapalveluun, tänne niistä ilmoittamalla ei asia taida ratketa:

IO Kustantajapalvelut OY
03-42465340
[email protected]
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Avatar
Kojootti324
Viestit: 120
Liittynyt: 21:41:38 27.07.2012
Paikkakunta: Rock Village with the wolves
Viesti:

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja Kojootti324 »

Mikey kirjoitti:Tilausongelmien kohdalla kannattaa olla yhteydessä lehden tilaajapalveluun, tänne niistä ilmoittamalla ei asia taida ratketa:

IO Kustantajapalvelut OY
03-42465340
[email protected]
S.posti on ainakin ihan turha, kun ei siihen mitään vastausta saa!
Täytyy varmaan soittaa seuraavaks!
Onko kuoleman jälkeistä elämää??
Uusinta aika menossa.

Anteeksi vittuilu ja vinoilu!
Avatar
tapio300
Viestit: 350
Liittynyt: 20:49:46 04.02.2011
Paikkakunta: Manses

Re: Kalastuslehti by Kalamies.com

Viesti Kirjoittaja tapio300 »

3/13 on luultavasti paras yksittäinen suomeksi kirjoitettu lehti kuhan ja ahvenen jigaajalle ikinä. Kiitos.
Avatar
jamael
Viestit: 261
Liittynyt: 12:11:52 12.10.2012
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja jamael »

Hyvä lehti ja olen säästänyt joitakin yksilöitä kaappiin, koska jotkut numerot ovat olleet sen verran tietoa täynnä :) Ilmaisjakelun takia lehteä on aika hyvin saatavilla täällä tampereen läheisyydessä.

Olen tyytyväinen, että lehti ei ole mikään selailu lehtinen , vaan kunnon luettavaa ja lehden kanssa voi välillä mennä päivä toi muutamakin. olen daivaassa
Erkki66
Viestit: 2
Liittynyt: 07:39:48 07.04.2016
Paikkakunta: Nilsiä
Viesti:

Re: KALASTUS-lehti

Viesti Kirjoittaja Erkki66 »

Olen joskus kalastuslehteä tilannut ja mielestäni oli hyvä. Ajattelin pistää tuon uudelleen tilaukseen, mutta en löytänyt sopivaa alennuskoodia, jotta saisi johonkin tarjoushintaan. Onko hyvä tarjouksia tai nettikoodeja tiedossa. Ainakaan alennuskoodeja.fi:stä eikä alennus.fi:stä en äkkiseltään löytänyt.
Vastaa Viestiin