Baikal mp-153:sen purkaminen

Jacka Heineken
Viestit: 0
Liittynyt: 13:11:05 15.11.2012

Baikal mp-153:sen purkaminen

Viesti Kirjoittaja Jacka Heineken »

Hei!

Neuvoja tarvitsisin...tuli ostettua Baikal mp-153 ja haluaisin purkaa sitä huoltoja varten. Piipun saan helposti pois, toki tukinkin, mutta siihen se jääkin. Ohjeiden mukaan käsittääkseni pitäisi seuraavaksi purkaa liipaisinkoneisto? Ja kyseinen koneisto ilmeisesti puretaan poistamalla liipaisimen yläpuolella olevat 2 kpl tappeja? Jos tämä meni oikein, niin millä työkalulla ( mukana tulleellako? ) ja miten tapit poistetaan? Entä miten edetään tämän jälkeen?

Olen aiemmin ollut baikal-vastustaja, pitänyt niitä melko kehnoina. Mutta tämän lyhyen käyttökokemuksen perusteella olen todella tyytyväinen. Baikalin omat steel-supistajat tekevät hyvää kuvaa teräspaukuilla ja Carlsonin extended turkey tekee hyvää kuvaa lyijyllä.

T. Jacka
muupeli79
Viestit: 649
Liittynyt: 19:00:25 25.10.2008

Re: Baikal mp-153:sen purkaminen

Viesti Kirjoittaja muupeli79 »

Pistä juutuuppiin baikal mp153 dissassembly, niin ohjeet löytyy.
Jacka Heineken
Viestit: 0
Liittynyt: 13:11:05 15.11.2012

Re: Baikal mp-153:sen purkaminen

Viesti Kirjoittaja Jacka Heineken »

Hei Muupeli79!

Loistavaa, kiitokset neuvosta. Youtubesta löytynyt dissassembly ja assembling sanojen avulla hyrräkelojen purkuohjeet, samoin auton jarrun ja levyjarrujen purkuohjeet, samoin kasaus.

Hyviä päivänjatkoja toivottaen!

T. Jacka
ArnoldCA
Viestit: 10
Liittynyt: 10:55:07 02.05.2012

Re: Baikal mp-153:sen purkaminen

Viesti Kirjoittaja ArnoldCA »

Mitä teräspaukkuja oot ampunut noilla Baikalin omilla terässupistajilla ja miten suppeeta oot käyttänyt? Itse en saa oikein minkäänlaista kuviota aikaiseksi.

Entäs mitkä paukut käyvät sinulla extended turkey supistajaan ja missä tilanteessa (hanhille)? Ostin ko. supistajan juuri enkä ehtinyt tänä kautena testailemaan.
Vastaa Viestiin