No yllätys! No mitähän Wallu teki koko kisa- asian eteen ja yleensäkkin Firman kisajärjestelyjen kanssa?? Helppoa se on vittuilla ja puuttua asioihin mihin et ole pistänyt tikkua ristiin! Että kehtaatkin!!!Wallu kirjoitti:Onnittelut voittajille, äänestykseen en osallistu mikä on muutenkin täysin turha ja lisäksi joka kuvassa on vaikea erottaa viehettä ruskean tapetin seasta.
ISO kimppu risuja kuvista.
Jokunen on saapunut, pistelkäähän lisää vaan. Virittelen kuvat paikalleen huomenissa tai ihan lähiaikoina.Royal Trude kirjoitti:Poistan turnausväsymyksen enste, kuhan selviän niin laitetaan parhaimmalla ajateltavissaolevalla tavalla esille.Janne2 kirjoitti:Sait juuri postia asian tiimoilta.Royal Trude kirjoitti:Laitas ne mulle postissa, mä laitan ne oikeeseen paikkaan eli etusivulle...
Laitelkaa muutkin kuvia mulle. Ja jos tekoon liittyy tarinoita tai miätteitä, tohelointia... ni laittakaa liitteeks.
No kuule en sitten niin yhtään mitään, silti minulla on oikeus arvostella noita surkeita kuvia.sakkeus kirjoitti:
No yllätys! No mitähän Wallu teki koko kisa- asian eteen ja yleensäkkin Firman kisajärjestelyjen kanssa?? Helppoa se on vittuilla ja puuttua asioihin mihin et ole pistänyt tikkua ristiin! Että kehtaatkin!!!
Kyllä olen rullannut ja ei se asiaa mikiskään muuta, edelleen olen sitämieltä että minulla on oikeus lausua oma mielipiteeni.Poju kirjoitti:
Kai oot muistanu rullata esim tän sivun loppuun asti
http://www.kalamies.com/index.php/Uisti ... nrakennus-
No siinä tapauksessa Wallu tehnet sitten ensi kerralla uistimen valmistuskisoissa asian hyväksi jotan konkreettista, ettei mene ihan pelkäksi suunpieksemiseksi?Wallu kirjoitti:Kyllä olen rullannut ja ei se asiaa mikiskään muuta, edelleen olen sitämieltä että minulla on oikeus lausua oma mielipiteeni.Poju kirjoitti:
Kai oot muistanu rullata esim tän sivun loppuun asti
http://www.kalamies.com/index.php/Uisti ... nrakennus-
Valitettavasti minulla on ihan eri käsitys asioista kun sinulla. Vaikka en ole laittanut tikkuakaan ristiin niin mielipiteeni voin lausua pidit siitä tai et.sakkeus kirjoitti:
No siinä tapauksessa Wallu tehnet sitten ensi kerralla uistimen valmistuskisoissa asian hyväksi jotan konkreettista, ettei mene ihan pelkäksi suunpieksemiseksi?