Rooma

Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Avatar
bimberland
Viestit: 57
Liittynyt: 21:34:11 07.10.2011
Paikkakunta: Nokia

Rooma

Viesti Kirjoittaja bimberland »

juu elikäs onko joku ollu kalastusmatkalla rooman lähiympäristössä? ollaan menossa häämatkalle lokakuussa ja ajattelin ottaa välipäivän historiasta ja lähteä kalaan jos kalamatkoja joku sielä vetää :mitaviddua: viskakkaa infoo jos joku ollu tai nähny kyseisen alan puljuja
Avatar
poro82
Viestit: 258
Liittynyt: 20:27:42 25.06.2007
Paikkakunta: Espoo

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja poro82 »

Unohda ne kala reissut Rooman retkellä (häämatkalla), mereenkin on matkaan kun pitää mennä Fiumicino asti. Kalaan ehtii sitten kotona! Roomassa kannattaa katselle kivikasoja (toiset kutsuu niitä raunioiksi) ja kirkkoja (joita on kyllä riittävästi) ruoka ja juoma hyvää kuhan pysytte poissa turisti rysistä, näissä pakaste pizzasta pyydetään järjettömiä hintoja.
Avatar
bimberland
Viestit: 57
Liittynyt: 21:34:11 07.10.2011
Paikkakunta: Nokia

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja bimberland »

Näin aavistelin asian olevan. Kiitos vinkeistä
Avatar
pike
J. Edgar Hoover
Viestit: 5110
Liittynyt: 18:58:45 21.04.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja pike »

Vielähän tuossa on aikaa muuttaa matkakohdetta enemmän kalastusta suosivaksi. Ei muuta kuin hyvää tarinaa keksimään miksi matkakohde tulee vaihtaa.
Avatar
Samtheman
Pippelsman
Viestit: 7989
Liittynyt: 19:28:05 21.04.2005
Paikkakunta: Korso

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Häämatka Alaskaan kuulostais mun mielestä todella hyvältä. Jylhät maisemat ja tuttu ilmasto :)
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Avatar
poro82
Viestit: 258
Liittynyt: 20:27:42 25.06.2007
Paikkakunta: Espoo

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja poro82 »

Mä suuntaisin tänne: http://www.gocubafishing.com/ :bigboss:
Avatar
bimberland
Viestit: 57
Liittynyt: 21:34:11 07.10.2011
Paikkakunta: Nokia

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja bimberland »

Kotimaan hauki jahtiin sain pari extra päivää hankittua lomasta kyl, mut jos oikein lentokoneella pitää matkustaa niin vois sitä kalassakin käydä Hä ! :D pitää varovasti kysellä jos sitä vaikka lähtis kivi/kala matkalle. Oon varma et vaimoke tykkäisi kun pääsis kokeilen uutta ja ei tuttua :bigboss:
erkkari
Äid-inkielen-opetja
Viestit: 1901
Liittynyt: 14:32:08 01.03.2011
Paikkakunta: Kotka

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja erkkari »

bimberland kirjoitti:Kotimaan hauki jahtiin sain pari extra päivää hankittua lomasta kyl, mut jos oikein lentokoneella pitää matkustaa niin vois sitä kalassakin käydä Hä ! :D pitää varovasti kysellä jos sitä vaikka lähtis kivi/kala matkalle. Oon varma et vaimoke tykkäisi kun pääsis kokeilen uutta ja ei tuttua :bigboss:
Jos vaimos ei kalasta ni toi viiminen lause kuulosti hieman perverssiltä.

Tosin jos kalaa pääsee ni kylhä siin vaihees vaimo voi mennä minne vaan :lol:
Avatar
bimberland
Viestit: 57
Liittynyt: 21:34:11 07.10.2011
Paikkakunta: Nokia

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja bimberland »

Juu.. Kylläpä on muuten härskiltä vaikuttava lause :D
Avatar
Herra 47
Viestit: 198
Liittynyt: 21:11:09 21.09.2010
Paikkakunta: Labelled mentally deranged

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Herra 47 »

Jos sitten lopulta menet Roomaan etkä vaikka Alaskaan ja tykkäät hyvästä ruoasta, niin tuossa ravintolassa kannattaa käydä: https://plus.google.com/112205021111994 ... l=fi&hl=fi Kun ei Roomassakaan kaikki ravintolat ole hyviä. Tämä on. Eksyin tuonne joskus ihan vahingossa ja parempia vahinkoja harvoin sattuu.
Vihernieriä paras nieriä - Nokkalohi paras lohi - Jänkäkoera paras koera
Avatar
Dilnen
oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen
Viestit: 2067
Liittynyt: 02:53:27 10.04.2006
Paikkakunta: Jkl

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Dilnen »

Herra 47 kirjoitti:Kun ei Roomassakaan kaikki ravintolat ole hyviä. Tämä on. Eksyin tuonne joskus ihan vahingossa ja parempia vahinkoja harvoin sattuu.
Roomassa lähes kaikkien raflojen ruoka on täyttä paskaa (ihan fakta). Toi 47:n ehdotelma kannattaa ottaa vakipaikaks, jos sattuu enempi käyttään esim. Terminiä. Hyvät paikat on aina täynnä (läpi päivän) ja huonossa on tilaa - älä mene tyhjään ravintolaan. Kun löydät hyvä ravintelin, niin käy siellä ja jätä tippiä - tarjoilijoilla on käsittämätön muisti ja täydestäkin ravintolasta löytyy yllättävästi tilaa. Ite oon syönyt tuolla keittiössä henkilökunnan taukopöydässä. :lol:

PS. Hyvässä paikassa syö paikalliset
Keino ei oo konsti eikä mikään, kun sen tietää.
Vastaa Viestiin