Omavalmiste uistimet
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Re: Omavalmiste uistimet
Predator uistimet pajalta jotain fisujen maisteltavaksi 

- Liitteet
-
- IMG_20180403_144750_resized_20180417_020445569.jpg (92.46 KiB) Katsottu 21325 kertaa

- Liitteet
-
- IMG_20180123_215404_resized_20180417_014707519.jpg (63.48 KiB) Katsottu 21325 kertaa
Onkos noissa ehta nahka? Vaikkei olisikaan, niin upeita ovat!
Löysiä siimoja jo vuodesta 1983.
ei ole nahkaa, kuosi....
kolme eri kokoa. näillä tulevaan kauteen. pituudet 145mm, 130mm ja 100mm.

http://www.tjrvaappu.suntuubi.com/

http://www.tjrvaappu.suntuubi.com/
Tulipahan pitkästä aikaa jotain väännettyä. Piti varasto muuttaa kokonaan vaappupajaksi niin jos nyt taas innostuis enemmän.
Komiaa pulikkaa ukot taas väännelly 

Tääl maalaus motivaatio kateissa,laitoin myyntiin 22kpl minilusikkaa maalia vailla ku ei vaa jaksa kompuraa yms kaivella
runko n.30mm painoa n.7g

Kuhalle evästä. 115mm.

Ei o mitään ongelmia ollut pitkään aikaanmossev12 kirjoitti:Yks vitun kyrvän syulä tää sivu ei pääse sisään prkle

jotaa saatu lomal turattua.

Pikku lusikoita tuli turattua.
N.30mm 6-9g.

N.30mm 6-9g.

Jaahas, herätelläänpäs tätä palstaa pitkästä aikaa. Viime talvena jo ihmettelin kun on niin hiljaista mutta vielä hiljaisempaa näyttää olevan nyt.
Parina keväänä olen jo miettinyt että ei jaksa enää käsin veistellä mutta ihmeesti asia unohtuu ja tuo innostus aina pimeinä talvipäivinä tulee. Nyt on nelisenkymmentä pulikkaa tehty ja samanverran vielä tulossa. Jokohan tämän jälkeen sorvauttaisi parista mallista aihioita, on tuo hiominen taas alkanut tympimään...
Viime talven 6cm malliin olin tyytyväinen, joten samanlaista tein lisää ja kokeeksi myös 7cm ja 5cm pulikoita samalla teemalla mutta painotuksia ja uintilevyjä vaihdellen. Saa nähdä kuinka käy noiden kanssa. Vielä olisi tarkoitus veistellä myös muutaman vuoden takaista lättänämallia kokeeksi uudestaan. Semmosta.
Parina keväänä olen jo miettinyt että ei jaksa enää käsin veistellä mutta ihmeesti asia unohtuu ja tuo innostus aina pimeinä talvipäivinä tulee. Nyt on nelisenkymmentä pulikkaa tehty ja samanverran vielä tulossa. Jokohan tämän jälkeen sorvauttaisi parista mallista aihioita, on tuo hiominen taas alkanut tympimään...
Viime talven 6cm malliin olin tyytyväinen, joten samanlaista tein lisää ja kokeeksi myös 7cm ja 5cm pulikoita samalla teemalla mutta painotuksia ja uintilevyjä vaihdellen. Saa nähdä kuinka käy noiden kanssa. Vielä olisi tarkoitus veistellä myös muutaman vuoden takaista lättänämallia kokeeksi uudestaan. Semmosta.
- Liitteet
-
- vaaput.jpg (130.46 KiB) Katsottu 10283 kertaa
Löysiä siimoja jo vuodesta 1983.
Vähän "filettä"
95mm uutta kalojen narraukseen 

vähän "luomua"predator uistimia 

Viimeksi muokannut hessu1976, 03:23:53 05.12.2019. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulihan sitä jotain sotattua monen vuoden jälkeen, no jälkihän on sen mukaista. Joukossa jotain itsekkin vuoltua, suurin osa tullut jostain vuosia sitten. 

- Liitteet
-
- IMG_1637.JPG (94.12 KiB) Katsottu 4833 kertaa
- Jäpäkyörä
- Vanhempi savolainen hauen pamputtaja
PJH tekaisi mulle kuha ja kirrevaappuja.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen