Ostetaan trailerikyyti Inkoo-Espoo

Alueen säännöt
Tänne kaikki ostoilmoitukset sekä vuokra-hakemukset liittyen kalastukseen, retkeilyyn tai veneilyyn. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
:!: Myyjän Opas + Ostajan Opas :!:
crk1
Viestit: 1
Liittynyt: 14:47:43 17.05.2012

Ostetaan trailerikyyti Inkoo-Espoo

Viesti Kirjoittaja crk1 »

Pitäisi saada vene (Silver 540 DC) siirrettyä Inkoosta Espooseen ja vesille.
Jos omistat riittävän kokoisen trailerin ja pystyisit asiassa auttamaan niin ota yhteyttä.
Matkaa tulee n. 60 km / suunta, eli yht. 120 km ja aikaa varmaan joku kolme tuntia
Maksaisin palveluksesta vaikkapa 100 euroa + polttoaineet.
Soita tai tekstaa p. 050-66980 / Pekka
Emppai
Käsijuusto
Viestit: 7219
Liittynyt: 22:20:26 04.01.2006

Re: Ostetaan trailerikyyti Inkoo-Espoo

Viesti Kirjoittaja Emppai »

Mulla on suunnitteilla kalakeikka Porkkalaan. Päivä vielä jonkin verran auki, mutta lähiaikoina kuitenkin. Voin napata sut jostain matkalta kyytiin, pudotetaan mun vene Porkkalasta ja otat siitä auton ja traikun ja tuot ne rantaan kun tullaan takaisin, tai sitten tulet omalla autolla sinne ja jätät avaimen jemmaan kun olet veneesi vienyt. Polttoaineet saat korvata. Onhan vene vesille saatava! Mun suunnitelma on tosin hyvin hatara, joten jos joku muu tarttuu tarjoukseen, niin anna mennä vaan..
Avatar
Hanski_Koo
Viestit: 417
Liittynyt: 19:38:55 16.01.2007
Paikkakunta: Gold Coast

Re: Ostetaan trailerikyyti Inkoo-Espoo

Viesti Kirjoittaja Hanski_Koo »

Jos auto ja koukku löytyy sekä vetokykyä, niin tuolta pitäisi löytyä ja hinnatkaan ei ole ihan hirveät:

https://www.vuokravaunut.fi/

Tuli mieleen sellainenkin vaihtoehto, että jos vene Inkoossa vesillä, niin ei tuo pätkä Espooseen ajamallakaan kovin kummoinen ole.
Vastaa Viestiin