Tuli tänään käytyä katselemassa miltä näyttää Vanhiksella. Ei varmaankaan kauaa kestä että pääsee heittelemään muurille.

Kantautu Espanjaan asti huhut tosta karpista.. 8) Saa kayttaa kuollutta kalaa, mun mielesta.Haukikoira kirjoitti:Mä kävin tänään muistelemassa tupakointia kosken alla. Ukkoja siellä täällä, eilen kuulemma luunokkia muutama tullut ja tänään yhden ukon "taiwaninpojan" sumpussa kuulemma lutas 10pin karppi?? Jotain vilausta näin kalasta, mutten vaivautunut kävelemään toispuol sitä pällistelemään.
Mä ku en noista säännöistä tuolla nyttemmin ole perillä, ni saakos siellä käyttää kuollutta kalaa syöttinä?
Tänks:) Pikkasen kävi mielessä aiheuttaa hämmennystä ja mennä kelluntarenkaalla suvantoonpartanaama kirjoitti:http://www.vanhankaupunginkoski.ota.fi/6
Tossa ois linkki viimevuoden sääntöihin. Ei kai ole muuttunut hirveästi.
Istuin sitten rannalla naama aurinkoon päin ja viskoin matojigiä aikani kuluksi muiden paikalla olijoiden kanssa. Mikäs, kivahan siel on kauniilla säällä olla, vielä kun jokunen kalakin tuli. Kausi aukesi omalta osin reilu 4sen kuhalla 8)spande kirjoitti:Suvantoon ei saa mennä kellulla
No ei tullut, yhdellä junnulla oli 6tosen nenä "korvasta" kiinni siinä hetken aikaa, mutta sill kundilla tais olla automaattikoukut ku ei tarttenu edes koskea ni oli irti.Eetupa kirjoitti:Tuliko enää havaintoja oikeasta kohdekalasta, kun me liuettiin paikalta?
Vähän kaivelin nurkkia ja näyttää siltä, että "joutuu" huomenna duunin jälkeen käydä avaamassa kauden. 8)
En punnannut.. (ei ollut vaakaa mukana) Reilusti toista metriä, hoikka, mutta yllättävän leveä yksilö.Hämppy kirjoitti:On se kone! Oliko 'mittakala'?