Mihin katosi "buster jerkin värit"-keskustelu?

Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

abo kirjoitti:
Jarski kirjoitti: Tiedä sit onko tallessa vai ei, ruutta varmaankin tietää.
Mitään ei poisteta yleensä suoraan bittiavaruuteen kuin korkeintaan vahingossa. Mitä sil on merkitystä onko bitit olemassa vaiko eikö, poistettu mikä poistettu.
Ei ymmärrä, miksi tuota keskustelua ei voi palauttaa? Eikö olisi suotavaa myöntää omat virheensä ja korjata ne, kuten tässä tapauksessa olisi vielä mahdollista? Vai onko palstan modet "niin muiden yläpuolelle" ettei heidän tarvitse kuunnella lainkaan palstalaisten toiveita? Eikö kyseisen topicikin poistaneella ole mitään sanottavaa tähän ketjuun?

Aihehan ei itseäni kiinnosta lainkaan vaan toimintatapa. Voinko vaatia poistaamaan jokaisen kirjoittamani viestin täältä palstalta vai peräti koko viestikejtun jossa olen ollut mukana?
Avatar
Rami
Viestit: 462
Liittynyt: 09:08:09 05.07.2005
Paikkakunta: Tussula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

Harvinaisen yksimielistä porukka on tästä asiasta. Tämän jälkeen on kenenkään vaikea mennä kovaan ääneen arvostelemaan muiden palstojen moderointia, kuten on ollut joillain tapana. Itseltäni ei ole koskaan aiemmin poistettu millään keskustelupalstalla asiallisia viestejä, eikä kyllä montaa asiatontakaan. Tämä veti kyllä kaikkien aikojen pohjat. Ehkä asian voi vielä korjata, jos halua myöntää virhe vaan löytyy.

Pahimmillaanhan porukka äänestää mielivaltaa vastaan jaloillaan. Tai kirjoittelee enää jotain diibadaaba-juttuja tänne.
Wilhelm
Viestit: 641
Liittynyt: 12:39:37 20.09.2006
Paikkakunta: Kunta Aurajoen Sylissä

Viesti Kirjoittaja Wilhelm »

Kohtalaasen mielenkiintoosta touhuu.
Mä en ole vieläkään saanut selkeää syytä silmiini kysymykseen MIKSI?
Tekikö värien näkeminen pullonpohjien lävitse niin pahaa että näin oli parempi?
Eikö tuolla Hellhound- topiikissa ole myös kuvia? Kaiken lisäksi kyseessä on vielä uusi kapula, jossa luonnollisesti uudet väritkin kyljessä!!!!
Nyt hopsansaa mokoma pois, jokuhan voi vielä tunnistaa kaupassa mokoman pötkylän. Jos sattuu joku moderaattori käymään kylässä joka tiistai klo 17-17.45, ei se tarkoita, että sen voi käskyttää tekemään jotain tuollaista. Niin se vain on.
Jollekin tää halvatun nettitsättääminen on niin jumalattoman tärkeä henki ja elämä, että se oikea taitaa valahtaa läpi sormien kun pitää täällä vahtia 24/7.
(1956 viestiä/päivä)
Rauhassa, jooko, jotain ihan kivaa voi olla niiden seinien ulkopuolellakin.
On Nii Hikiki
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Tuolla toisaalla topicin aloittaja myönsi pyytäneensä poiston, koska se oli kuulemma myötävaikuttanut trokauksen määrään. Siinähän oli kyllä muitakin kirjoittajia, ja aihe monia kiinnostava.
Ja, miten trokata tavaraa, jota on yleisesti saatavilla? Jos joku pyytää 20€ vieheestä, joka maksaa kaupassa 17€, niin ostaja päättää. Jos pyytää 15€, niin ostaja päättää. Eri homma on se, että käydään jostain harvinaisuudesta tyhjentämässä kaikki suomen (ja ruåttin) kaupat, ja sit myydään niitä ylihintaan. Mutta, jos sitä 20€ kalikkaa saa suomesta, puhelinsoitolla kotiin kannettuna ja halvemmalla kuin 20€, niin mikä mättää? Jos kaikki ei vaan välitä siitä parista eurosta, vaan ostamisen mukavuus ennen kaikkea.
Nimim. Cholon toiminta huutonetissä on trokaamista, jos kyseessä ei ole yrittäjä.
Poisto on ymmärrettävää jos asia olisi vain yhdestä ihmisestä kiinni...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
JiiHoo
HaggiMatti tahtoo naista, heh
Viestit: 3299
Liittynyt: 19:08:14 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

Pyydettiin poistoa, virhe. Poistettiin, virhe.
So? Kun tapahtuu paljon, tapahtuu virheitäkin.
Siis ajettiin autolla seinään, sekin on virhe. Sitä ei vaan saa tekemättömäksi peruuttamalla takana olevaan seinään. Lentokonekkin kun tippuu, syy ja syypää saadaan yleensä selville, mutta ilmaan sitä konetta ei saada millään enää ja hyöty onkin lähinnä tulevien vahinkojen estämisessä. Ja siihenhän nyt tässä pyritään.

Modeila on täällä paljon tekemistä, ei käy kateeksi. Nyt kumminkin näkyvän ja piilossa olevan uhkailun, vittuilun ja pakotuksen jälkeen en ainakaan minä jäisi sekunniksikaan modeksi. Kyllä niin huutoäänestykseksi menee. Juuri samaksi, kuin mistä virhe lähti.
Ootteko koskaan miettinyt, kuinka paljon pojat tekee tän eteen? Ja palkka? Yksi virhe ja monen pieni elämä on pirstaleina...
Toivon vaan ettei modet ota tästä nokkiinsa pahasti.

Mua hävettää, ei modejen ja jrcn puolesta vaan niiden jotka tekee tästä egoilua ja guruilua eikä hyväksy sitä että virhe sattui ja sitä ei tehdä toiste. Ei toisteta virhettä edes palauttamalla vanha.

Mulla on vapaa-päivä, kertokaa jos voin tänään olla avuksi ja ettiä jotain värejä tms. Yleensä jos voin olla avuksi aiheessa.
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
Avatar
Varaani
Viestit: 1885
Liittynyt: 07:24:34 11.05.2005
Paikkakunta: Saari

Viesti Kirjoittaja Varaani »

Niin, no...
Säännöillä mennään, enkä minä ole niitä määritellyt.
Näin jälkikäteen: olisiko ollut parempi vaihtoehto poistaa vain sen henkilön viestit joka koko ketjun halusi haudattava? Ehkä.

Mutta kyseinen ketjuhan löytyy googlaamalla, kuten edellä on mainittu. Sieltä saa kuvat otettua ja laitettua uuden ketjun pystyyn ja tietenkin imaisemaan kuvat itselleen talteen.

Mitä ostamiseen ja myymiseen tulee, niin eikö se ole ihan ostajan ja myyjän välinen asia? Luulisin että ainakin kalastusvälineliikkeet ovat tyytyväisiä jos Buster-piikit ovat tyhjiä. Ja pianhan niitä taas saa. Jos joku väkisin haluaa keskellä "talvea" värin jonka Suomesta saisi "vasta" kahden kuukauden päästä, niin sitten täytyy maksaa. Kysyntä ja tarjonta kohtaa, eikö?
I am the lizard king, I can do anything!
Avatar
jones
Abebe Bikila
Viestit: 4574
Liittynyt: 20:22:55 05.05.2005
Paikkakunta: Epsåå

Viesti Kirjoittaja jones »

Big deal koko keskustelu tästä...

Tuollahan on jo uusi juttu menossa ja se varmaan säilyy hengissä sen minkä säilyy... Mokia sattuu ja siitä on ihan turha ottaa puruja nokkaan. Itsekin olin tuohon ketjuu kirjoitellut kommettejani, mutta ei se mun päivää kauheasti kaada.

On ihan totta, että kyseisessä topikissa oli joitain ihan ok asioita, mutta mennyttä mikä mennyttä. Ei siihen kenenkään maailma kaadu! Ja vaikka nyt tuntuu siltä että kaatuu, niin voin vakuuttaa että kyllä elämä jatkuu.

Ja mitä tulee tuohon "trokaamiseen" niin edelleen se ostaja päättää mihin rahansa laittaa. Tyhmä on se joka maksaa, ei se joka pyytää. Tästä asiasta on väännetty ennenkin kättä. Jos tilaat ulkomailta tavaraa, niin ei sitä kaupan hintaan voi myydä Suomessa, ellet halua olla Äiti Teresa ja ottaa omasta pussista noita toimituskuluja. Jä taisi olla juuri tuossa kuolleessa topikissa, missä laskeskeltiin tuon "trokaamisen" kannattavuutta.

Kaikilla meillä on samat mahdollisuudet tilata Ruåtsista tai vaikka Kiinasta tavaraa. Jos ei omalla kortilla niin nätisti pyytäen äipän tai isukin kortilla sitten. Ja toisaalta on muistettava että kaikkea ei voi saada, ei edes joka kerta..
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

"Mua hävettää, ei modejen ja jrcn puolesta vaan niiden jotka tekee tästä egoilua ja guruilua eikä hyväksy sitä että virhe sattui ja sitä ei tehdä toiste. Ei toisteta virhettä edes palauttamalla vanha."

Eipä siinä mitään jos asia on näin. Tekevälle sattuu. Toivottavasti vain otetaan opiksi. Tosin mistäpä sen tietää kun virheen tehnyt henkilä ei edes viitsi astua esiin. Eipä siitä enempää, näillä mennään :!:
Avatar
jones
Abebe Bikila
Viestit: 4574
Liittynyt: 20:22:55 05.05.2005
Paikkakunta: Epsåå

Viesti Kirjoittaja jones »

Ja mun mielestä tämä aihe joutaa sinne minne se edellinenkin.. :shock:
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Avatar
JiiHoo
HaggiMatti tahtoo naista, heh
Viestit: 3299
Liittynyt: 19:08:14 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

Näin jälkikäteen: olisiko ollut parempi vaihtoehto poistaa vain sen henkilön viestit joka koko ketjun halusi haudattava? Ehkä.


-Kai mikä tahansa näin jälkikäteen keskusteltuna olisi ollut parempi, heh.
No, näin meni ja uusiksi ei tehdä.

Tuohon trokaamiseen sen verran että jos nyt jrc uskoi siihen, niin se nyt oli mielipide. Tuskin topikki oli siihen syy tai vaikka olisikin ollut, niin jrc nyt uskoi siihen että se oli syy. Ja sen perusteella hän pyysi poistoa. Siihen johtopäätökseen kukaan meistä ei voi vaikuttaa ja olla syypää.
Tosin mistäpä sen tietää kun virheen tehnyt henkilä ei edes viitsi astua esiin. Eipä siitä enempää, näillä mennään
-Onko sillä nyt loppujen lopuksi niin suuri merkitys kuka sen teki. Jos se vaikka olin minä?
Ja jos se ilmottautuminen ei olekkaan henkilöstä kiinni vaan siitä, että se ilmoittautumatta jättäminen onkin yhteinen päätös, pomon kielto tms.

Noniin, ettepäin sanoi mummo hangessa. Eiköhän tää tästä. Maalailkaa spessuja ja menkää ongelle. :lol: :lol:
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja pike »

Tässä on mielestäni kuitenkin aika merkittävästä asiasta kyse palstan tulevaisuuden kannalta. Monestihan tuota kalastus.comin moderointia on syytetty. Tässähänä aletaan ratkomaan palstan moderoinnin rajoja ja sen vuoksi en näe syytä tämän ketjun poistoon vaan korkeintaan siirtoon. (Onko poistetut ketjut poistettu ikuisuuteen asti vai voidaanko ne tuoda takaisin palstalaisten pyynnöstä, kuka saa poistaa ja mitä, kenellä on oikeis pyytää minkäkin asian poistoa jne...)

Esiin tulemisen näkisin siinä mielessä tärkeäksi, jotta tiedetään onko kyseessä vahinko vai saako tulevaisuudessakin poistettua ketjuja omasta pyynnöstään. Saako poistoa pyytää kuka tahansa vai pelkästään "moden kaveri/sisäpiiriläinen"? Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja virheitä sattuu kaikille. Ketään ei siis olla vetämässä hirteen. Rakentavaa keskusteluahan on mielestäni suotavaa käydä.

Epätietoisuus on vain sellainen asia mikä nostaa meteliä. Tuskin kukaan täällä olisi asiasta enempää tuohtunut jos vaikkapa modet olisivat yleisellä tasolla tiedottaneet asiasta mikäli sikäli poiston tehnyt henkilö ei itse uskallaudu tulla esiin kolostaan.
Viimeksi muokannut pike, 12:41:01 06.03.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Juu, eihän tästä elämää suurempaa hernettä kannata ottaa. Mutta opiksi kuitenkin. Modet on täällä hoitanu hommansa paremmin kuin hyvin, mutta pitäähän sitä välillä kritiikkiäkin olla. Muuten ei ole kehitystä. Ja jälkikäteen spekuloituna saa parhaan kehityksen aikaan...

Mä jatkan niinku ennenkin, kuittailen kelle tekee mieli ja tilaan tavaraa ulkomailta. Myyn eteenpäinkin, yleensä lähes katteetta. Siksi että muutkin saa. (Kerran oon busterista 20€ pyytäny, se kuitenkin loppujen lopuksi sisälsi kotiinkuljetuksen samana päivänä)
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
Rami
Viestit: 462
Liittynyt: 09:08:09 05.07.2005
Paikkakunta: Tussula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

Olen samaa mieltä, että nimenomaan tämän keskustelun voi heittää roskiin. Enkä itsekään haikaile juurikaan sitä menetettyä keskustelua, suurin osa tiedoistahan on kaivettavissa uudestaankin. Paljon enemmän olen huolissani siitä ettei tänne enää kannata kirjoittaa mitään tai laittaa kuvia joista voisi itselle tai jollekin muulle olla hyötyä. Asialliset viestit kun voi kadota yhtäkkiä avaruuteen ilman varoituksia.

Mielelläni kuulisin välillä joltain modelta jotain positiivista. Jotain joka kumoaa ylläolevan vääräksi, jotta tiedän että palstalle kirjoittelu on jatkossa järkevää. Eli opittiinko tästä jotain vai voiko asia toistua milloin tahansa? Mitään syntipukkia asiaan en todellakaan kaipaa. Se ei kiinnosta pätkääkään.
Viimeksi muokannut Rami, 12:43:44 06.03.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Varaani
Viestit: 1885
Liittynyt: 07:24:34 11.05.2005
Paikkakunta: Saari

Viesti Kirjoittaja Varaani »

JiiHoo kirjoitti:
Näin jälkikäteen: olisiko ollut parempi vaihtoehto poistaa vain sen henkilön viestit joka koko ketjun halusi haudattava? Ehkä.


-Kai mikä tahansa näin jälkikäteen keskusteltuna olisi ollut parempi, heh.
No, näin meni ja uusiksi ei tehdä.
Niin meinaan vaan sitä että oliko tuo edes vaihtoehtona vai oliko homma jo niin vakavaa että piti koko ketju poistaa? Onhan ennenkin tietääkseni poistettu vain tietyn /tiettyjen henkilöiden viestejä ketjuista.

Käsittääkseni mitään rikollista tai ketään halventavaa sisältöä tuolla ei ollut, eikä varmasti palstan sääntöjen vastaistakaan. Ellei sitten aloittaja tosiaan "omista" ketjua. Tuskin niin kuitenkaan on.

Mutta virheitä sattuu, se on selvä. Varsinkin kun on nuori palsta kyseessä missä välttämättä kaikki toimintatavat eivät ole vielä täysin muotoutuneet saatika kiveen kirjoitettuja.

Parempaa moderointia täällä kuitenkin on kuin tuolla, tiedättekyllämissä.
I am the lizard king, I can do anything!
Avatar
jrc
Viestit: 498
Liittynyt: 14:32:00 22.12.2005
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja jrc »

Minä pyysin ketjun poistoa,ja sain sen,tuntematta/olematta moden kaveri tai sisäpiiriläinen,perustelin asiani ja sain haluamani lopputuloksen.Asiasta nousseen haloon takia,olen pahoillani jos/kun olen pahoittanut jonkun mielen tällä tempulla,mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi,enkä sitä haluaisikaan.Minä vastaan kyllä tekemisistäni,ja seison mielipiteitteni takana.Niitä varten joita tämä aihe kiinnosti,on avattu uusi keskustelu.
Että sorry vaan kaikille jotka tästä mielensä pahoitti.
"Karppimafia"/Isä Carillo
www.karppimafia.fi
Avatar
Tyrä
Raksiteline
Viestit: 4555
Liittynyt: 07:11:01 28.05.2005
Paikkakunta: Maameri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tyrä »

Rami kirjoitti:Olen samaa mieltä, että nimenomaan tämän keskustelun voi heittää roskiin. Enkä itsekään haikaile juurikaan sitä menetettyä keskustelua, suurin osa tiedoistahan on kaivettavissa uudestaankin. Paljon enemmän olen huolissani siitä ettei tänne enää kannata kirjoittaa mitään tai laittaa kuvia joista voisi itselle tai jollekin muulle olla hyötyä. Asialliset viestit kun voi kadota yhtäkkiä avaruuteen ilman varoituksia.

Mielelläni kuulisin välillä joltain modelta jotain positiivista. Jotain joka kumoaa ylläolevan vääräksi, jotta tiedän että palstalle kirjoittelu on jatkossa järkevää. Eli opittiinko tästä jotain vai voiko asia toistua milloin tahansa? Mitään syntipukkia asiaan en todellakaan kaipaa. Se ei kiinnosta pätkääkään.
Juuri näin. Ylläpito voisi kommentoida asiaa ylläpitona ja syntipukkien etsintä sikseen. Saataisiin asialle piste perään ja päästäisiin taas vääntämään muista aiheista.

ps. Ylläpito tekee täällä edelleenkin todella hyvää työtä kun ajattelee, että tällaiseenkaan vääntöön ei ole aiemmin juurikaan aihetta ollut. Ei siis herneitä nekkuun tästäkään, vaan jatketaan yleistä jauhantaa ja sovitetaan joskus heikkoina hetkinämme hiukan asiapuhettakin siihen sekaan jos siltä tuntuu.
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Avatar
JiiHoo
HaggiMatti tahtoo naista, heh
Viestit: 3299
Liittynyt: 19:08:14 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadi

Viesti Kirjoittaja JiiHoo »

Esiin tulemisen näkisin siinä mielessä tärkeäksi, jotta tiedetään onko kyseessä vahinko vai saako tulevaisuudessakin poistettua ketjuja omasta pyynnöstään.
-Se oli virhe, siis vahinko. Tulevaisuudessa ei yleensä virheitä toistella, ellei taas lipsahda. Me ihmiset tunnetusti ei olla ihan erehtymättömiä.
Niin meinaan vaan sitä että oliko tuo edes vaihtoehtona vai oliko homma jo niin vakavaa että piti koko ketju poistaa? Onhan ennenkin tietääkseni poistettu vain tietyn /tiettyjen henkilöiden viestejä ketjuista.
-En kanssa tiiä. Siinä nyt taisi olla ajattelemattomuutta. Vahinko sattui.
Paljon enemmän olen huolissani siitä ettei tänne enää kannata kirjoittaa mitään tai laittaa kuvia joista voisi itselle tai jollekin muulle olla hyötyä.


-Tosiaan ylläpidolle sattui vahinkolaukaus. Virheitä tuskin kukaan haluaa tahalleen toistaa. Yleensä virheistä opitaan aina, pään lyöminen seinään sattuu. Viimeistään toisella yrittämällä trendin hokaa.
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Poisto oli virhe. Osalla foorumeista netissä voipi thriidin avaajat itse poistella viesrtinsä/avaamansa thriidit. Täällä nyt yks aktiivinen ketju läks avaajan pyynnöstä bittien taivaaseen. Kyseessä oli virhe, mutta mennyt mikä mennyt, on täällä kertaalleen lähtenyt yks koko osiokin bittien taivaaseen. Samaa virhettä ei toisteta, mutta tehdyt virheet joutuu vaan hyväksymään, asialle uus thriidi on jo olemassa, jatkakaa siellä. Kyseinen poisto ei ole kohdentunut kehenkään henkilökohtaisesti ja on jo historiaa. Jollei tämä oheiskiehunta tässä ketjussa rupea lauhtumaan, niin mä spoolaan tämän thriidin roskikseen.

Yhtenä ylläpidon jäsenenä voin myöntää asiassa tapahtuneen virheen, kuten kaikki muutkin ylläpidon edustajat voivat tehdä, mutta historia ei siitä silti muutu. Kyseinen säie on poissa.

Mutta ylläpitäjätkin on oppimiskykyinen lajike, emme toista samaa virhettä, keksimme jatkossa uusia ja tuoreita tapoja ryssiä.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
VPR
Viestit: 599
Liittynyt: 11:39:30 25.09.2007

Viesti Kirjoittaja VPR »

Itse kun tulee paljon seurailtua näitä "Busterit keskusteluja" ja saa lukea, että ovat monissa paikoissa myynnin suhteen ei oota niin tulee mieleen onko noi Busterit loppu yleensä vain joltain tietyltä alueelta, esim. pääkaupunkiseutu tms. ?

Turkkusen suunnalla Turun Pyyntivälineessä on ollut ainakin aivan kokoajan vuodenajasta riippumatta erinomainen valikoima ja tuo valikoima on vähintäänkin kattava.

Sehän on jokaisen oma asia kuinka paljon on valmis noista maksamaan oli sitten perus tai hiukan harvinaisempi väri, mutta varsin oudolta vaikuttaa perustelu jolla haluttiin poistaa värikeskustelu.
Avatar
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viestit: 5701
Liittynyt: 18:52:54 21.04.2005
Paikkakunta: Nousiainen 854 Vuotta.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

VPR kirjoitti:Itse kun tulee paljon seurailtua näitä "Busterit keskusteluja" ja saa lukea, että ovat monissa paikoissa myynnin suhteen ei oota niin tulee mieleen onko noi Busterit loppu yleensä vain joltain tietyltä alueelta, esim. pääkaupunkiseutu tms. ?

Turkkusen suunnalla Turun Pyyntivälineessä on ollut ainakin aivan kokoajan vuodenajasta riippumatta erinomainen valikoima ja tuo valikoima on vähintäänkin kattava.

Sehän on jokaisen oma asia kuinka paljon on valmis noista maksamaan oli sitten perus tai hiukan harvinaisempi väri, mutta varsin oudolta vaikuttaa perustelu jolla haluttiin poistaa värikeskustelu.
Jos ostasin Busterin, niin hankkisin sen Turon Pyyntivälineestä.

Tämä helvetin "keskustelu" Bustereista meni metsään heti, kun jotkut "Jobbarit" tuli keskusteluun mukaan eli raadolle... Toimintaa vihaan yli kaiken. Nämä saatanat alkoivat heti käyttämään toisia hyväksi - jopa keksimällä Spessuja omasta päästään.

:cry:
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Avatar
Dilnen
oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen
Viestit: 2067
Liittynyt: 02:53:27 10.04.2006
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Dilnen »

Shit Happens.

Parhaamme yritetään ja niin ees pois päin...
Tekevälle sattuu ja tekemättömälle ei niinkään.

Uusi topinki on olemassa ja sinne voi puhkua ja puhaltaa tiedon jyviä ja miksei akanoitakin.

Jos on oikeasti paha mieli ja haluatte asioista keskustella,
niin älkää ottako yhteyttä Anssiin vaan ylläpidon jäseneen.
Kellään muulla ei ole tietoa asiasta kuin ylläpidolla.
Yhteydenotostakaan ei suuremmin ole apua,
koska kämmi on tapahtunut. Otamme kuitenkin osaa omaisten suruun.

Toivottavasti tämä vänkääminen loppuu, sillä kuset ja paskat on hyvin pitkälti housussa.
Ylläpito vastaa yhteisvastuullisesti toiminnoista mitä tehdään,
joten sormellaosoittelukin on aivan turhaa.
Keino ei oo konsti eikä mikään, kun sen tietää.
spande
Valtakunnansovittelija
Viestit: 1221
Liittynyt: 21:16:39 19.11.2005

Viesti Kirjoittaja spande »

"Tämä helvetin "keskustelu" Bustereista meni metsään heti, kun jotkut "Jobbarit" tuli keskusteluun mukaan eli raadolle... Toimintaa vihaan yli kaiken. Nämä saatanat alkoivat heti käyttämään toisia hyväksi - jopa keksimällä Spessuja omasta päästään."



Et viittis Suomentaa Renfors mitä tolla tarkoitat ?
Avatar
Catera
Viestit: 218
Liittynyt: 22:38:46 28.02.2006

Viesti Kirjoittaja Catera »

spande kirjoitti:"Tämä helvetin "keskustelu" Bustereista meni metsään heti, kun jotkut "Jobbarit" tuli keskusteluun mukaan eli raadolle... Toimintaa vihaan yli kaiken. Nämä saatanat alkoivat heti käyttämään toisia hyväksi - jopa keksimällä Spessuja omasta päästään."



Et viittis Suomentaa Renfors mitä tolla tarkoitat ?
Niinpä? Meni kans ohi...


Netistä löysin 7/11 sivua keskustelusta ton P:n antaman linkin avulla. Vielä vois löytyä lisää jos viitsisi etsiä. Harmi että keskustelu on nyt pois, se oli kuitenkin melkosen mielenkiintoinen ja harvinaisen asiallinen myös.

Se linja on kyllä hiukan outo että kun se nyt on pois niin se on pysyvästi pois vaikka olisi vielä tallella ja jos joku laittaa sen takaisin niin poistetaan uudelleen jne.

Mutta näitähän sattuu ja ei varmaan kenenkään elämä yhdestä nettikeskustelusta kiinni ole :)
Avatar
Rankaisija
Viestit: 507
Liittynyt: 16:56:49 26.03.2006

Viesti Kirjoittaja Rankaisija »

noniin tehty mitä tehty. jos on modet mokannu niin sitten on. so not.
jobbaamisesta ei voi mun mielestä yhtä palstaa/topikkia syyttää.
spessut ei mua kiinnosta ja mitään värejä mitä suomen kaupoista pitäisi
löytyä, en osta ylihintaan. kohta tulee satsit taas suomen maahan ja
ajattelin ostaa muutaman jerksun, mutta edes varakappaleita en haali.

jos jussi on halunnut että aihe poistetaan niin se on ollut hänen mielestään
oikea ratkaisu. tuskin hänen tavoitteenaan oli tällainen helkkarinmoinen
hulabaloo :) . jokaisella on oikeus mielipiteisiin. siihen miten ylläpidon tulee
näihin toiveisiin suhtautua, en ota kantaa. mielestäni kyseinen ketju oli
mielenkiintoinen, informatiivinen ja asiallinen.

mutta ehkä tästä päästään yli :wink: kevennykseksi laitetaan loppuun
vielä kuva innokkaasta busien keräilijästä, kourassaan harvinainen
buster jerk, extra brut 40cm, värissä FL666 :roll:

Kuva :roll:
Avatar
jrc
Viestit: 498
Liittynyt: 14:32:00 22.12.2005
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja jrc »

Ihqu :)
"Karppimafia"/Isä Carillo
www.karppimafia.fi
Lukittu